pondělí 19. května 2014

Fotokoktejl 19.5.2014

Hezké pondělí :) Konečně po delší době neprší, tak mám super náladu. Nevím jak vy, ale já jsem za dlouhodobě špatného počasí nepoužitelná. Nic mě nebaví, nedokážu se učit, nechce se mi chodit ven, jedla bych samé nezdravé věci... :D Dnes tu mám pro vás pár fotek z uplynulých dnů a příště už bude klasický kosmetický článek :)

Pokud vaříte - tohle je snad jediné filé za posledních pár let, ze kterého neteče voda :D


A tady výsledek (překonala jsem se a vařila jen pro sebe)


Pár fotek ze zahrádky, asi tak před čtrnácti dny (kvalita trochu pokulhává, protože už byl večer a začínalo pršet)


Úplně boží azalka, dodám foto až pokvete :)






Sice fandím svíčkám spíš v zimě, ale nejsou špatné ani v deštivém květnu :D


Fotky z neplánovaného pátečního výletu na Slapy aneb proč si neudělat výlet místo popojíždění v koloně (je to dál, za to horší cesta + déšť a zima) :D





Tyhle hráze mě vždy fascinovaly a děsily zároveň



A nakonec můj, v poslední době velmi oblíbený, čaj, určitě o něm časem napíšu i něco víc :)



Tak to je pro dnešek vše :) Teď se vyvalím na zahrádce a budu se muset učit. Až mi z toho bude dostatečně hrabat, tak se možná dokopu na nějakou procházku a pořídím další fotky :)

Jinak se můžete těšit na větší článek o mé momentální péči o pleť a recenze na pár dlouhodobě testovaných věcí :)

Žádné komentáře:

Okomentovat