středa 28. května 2014

Pojďte se se mnou projít

Ahoj :) Venku máme ošklivě, ale já stále nepřestávám věřit, že zase brzy vytáhnu opalovací krém :D

Dnes jsem se rozhodla jít na procházku, neboť mi došlo, že jsem nějak zapomněla používat nohy. V Praze toho moc nenachodím. Ach ty podpatky :D Ale zas se mi nelíbí kombinace elegantní kabelky a tenisek, jak to nosí sestřenka. Sice nepotřebuje jízdenky a hubne každodenním chozením z koleje do školy a zpátky, ale já prostě tuhle kombinaci nesnáším. Za mě tenisky na sport, na výlet, na venčení psa, do přírody.... To ano, ale rozhodně s batohem a ne s kabelkou a kabátem. Schválně mi napište, co si o tom myslíte vy. Chápu, že letos je dokonce moderní nosit tenisky ke všemu, ale já tenhle trend prostě neuznávám :D Tím samozřejmě neříkám, že chodím furt na jehlách. Občas si vezmu i baleríny nebo jiné boty, ale sportovní tenisky do města ne.

No to jsem se nějak rozkecala mimo téma :D Každopádně pokud nejezdím MHD, tak na delší cesty zásadně autem. A když se dostanu na chalupu, tak jezdím skoro furt na kole a na delší procházce jsem dlouho nebyla.

Trasu, co jsem dnes šla, jsem včera jela na kole. Chalupu máme v místě, kde je buď varianta jet do kopce nebo z kopce. Variantu do kopce používám v případě, kdy je nejisté počasí a já se v případě nutnosti mohu kdykoliv otočit a do pár minut být doma. Cesta opačným směrem, tedy od baráku dolů, nabízí větší výběr tras, ale zase jsou všechny ve stylu horská dráha, tedy nahoru, dolu a stále dokola.

Včera jsem tedy jela nahoru a dobře jsem udělala. Po dvou kilometrech začalo drobně mrholit, ale já si frajersky říkala, že ten třetí ještě dám a slušně jsem zmokla. Plus vymrznutí po cestě dolů, která mi naštěstí zabrala jen 6 minut :D

Dnes jsem chtěla ujít stejnou vzdálenost, ale po dvou kilometrech začalo drobně mrholit, tak jsem to raději otočila a dobře jsem udělala, teď už venku slušně prší.

Omluvte kvalitu fotek, fotila jsem na mobil, protože na foťák jsem si samozřejmě ani nevzpomněla. Pokusím se někdy zas vyrazit pěšky a něco nafotit, protože při jízdě na kole se mi nechce furt zastavovat, opírat kolo o strom a někam lézt :D



Jako malá jsem sem vždycky chodila na podzim sbírat barevné listí


Tudy vedla cesta, kudy chodily srnky k potoku


Tady lze při troše štěstí někdy najít pstruhy





Uprostřed kopce, kousek od okrajů téhle hrůzy, je krmelec, kam už teď zvířata nechodí...


 Tady rostly hřiby


Ne, nejsem zloděj, co si ve dne fotí své objekty touhy :D Tahle úžasná chaloupka patří známým




Škoda, že vám nemůžu poslat i ten super čistý a svěží vzduch. Obzvlášť, když je deštivo, tak je to v lese fajn. Jak známo, čerstvý vzduch nejen okysličuje mozek, ale i pleť :) Doufám, že vás fotky aspoň trochu přenesly od běžných starostí do přírody a pomohly vám zrelaxovat mozek :)

Nezapomeňte mi napsat, co si myslíte o tom teniskovém trendu :) A taky, jestli si taky občas chodíte dobíjet baterky do přírody, i když není zrovna sluníčko :D

8 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky, Jani :-)
    Co se týče tenisek, tak je občas vytáhnu. Nemyslím botasky na běhání, ale opravdu plátěné tenisky. Nosím k nim látkovou kabelku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Tak tohle je v pohodě, když to k sobě ladí :)

      Vymazat
  2. Ja tenisky nerada, nejsem vubec sportovni typ, nelibej se mi a bolej me z nich nohy. Mam jen jedny kecky, prave treba do lesa, ale dyl v nich nevydrzim. Nosim ted nejvic balerinky. Miluju lodicky, ale ty spis kdyz jdem s pritelem treba do kina apod. Bezne v tydnu je nenosim, jelikoz delam chuvu, tak jsou neprakticky:D
    A krasny fotky:)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík za pochvalu :) No je fakt, že lítat za dětma po parku v lodičkách asi není super zážitek :D Já mam naopak problém sehnat pohodlné lodičky nebo balerínky, takže tenisky mám ráda pro pohodlí, ale nelíbí se mi :D

      Vymazat
    2. Ja mam asi jen dvoje lodicky pohodly a prekvapive jsou od vietnamcu:D Ostatni moc pohodly nejsou, pro krasu se musi trpet:D Navic se mi vsechny vyzouvaj, bez gelovych pasek se neobejdu.

      Vymazat
    3. Klasika, taky je vylepuju všim možnym :D Já od vietnamců moc boty nekupuju, nemám nejlepší zkušenosti. Ale je fakt, že jsem tam koupila jedny boty na ples a byly v pohodě. Asi se tam podívam i po lodičkách :)

      Vymazat
  3. Svoje Nike nosím jenom na běhání, protože doprčic jsou běžecký a nikdo mě nepřesvědčí, že je cool nosit je k šatům. Občas vyrazím mezi lidi v Converskách nebo Vanskách, ale jen když jsem u rodičů na vesnici nebo když někam cestuju (vyloženě kvetu z nádher, co kulhaj po letišti v podpatcích a se psem v kabelce, s tím, že po tom dvanáctihodinovým úmorným letu budou určitě stejně sexy jako když se ráno po třech hodinách šlechtění vyhrabaly z koupelny), v Praze bych je nevytáhla, po tý šmajdám v podpatcích nebo v polobotkách a tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To s letištěm mě pobavilo, dokážu si to představit dost živě :D No je fakt, že je dost rozdíl mezi před odchodem z domu a návratem. Já se taky občas v půl 2 ráno na podpatcích sotva plazím (ale za to nemůžu, že nějakého chlapa napadlo udělat všude v Praze kostky místo asfaltu) :D

      Vymazat