neděle 4. května 2014

Oční krém Bioderma Sensibio

Hezké dopoledne :) Konečně tu máme lepší počasí než v posledních dnech. Já už jsem na chatě a kdyby nebyla tak šílená zima, hned bych vyrazila na kolo. No ale snad zítra, nemůžu riskovat, že si jednou vyjedu ven a nastydnu (v mém případě by se to stalo určitě).

Jak jste si užily první máj? Já tento svátek nijak neřeším, takže jsem ani nemusela hledat rozkvetlý strom :D Místo toho jsem večer byla na oslavě přítele mé starší sestřenky. Na klasické ožírací akce nejsem, ale tohle bylo docela fajn. Život na strahovských kolejích je docela zábavný, hlavně když je tam super parta :) Jestli byl někdo výrazně opilý, tak jsem to rozhodně nepoznala a se všemi se dalo rozumně mluvit a tak by to podle mě na oslavách mělo být. Máte to také tak nebo se na oslavách s radostí více napijete a maximálně uvolníte?

Dnes se podíváme na zoubek očnímu krému značky Bioderma. Chtěla jsem něco více méně preventivního. Mám takové drobné linky pod očima. Nic hrozného, mám je už hodně let a nijak se nezhoršují. Ale pokud použiji makeup, přijde mi, že se linky dost zvýrazní. Původně jsem chtěla nějaký levnější krém, ideálně z drogerie. Jenže jsem nejdřív zašla pro něco do lékárny a když už jsem tam byla, poptala jsem se po něčem na oči a už jsem odcházela s Biodermou. Krém byl hodně drahý, stál něco kolem 370 Kč. Cena je napsaná na krabičce, ale tu mám samozřejmě doma.


Jedná se o bílý gel-krém, který je skutečně hodně lehoučký. Je bez parfemace, což je u očního krému hodně žádoucí. Nevím, jestli je neparfemovaná celá Sensibio řada, ale mohla by být, vzhledem k tomu, že parfém a citlivá pleť se k sobě moc nehodí.

Používám ho klasicky tak, že ho vklepu pod oči vždy večer po vyčištění pleti. Vstřebává se bleskově, neštípe ani nijak jinak mi nedráždí oči. Tedy vzhledem k tomu, že většinou tento rituál dělám bez zrcadla, občas se mi trochu dostane blíže oka a je fakt, že přímo v oku skutečně příjemný není, ale dá se to přežít.

Samozřejmě hlavní jsou účinky. Krém používám fakt skoro denně, málokdy zapomenu. Mám ho už více jak měsíc a půl a to bych čekala, že se nějaké výsledky objeví. Redukci nebo vyplnění drobných linek jsem bohužel nezaznamenala. A že by bylo oční okolí nějak extra hydratované, říct také nemůžu. Možná je to tím, že je krém fakt hodně lehký, vážně nevím.

Za mě je to tedy škoda peněz. Jediná výhoda je, že krému stačí minimum a za ty peníze ho budu mít ještě hodně dlouho. Přestože si myslím, že krémy proti vráskám skutečně ještě řešit nemusím, minimálně nějaké výsledky bych za tolik peněz čekala. Možná ještě zkusím krém používat 2x denně ve dny, kdy jsem nalíčená a odličuji se gelem, který trochu víc vysušuje.

Každopádně další balení si rozhodně nekoupím, i když oční krémy už rozhodně používat chci. Obličej si také pravidelně krémuji, tak nechci vynechávat ani oční okolí. Ale rozhodně se podívám po jiné variantě, ideálně levnější a zároveň výživnější.

P.S. Tenhle měsíc ho má Bioderma v akci, tak ho v některých lékárnách seženete za 99 Kč a to už je podle mě za vyzkoušení přijatelná cena :)

Zkoušely jste tento krém nebo mi dáte tip na nějaký lepší a levnější? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat