středa 21. května 2014

Aktuální péče o pleť - květen 2014

Hezkou letní středu :) Já už dnes stihla vyrazit na kolo (smrťák v tomhle teple) a udělat i něco z učení, tak jsem si řekla, že je čas dodělat tento článek.

Tyhle články se tu budou objevovat častěji. Zaprvé jsem stále ještě nenašla perfektní kombinaci, zadruhé s různými ročními obdobími se potřeby pleti mění a zatřetí ráda zkouším nové věci.



Po nedávném velkém zhoršení pleti jsem začala používat pleťovou vodu Garnier Pure se zinkem. Mám na svém nákupním seznamu Miraclean, což je nějaká vodička z lékárny právě s obsahem zinku. Ovšem napoprvé jsem ji nesehnala, tak jsem se rozhodla, že to nechám na jindy, až nebudu mít doma tolik zásob. Garnier jsem si koupila už dávno, ale jednou jsem ho nechala u babičky a domů jsem si ho přivezla až nedávno. Od té doby ho používám dvakrát denně. Ku podivu mi pleť docela zlepšil, takže minimálně tohle balení dodělám a nad dalším zauvažuji. Recenze už se chystá :)



Bioderma Sébium AKN a Global
Když jsem testovala ještě micelárku stejné řady, hrozně se mi zhoršila pleť. K tomu jsem si dávala ráno AKN a večer Global a skončilo to blbě. Ale přesto jsem dala vinu na micelárku a po jejím vysazení došlo ke zlepšení, takže krémy používám dál. Ale už ne tak často, protože obličej mírně vysušují a na rozškrábaných pupíncích štípou, takže nechci být na pleť drsná neustále. Krémy používám ráno, protože se oba rychle vstřebávají. Pleť zmatňují a i na pupínky pomáhají. Jak preventivně, tak na urychlení oloupání stroupků, Ale na takové to "suché" oloupání, jestli chápete. Rozhodně nic pro ty, co chtějí během léčení používat makeup, protože suchá místa se těžko maskují.



Krém Physiogel
Měla jsem vzorek a nedávno jsem si koupila plné balení. Je určen na suchou pleť, která mě rozhodně netrápí. Vzorek jsem používala lokálně na suchá místa po pupíncích, protože důkladně promašťoval a stroupky se rychleji odlouply. Co mám plné balení, dávám si ho na celý obličej. Pokud pleť není přemaštěná nebo nevypadá, že by se na ní tvořilo větší množství pupínků, používám ho každý večer. Občas mívám ráno trochu mastnější čelo, ale zrovna tam se mi moc pupínků nedělá. Pleť je pak krásně hladká, vyživená, nepne, drobnější ranky jsou zahojené a tvorbu nových pupínků nepodporuje.



Peeling Neutrogena
Doma mám stále ještě grepový, ale tento mám na chalupě, takže ho sem dávám. Ale používám ho stejně jako ten doma, takže je to stejně jedno. Peelingovat se snažím jednou za tři dny. Pokud jsem nalíčená a je čas peelingovat, používám ho místo čistícího gelu.



Čistící gel Ryor
Doma ho běžně používám po dvoufázovém odličovači stejné značky, kdy je pleť mastnější, takže jeho mírně vysušující účinky nevadí. Fotku nemám, protože na chalupě se nelíčím a bez nalíčení ho nepoužívám. Momentálně mi čištění zastane peeling, občas nějaká maska a samozřejmě tonikum Garnier.

Maska
Momentálně mám načatou Mask of Magnaminty od Lush, která je už docela dlouho prošlá :D Naštěstí funguje furt stejně a zatím je to asi nejlepší maska, jakou jsem kdy měla. Občas ji prostřídám s kvasnicovou maskou (o které vám něco napíšu v samostatném článku).



Pokud bych to měla tedy shrnout, méně je někdy (většinou) více. Takhle to vypadá, že je toho hrozně moc, ale v podstatě ráno i večer je to tonikum, ráno na něj dávám jeden z krémů od Biodermy a večer Physiogel. Pak podle aktuálního stavu pleti a nálady (mé lenosti) maska nebo peeling.

Ještě jsem zapomněla na čistící pěnu od Ryoru z řady Aknestop s mořskými řasami. Používám ji fakt výjimečně, pokud si připadám extra mastná například po krému na opalování, který na sebe v posledních dnech občas patlám. Nevysušuje a nějak extra dobře čistící se mi nezdá, ale na tohle je fajn.

To je snad všechno a doufám, že moje tipy aspoň někomu pomůžou :)

Žádné komentáře:

Okomentovat