pondělí 21. dubna 2014

Micelární voda Bioderma Sébium

Hezké dopoledne :)

Doufám, že jste si užily Velikonoce a můžete si bez problémů sednout :D Já osobně je odjakživa nevím proč nesnáším, takže bych se nejradši zahrabala doma a ignorovala je. To by mi samozřejmě na chalupě neprošlo, takže sedím doma a modlím se, aby nikdo nepřišel. Doma to také nějak nehrotíme. Mamka upeče mazanec (foto není, zmizel nečekaně rychle), obarvíme pár vajíček v cibuli a máme v zásobě nějaké ty čokoládové zajíčky. Tentokrát to vypadá, že nám všechno zbude a nacpu se sladkostmi a vajíčkovou pomazánkou na všechny způsoby :D Klidně mi napište, jak jste Velikonoce strávily vy a teď už jdeme na dnešní téma.

Nečekaně jsem zůstala na celý týden na chalupě, takže se předem omlouvám, že nemám žádné fotky. sice mám foťák a dokonce funguje i internet (a to docela rychle), ale pro změnu jsem si zapomněla ten kouzelný kabel na přetažení fotek :D Nicméně myslím, že micelárky od Biodermy jsou natolik profláklé, že fotka není třeba (i když ji samozřejmě časem dodám).

Zelená varianta Sébium je určena na mastnou pleť se sklonem k akné. Mám ji doma už přes rok. Chvilku jsem ji používala, ale nepřišla mi nijak zázračná, tak jsem ji odložila a vytáhla až před necelými dvěma měsíci. Mám ji ve spotřebovávacím plánu na tento měsíc, takže ji používám poctivě 2x denně. Kombinuji ji s dalšími výrobky stejné řady, ale o těch až jindy. Testování trvá dlouho a chci vše vyzkoušet pořádně, než napíšu svůj názor.



Voda má průsvitnou, lehce nazelenalou barvu. Její aroma se mi upřímně nelíbí. Nevím, jak voní ostatní biodermácké micelárky, ale třeba Sensibio by neměla vonět nijak, když je určena na citlivou pleť a tyto výrobky bývají bez parfemace. Sébium voní tak nějak štiplavě a hořce, nevím, jak to popsat. Podobný podtón mají i dva krémy stejné řady, co mám doma. Ale hlavní jsou účinky, že jo.

Bohužel ani zde nebudu příliš pozitivní. Jsem snad jediný člověk, co si z Biodermy nekecnul na zadek.

Nemám ráda koncept odlíčení i vyčištění v jednom kroku. Mnohem raději mám odlíčení a následné čištění. Nicméně zkusila jsem ji na odlíčení makeupu a nezklamala. Na oči jsem ji na odlíčení nezkoušela, ale v rámci testu jsem s ní oči jednou přetřela a štípání ani zarudnutí se nekonalo.

Bohužel na pleti štípe docela dost, pokud mám nějaký rozhrabaný pupínek. Jinak nepříjemná není, akorát trochu lepí.

Ale největší problém vidím v tom, že se mi po ní hodně zhoršila pleť. Takhle hroznou pleť jsem neměla už hodně dlouho. Určitě za to může micelárka, protože jinak používám ostatní kosmetiku stále stejnou. Objevují se větší i menší pupínky, povrchové i hluboké, a místo hojení se jich hodně těžko zbavuji. To taková Tea Tree Water od Lush podle mě hojila.

Takže za mě je Bioderma velké zklamání a další balení si rozhodně nepořídím. Upřímně mě už ani neláká mega slavná micelárka z řady Sensibio. A cena je také dost odpuzující. Za půl litru dáte zhruba 500 Kč.

Dodělám ten zbyteček, co ještě mám a budu doufat, že dám pleť co nejdřív dohromady. Hrozně ráda bych na ni pěla oslavné ódy jako bloggerský svět, ale bohužel...

A jak jste na tom vy? Milujete ji tak jako většina?

Žádné komentáře:

Okomentovat