neděle 1. prosince 2013

Kondicionéry Lush

Ahoj :) Dnes je tady první ze série článků o produktech z Lush. Jako první jsem vybrala kondicionéry :)

American Cream (100ml/190 Kč)

Tento jsem si pořídila jako první. Mám ho již asi rok. Koupila jsem si nejmenší lahvičku, tenkrát ještě za 180 Kč. Má naprosto neodolatelnou vůni, která vydrží ve vlasech i do druhého dne a POZOR! dokonce přebije nesnesitelný smrad z hospody (ověřeno, když jsem si umyla vlasy a ještě ten večer mě kamarádi vytáhli na pivo). Je z něj cítit vanilka a ovoce. Podle oficiálního popisu jsou to jahody a pomeranče. Škoda, že s touto vůní mají jen American Cream, určitě by byl super i šampon. Co se týče účinků, není nijak extra výživný. Výhodou je, že vlasy aspoň neuplácne a nemusíte si tolik hlídat, jak vysoko jej nanesete. Ale je fakt, že někdy mám pocit, že konečky dostatečně nevyživí a občas sáhnu ještě po kokosovém oleji, který božskou vůni nepřebije. Kdyby tak dokonale nevoněl, asi bych do něj tolik neinvestovala. Tím netvrdím, že by byl k ničemu, rozhodně se po něm vlasy líp češou a kdo ví, jak by působil při dlouhodobém pravidelném používání. Ale na občasné použití na zlepšení nálady je super a rozhodně pro něj poběžím hned jak mi dojde.





Veganese (100ml/170 Kč)


Můj druhý kondicionér z Lush. Původně jsem šla pro větší balení American Cream, ale neměli ho, tak jsem vzala tento. Mám střední balení už asi půl roku. Je fakt, že jsem jej dlouho nepoužívala, ale v poslední době po něm sahám po každém umytí a skoro vůbec neubývá. Je ještě lehčí než American Cream a voní po citronech. Vůně je svěží a navozuje krásně čistý pocit. Hodí se pro každodenní použití, v případě pocitu suchých konečků opět dávám kokosový olej. Podruhé bych si ale Veganese nekoupila. Je až příliš lehký a ta vůně není ta dokonalá jako u předchozího.





Retread (230ml/405 Kč)


Tento jsem měla pouze jako vzorek, tak se bude jednat o základní postřehy. Ze všech kondicionérů je nejhutnější, i když v porovnání s běžným drogérkovým působí lehčeji a míň "slizce". Jeho konzistence je skoro až máslovitá. nanáším jej od uší dolů, protože mám přece jen strach, aby vlasy nezmastil. Vůně je taková neutrální, jakoby "výživná". Super popis, co? :D Ale kdo Lush zná, tak chápe, že popsat jejich vůně někdy prostě nejde. Co se týče účinků, super jsou po něm i konečky a až dopotřebuji zásoby toho, co mám, zvážím koupi celého balení.





Souhrnně ke všem kondicionérům Lush chci říct, že se vymývají mnohem kratší dobu, než drogérkové kondicionéry, co jsem zkusila. Pro mě je to obrovské plus, protože to dlouhé stání ve sprše nesnáším. Jsou celkově i lehčí a nebojím se zmaštěných vlasů připláclých k hlavě. 

R&B (90ml/500 Kč)


Tento produkt sice není kondicionér, ale řadím jej sem. Mám jej jako vzoreček. Používá se do mokrých či suchých vlasů a má zabraňovat jejich třepení. Konzistence je ještě tužší než u Retreadu. Nepochybuji, že krém nějaké účinky má. Ale já naprosto nesnesu jeho vůni. Má vonět pomerančovými květy, ale nevím, jestli tak skutečně voní :D K mojí smůle se drží ve vlasech nekonečně dlouho, u mě až do dalšího umytí, protože si myji vlasy často. Ale kvůli jeho ceně bych si jej asi stejně nepořídila. Takže nezbývá, než mu najít nového majitele. Věřím, že i vzoreček poslouží ještě na hodně dlouho.



Žádné komentáře:

Okomentovat