sobota 10. května 2014

Schauma Silver Reflex - hodně muziky za málo peněz?

Hezkou sobotu :)

Jak už jste asi zaznamenaly/i, nějakou dobu jsem pátrala po vhodném silver šamponu. Jako první přišel na řadu Swiss O´Par, který hrozně vychvalovala Mia z Kissbooku. Líbilo se mi, že je levný, takže i kdyby byl k ničemu, nebudu tak naštvaná. Bohužel mám asi divné vlasy, když skoro všem vyhovoval a u mě nic :D

Ale nevadí. U Labradoory jsem viděla pozitivní recenzi na Schaumu, která je ještě levnější než předchozí zmíněný. Po přečtení pár diskuzí jsem se navíc ještě dozvěděla, že nevysušuje, a to je u silveru opravdu ojedinělý jev. Za nějakých 50 Kč jsem si tedy Schaumu pořídila i já.

Balení mi evokuje pánský šampon. Ale jinak použité barvy mám ráda, i jejich kombinace je podařená. Co ale nesnáším, jsou fotky lidí na obalech. A obzvlášť dva "šik důchodci" se stříbrnou hlavou jsou odpuzující :D



Šampon má "překvapivě" fialovou barvu, která neutralizuje žluté tóny, což je u silverů běžné. Fotku dodám, momentálně nejsem doma a šampon u sebe nemám. Přijde mi ještě o něco tmavší než Swiss. Vůně také není špatná, taková šamponová, lehká a docela svěží.

Nechávám ho na hlavě podle toho, kolik mám času. Občas ho nechám fakt jenom minutu, někdy i pět. Také samozřejmě záleží na tom, jak často ho používám. Pokud dvakrát během týdne, stačí ho nechat chvilku.



Jeho efekt je, přesně jak píší na obale, postupný. Sice tedy nemůžete čekat stříbrnou barvu po jednom použití, ale zas se nemusíte bát, že budete mít vlasy šedé. Právě toho jsem se bála u silveru od Loréal, který mi dávala i kadeřnice a efekt byl až moc stříbrný.

Vlasy skutečně nevysušuje a po použití jsou příjemně hebké a měkké. Vůně se ve vlasech drží docela dlouho.



Jedinou nevýhodu vidím v tom, že mám po něm vždycky fialové nehty. Nevím, jestli mám divné ruce nebo se to stává i někomu jinému :D

Za sebe tedy určitě doporučuji a za tu cenu minimálně vyzkoušet. Ano, určitě jsou lepší silvery, ale tento je cenově přijatelný a seženete ho skoro všude. A díky postupnému efektu se není třeba bát přílišného zesvětlení.



Žádné komentáře:

Okomentovat