pátek 29. srpna 2014

29.8.2014

Přeji vám hezký pátek a tedy i co nejlepší start víkendu :) Jak vždycky říkal kamarádky tatínek, pátek je malá sobota :D

Včera jsem si dělala trochu pořádek v zásobách pečující kosmetiky. Ze začátku jsem totiž měla krabice narvané, tak jsem nové věci dávala jen tak volně do skříně. Ale i když už v krabicích bylo místo, nějak jsem nebyla schopná vše přeorganizovat, takže jsem se k tomu dokopala až včera. Vím, že toho nemám oproti jiným blogerkám zas tolik. Ale snažím se šetřit, věci zbytečně neshromažďovat a taky nemám moc úložného prostoru. Krom toho tohle zdaleka není všechno. Dost věcí mám ještě různě po koupelně, na chalupě a i po pokoji. Prostě balení "další v pořadí" už mám připravené vždy po ruce :D




Nakonec jsem se rozhodla poslat dvě věci dál. Silver mi nevyhovoval a vůni nemohu ani cítit. Je šíleně sladká. Prostě si představte, jak asi voní růžová a máte z toho dárek od sestřenky (díky bohu, že o blogu neví :D).



Pak jsem koukla na pár článků. K blogerskému tématu se nejvíc hodil asi tento. No klasika. Nic, co by člověk nevěděl. Spíš je to jedna velká reklama. Protože neříkejte mi, že jim značky nezaplatí za zveřejnění.

http://www.prozeny.cz/magazin/krasa-a-moda/pece-o-vlasy/39897-jak-dodat-jemnym-vlasum-objem-radi-i-spickovi-kadernici

Tohle už je lepší. Sice taky žádné novinky, ale na pobavení super.

http://www.stream.cz/nejnovejsi/fasada/10003372-tak-ne-aneb-jak-se-nelicit

Taky dále soutěžím na hydrabio.cz. Samozřejmě neúspěšně. Kdybych nebyla tak zvědavá a nedoufala, co kdyby náhodou, tak se na to už vykašlu :D Upřímně mě štve, když mi několikrát po sobě dají možnost točit ještě jednou a pak stejně nic :D

Včera odpoledne jsem s kamarádkou byla v kavárně Pražírna (u I.P. Pavlova). Fotku samozřejmě nemám, protože přesně v takovýchto okamžicích, kdy to stojí za to, zapomínám fotit. Pokud máte rádi kávu, určitě zkuste. A pokud dáváte přednost čaji či vínu, zkuste i tak, mají všechny možné nápoje :) Já si včera dala ledovou kávu, i když kafe nepiju. Tak jednou do roka si doma dělám ledovou variantu (v troše vody rozmíchat minimum rozpustné kávy a dolít mlékem). Jiná varianta mi ani nechutná. Včera jsem si ale přesto dala Ledové latté a byla to osudová chyba. Káva byla hodně silná. Pak jsem se šla s kamarádkou ještě projít. Bohužel doma jsem se cítila dost zle. Jedla jsem normálně, takže za to nejspíš fakt mohlo kafe. Ne že by měli špatné suroviny, ale zkrátka jak nejsem zvyklá a ještě to bylo dost silné, tak mi bylo mizerně od žaludku. Naštěstí to zůstalo jen u pocitu, jestli chápete... :D Ale aspoň jsem si ověřila, že prostě kafe a alkohol fakt pít nemůžu :D

Jinak už několikátým dnem dávám dohromady nákupní seznam. Přišla mi totiž tahle kartička od Yves Rocher.



Ale nejspíš si nakonec nic nevyberu, protože po ničem tak moc netoužím, abych musela zbytečně utrácet. Navíc jsem se víc zamyslela nad těmi jejich věčnými slevami a uvažuji, jak moc okrádají zákazníky, pokud ty slevy nejsou. Přece jen mají ty ceny dobře spočítané, aby ani na "slevách" neprodělali. A když mají slevy pořád....

Taky se chystám konečně vyrazit do obchodu Ziaja. Mám to v podstatě u nosu, když bydlím v Praze a ještě jsem od nich nic nezkoušela. Píšu si seznam takhle předem, protože je mi jasné, že až tam vlezu, budu chtít koupit všechno :D

Za chvilku si zabalím pár kousků oblečení a až rodiče přijdou z práce, pojedeme na chalupu. Pak se tam totiž nějakou dobu nedostanu, tak musím využít každou možnost být na vzduchu :) Zítra nebo v neděli zveřejním TAG, který už mám pár dnů připravený :)

Co jste dělaly v minulých dnech vy, co plánujete na víkend a máte nějaké Ziaja nákupní tipy? :)

4 komentáře:

  1. Tie kartičky z Yves Rocher občas vedia skutočne potešiť :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :) Ale ještě mám 15 procent slevu na celý nákup v DM, takže YR asi vynechám :) Přece jen bych utrácela zbytečně, když nic konkrétního ani nepotřebuji :)

      Vymazat
  2. Ahoj Jani, máš to tedy srovnané a vypiplané dokonale. Mám moc ráda tohle organizování a přerovnávání kosmetiky a vůbec všech věcí - je to vždycky báječný pohled vidět všechno vyrovnané a složené v krabičkách ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel mně ten uklizený efekt moc dlouho nevydrží :D Hlavně u oblečení :D U kosmetiky to ještě jde, protože mám velkou úchylku chodit se jen tak kochat svým "pokladem" a u toho to sem tam přerovnám :D

      Vymazat