sobota 17. května 2014

TAG Práskni na sebe nějakou špínu

Hezký sobotní večer :) Venku je ošklivě, zima a deštivo, tak mě napadlo udělat TAG (na focení to fakt není). Otázky k TAGu nejsou, je čistě rozepisovací, tak si budu cucat z prstíčku ty největší chuťovky, co mě napadnou :D

Jsem teplákový typ - doma by mě ani nehlo se oblékat civilizovaně :D Tedy samozřejmě pokud nečekám nějakou zajímavější návštěvu.

Mám šílený binec v kosmetice - můžete u mě najít i letité rozsypané stíny od vietnamců za 40 Kč. No přece nikdy nevíte, kdy se můžou hodit....s tím souvisí i to, že jsem neskutečně líná si uklízet pokoj :D

Tužky na oči si kupuji zásadně vysouvací - pokud bych je měla řezat, používala bych je jen do doby, než by to ořezávání bylo nutné.

Mám hrůzu z odpadkových košů, houbiček na nádobí a hadru na podlahu. Na nádobí používám jedině kartáč, vytírání se vyhýbám a odpadkový koš stále vynáší rodiče.

Vše nechávám na poslední chvíli - učení, úklid, přípravu před odchodem ven....

Občas jsem neskutečně líná mýt si vlasy - čím déle si je nemyji, tím jsem línější. Tedy abych to uvedla na pravou míru. Nesnáším mastné vlasy a mezi lidi bych tak nikdy nevylezla, ale když jsem na chatě nebo doma nemocná, těžko se pak dokopávám do sprchy.

Nechápu, jak jsem to dokázala, ale pozřela jsem smažené cvrčky. Na gymplu jsme měli jeden kroužek a jako vánoční akci pro nás profesor usmažil tuhle "chuťovku". Pro zvědavé - chutná to prostě jako olej, stačí zavřít oči....

Bojím se tmy. Bez komentáře. No i když malý komentář by neškodil. Nikdy nevíte, co se ve tmě vyskytuje :D Na chalupě musím do pokoje projít kolem půdy, do které je vchod oddělen jen závěsem a vždy kolem proběhnu hodně rychle :D

Miluji jednodušší filmy tipu pravá blondýnka. No co, nemusím u všeho vždycky přemýšlet.

Občas mám chuť někoho zašlapat hluboko do nitra matičky Země. Tedy abyste rozuměli, působím docela klidně a většinou se usmívám a myslím si své, ale někdy to zkrátka nevydržím a rupnou mi nervy. O to je to horší pro toho chudáka, co mě vytočil. Schytá všechen můj vztek, co se ve mně nahromadil....

Když mám špatnou náladu, jsem vražedně upřímná. Ať už na brblající důchodce s komentáři typu ach ta mládež, tak na obchodníky, co se mi snaží něco nacpat. Dřív jsem byla fakt milá a nechala si "srát na hlavu", ale konečně jsem se naučila to změnit.

Jsem neskutečně žárlivá - chci vše a hned a pokud to mám, je to jen moje :D OK, trochu nadsázka, ale vy víte, jak to myslím.

No mohla bych pokračovat ještě hodně dlouho, ale nechci udělat parodii na 50 náhodných faktů o mně, ale v negativním provedení :D

Samozřejmě budu ráda, když se podělíte o nějakou špínu v komentářích nebo mi pošlete odkaz na tento článek na svém blogu. Zlepšíte mi náladu, abych si nepřipadala jako ten nejhorší člověk na světě :D

Žádné komentáře:

Okomentovat