úterý 12. srpna 2014

Padá hvězda, něco si přej :)

Hezký úterní večer. Sice jsem si říkala, že psát článek v podstatě o ničem, nemá moc cenu. Ale nakonec jsem změnila názor a rozhodla jsem se, že občas přidám nějakou fotku nebo napíšu pár řádků jen tak, aniž bych stvořila nějakou recenzi. Protože když už nic jiného, je to způsob, jak být blíž svým čtenářkám (popřípadě i čtenářům, jestli se tu nějaký vyskytuje). Dozvíte se tak něco víc o mně a zjistíte, že netrávím čas jenom u zrcadla :D

Dneska jsem chtěla jít ráno ven. Na kolo nebo běhat. Dokonce jsem si nařídila mobil na šestou hodinu, abych to stihla odfunět co nejdřív (proč se dozvíte v nějakém z dalších článků, možná již zítra). Jenže nakonec jsem byla šíleně líná (ok, možná bych byla vyspalejší, kdybych nečuměla do půlnoci na mobil a nečekala, až mi NĚKDO odepíše). No a jak jsem se nevykopala ráno, tak jsem to pořád odkládala, až jsem nedělala nic. Teda krom půl hodinky posilování jen tak na zahradě, ale to je s během nebo kolem nesrovnatelné.

No a proč jsem zvolila ten nadpis, jaký jsem zvolila? Chci vám jen připomenout, popřípadě nově informovat, pokud to nevíte, že dnes bude na obloze k vidění meteorický roj. Ne že bych tyto akce nějak sledovala, ale byla to nějaká globální událost na Facebooku a pár mých přátel kliklo na Zúčastním se, tak jsem to zpozorovala. Já asi dneska oči k obloze vážně zvednu, protože nějaké přání splněné od padající hvězdy se vždycky hodí :D A taky mě fascinuje vesmír, ale to už nezní tak romanticky :D Dokonce jsem v neděli čekala na superúplněk (s připraveným foťákem jsem seděla asi dvě hodiny u okna), ovšem zbytečně, protože u nás bylo zataženo a viděla jsem jen nějaký rozmazaný flek kdesi v mracích.

A dnes, než se setmí, si pustím nějaký film. Vidím to na Sex ve městě, který už jsem sice viděla několikrát, ale jednička se mi furt líbí.

A co vy? Budete vyhlížet svou šťastnou padající hvězdu a viděli/y jste v neděli mega Měsíc?

Žádné komentáře:

Okomentovat