středa 7. května 2014

Cukrový tělový peeling Freeman

Ahoj :) Nevím, jak kde, ale tady od rána prší a já se těšila na kolo :( Každopádně si tenhle den zpříjemníme něčím sladkým a voňavým. Ano, také bych si dala čokoládu nebo kus dortu, ale pojmu to trochu dietněji :D Napíšu vám něco o tělovém peelingu, který jsem začala používat.

Koupila jsem si ho, když mi došel peelingový sprchový gel od Oriflame s mátou a malinami (psala jsem o něm kdysi dávno).

Úplně náhodou jsem na něj narazila v Tetě a měla jsem ho doma přes měsíc, než se na něj dostala řada. Zaujal mě samozřejmě obalem, který je výrazný, sladký a šťavnatý. Bohužel mě příliš nezaujala cena. Stál něco přes stovku. Ještě měli verzi se solí, ale já sůl na těle moc nemusím a cukrová varianta mi přišla méně agresivní.




Samotný peeling je hustá bílá pasta. Je opravdu velmi hutný, což mě překvapilo. Je úplně jiný než sprchový gel se zrníčky, jsou to spíš zrníčka spojená trochou "krému".

Gel voní sladce a ovocně. Nevím, jak voní granátové jablko, ale tomuhle bych mohla věřit. I když samozřejmě s chemickým podtónem. Vůně se na těle drží pár hodin.

Na jednu stranu ho stačí teoreticky málo, protože je zrníček plný, ale na druhou stranu jsem ho na každé použití spotřebovala docela dost. Jak je hutný, tak se hůře roztírá. Postupně se cukr na těle rozpouští, takže se nemůžete obrušovat do nekonečna.

Samotná zrníčka jsou docela velká a také ostřejší. Mně to na tělo vyhovuje a klidně bych brala ještě ostřejší. Samozřejmě se peelinguji tak dvakrát týdně, na denní použití by bylo rozhodně vhodnější něco jemnějšího.




Celkově se mi peeling líbí. Hezky voní a funguje, jak má. Podruhé si ho ale nejspíš nekoupím, protože mě odrazuje cena. Přece jen většina obsahu je cukr a platit tolik za cukr se mi moc nechce. A věřím, že zrovna peeling se dá sehnat za mnohem lepší cenu.

Máte tento peeling vyzkoušený?

Žádné komentáře:

Okomentovat