úterý 13. května 2014

Spotřebováno za duben

Uf, už je skoro půlka května a já teprv sepisuji dubnové spotřebováno. Ale byla jsem minimálně 14 dnů mimo domov, takže jsem s sebou většinu věcí netahala. I když jsem nakonec nestihla spotřebovat vše, co bylo v plánu, i tak mám ze sebe docela radost.

Dneska jsem objednaná ke kadeřnici na melír, ale upřímně nevím, jestli si nakonec nenechám dát nějaký tmavý přeliv. Sice bych ještě jednou tu světlou ráda, ale chci přestat dřív, než si vlasy úplně zničím. Moje kadeřnice tam dnes není, tak třeba nějaká jiná bude mít jiný názor a vymyslí něco zajímavého :)

Tolik teorie a teď už praxe. Nejdřív klasicky společná fotka, pak fotky podle kategorie tělo/pleť/vlasy a něco málo vám k jednotlivým věcem napíšu.



Nejslabší dnes bude kategorie na pleť, takže u ní začnu.



Krému Physiogel jsem měla vzoreček, který jsem používala výjimečně a to pouze na suchá místa nebo na doléčení stroupků po pupíncích. Sice rozhodně nemám suchou pleť, na kterou je určen, ale přesto jsem si nedávno koupila celé balení a nemohu si ho vynachválit. Ale o tom až v článku o aktuální péči o pleť, který pro vás chystám.

Naopak micelárka od Biodermy u mě skončila jako naprostý propadák. Na pleti mě lepila, na rozškrábaných místech šíleně štípala a hrozně se mi po ní zhoršila pleť. Recenzi jsem psala nedávno.

Krém Enzymion od Lush už byl prošlý, takže jsem ho doplácala na dekolt a ramena. Na obličej mi extra nevyhovoval nikdy, protože nemám nijak extrémně mastnou pleť. Za ty peníze tedy rozhodně nestál, protože bych čekala, že když už mám pleť mastnou nějakým přijatelným způsobem, tak mě hodně zmatní a ono nic.

Následuje kategorie vlasy, která už je trochu obsáhlejší.


Kokosový olej je už taková bloggerská klasika. Mně ze začátku vyhovoval fakt hodně, ale v poslední době mi mastil vlasy i při minimálním množství. Zkoušela jsem ho i na tělo. Nikdy jsem neměla trpělivost na jeho kompletní vstřebání a ani nějakou výživu jsem nezaznamenala. Na obličej jsem ho nezkoušela, protože po olejích mi většinou buď vyskáčkou pupínky nebo se začnu loupat.

Biohar na růst vlasů testuji už opravdu dlouho. Mám koupené už druhé balení, takže opravdu k něčemu je, ale zatím nechci dělat závěry, protože mám pocit, že na to ještě není vhodná doba.

O šamponu Timotei na lesk vlasů už jsem psala. Zázraky nečekejte, ale za nějakých 50 Kč vlasy umyje, nevysušuje a voní příjemně nevtíravě po bylinkách. Není to žádné must have, ale pokud nevíte, co si koupit a nechcete utrácet, jděte do něj.

Kondicionér Veganese od Lush mám ještě z dob nemelírovaných vlasů, na které mi docela vyhovoval, protože jsem se nemusela bát dát ho relativně blízko k hlavě. Je skutečně lehoučký a vlasy nemastí a nezatěžuje. Bohužel je ani moc nevyživí. Podruhé si ho už nekoupím, protože je docela drahý a pro mě k ničemu.

Šampon od značky Ryor jsem kdysi nakoupila ve velkém. Jeho výhoda je cena, ale to je tak všechno. Voní trochu jako kopřivák, ale bylinková vůně je tu mnohem jemnější a sladší. Bohužel mi vlasy trochu cuchá a ani je neudrží nějak rekordně dlouho nemastné. Je o malinko horší než Timotei, ale v poměru cena výkon prohrává o hodně a radši si kupte první zmíněný. Jinak recenze ještě nějaká bude, mám doma ještě jedno balení, tohle je obal od nějakého zbytku, co jsem měla na chalupě a hrozně tam překážel :D

A jako poslední kategorie tělo.



Ocean Salt od Lush je sice peeling určený na obličej, ale já ho měla spíše na tělo. Sůl byla ostrá jako sklo, peeling byl šíleně agresivní i kvůli citronu a vodce, takže i při sebejemnějším zacházení jsem měla pocit, že mi sežere obličej. Na tělo celkem šel, ale stojí fakt hrozně moc, takže za mě už rozhodně ne.

O soli do koupele značky Ravak jsem se zmiňovala nedávno v samostatném článku. Můj názor se nijak nezměnil. Nevysušuje, vůně není špatná, ale já na takovéhle věci nejsem, takže bych si ji nekoupila (tuhle jsem dostala).

To sprchový gel Nivea s vůní leknínu byl docela fajn. Nevysušoval a voněl spíše svěže než sladce. Olejové perličky jsem nějak pozitivně neznamenala a extra hydratace se nekonala. Prostě normální sprcháč. Pokud vás zaujme vůně, jděte do něj.

To sprchový gel s peelingovým efektem od Oriflame jsem si naprosto zamilovala. Dostalo mě svěží spojení sladkých malin a chladivé máty a peelingová zrníčka byla tak akorát jemná, že nebyl problém ho používat denně. Pro někoho sice nevýhoda, ale já nerada přemýšlím nad tím, kdy jsem se naposledy obrušovala a podobně. Pro někoho by malý peelingový efekt mohl být problém, ale na častější použití byl fakt ideální.

Masážní srdíčko Soft Coeur od Lush jsem dostala už někdy před rokem jako vzoreček. Měla jsem ho asi třetinu a hodně jsem s ním šetřila. Vůně byla boží, nádherně sladké spojení medu a čokolády. Ovšem u mě vázlo využití. Na masáže je třeba někdo druhý, na namazání celého těla ho byla škoda a ruce nehydratoval dostatečně. Jeho konec byl brutální. Tam, kde je velké množství čokolády (na ozdobu, protože na tělo se použít nedá), se mi srdíčko rozpadlo. Sama bych si ho rozhodně nekoupila, protože je dost drahé a pro mě zbytečné. Ale pokud si potrpíte na masáže a chcete něco extra, jděte do něj.

To je pro tentokrát vše. Zbytek měsíce a začátkem června opět budu na chatě, takže se asi vrhnu na spotřebovávání vzorečků. Ne že bych jich měla nějak hodně, ale mám je hodně neprakticky uložené, takže se jich potřebuji zbavit. Všechno vám ukážu ve spotřebovávacím plánu, který plánuji stvořit ve čtvrtek nebo v pátek a ještě si předpřipravím něco z dekorativky.

Moje konečná otázka je opět jasná: zkoušely jste něco z dnešního spotřebováno?

4 komentáře:

  1. Znam jen peelingovy sprchac, ten byl skvelej:)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já uvažuji někdy v budoucnu nad dalším balením :)

      Vymazat
  2. som prekvapena tvojou reakciu na Biodermu ja ju pouzivam uz tusim 4 rok a je to hadam jedina vec, ktora sa mi na policke nemeni, ja si bez nej neviem predstavit den :)

    Ak sa rada staráš o vlásky pozývam na giveaway o vlasový balíček tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt, že většině lidem Bioderma sedla, i když jsem většinou četla o té růžové Sensibio, nevybavím si jedinou recenzi na tu zelenou :(

      Vymazat