středa 18. prosince 2013

Kosmetické vánoční dárky

Krásný den :)

Dnes jsem si připravila článek s tipy na vánoční dárky. Bude se jednat o dárky pro ženské pohlaví, protože s dárky pro pány mám sama velké problémy. Většinou stejně ale končím u pánské verze kosmetiky, popřípadě pro tátu občas koupím něco, co mi nenápadně poradí během roku :D Příklady budou úplně konkrétní, protože o blogu nikdo neví, tím pádem nelze zkazit překvapení. Jedná se o dárky celkem neutrální a kupované na poslední chvíli (nelezte do Palladia, z toho davu lidí Vám bude špatně). Ne že bych si na výběru dárků nedávala záležet, ale letos jsem vůbec nestíhala a kosmetika nikoho neurazí.

Jo a málem bych zapomněla. V Lush jsem si pořídila mega balení American Cream a Brusinkovou štolu jako dárek pro sebe. Tedy spíš od maminky, ale nechtělo se jí tam chodit, tak mi to jenom zabalí :D Nemůžu psát recenzi bez důkladného otestování, ale vzhledem k tomu, že štola je limitka, jednou jsem ji použila a napíšu vám první dojmy. Hezky jemně a sladce, ale při tom svěže voní. Má jemný peelingový efekt a nevysušuje tvář ani ruce, na rozdíl od Aqua Mariny. Bohužel nějaké vyčištění nemohu posoudit. Ale slibuji, že po Vánocích ji budu testovat pořádně. Zatím mohu jenom napsat: běžte si pro ní, protože je možné, že už brzo nebude.

Krémy na ruce Garnier

S holkama ze školy jsme si sice dárky dávat neměly, ale tuším, že to stejně nikdo nedodrží, takže jsem koupila aspoň něco. Tento krém jsem vybrala hned z několika důvodů. Značka Garnier vypadá lépe než třeba Balea (někdo do dneška Baleu považuje za šmejd, i když sama ji mám ráda). Navíc máma měla tento krém ve formě krému na tělo, v kulatém kelímku a velmi si jej chválila. Babičce jsem nedávno kupovala také verzi na ruce, ale v růžovém obalu. Myslím, že krém na ruce využijí všechny kamarádky a nebude se nikomu válet doma navěky, jako například křiklavě zelené stíny :D Za cenu zhruba 50 Kč je to myslím dobrý dárek.




Rtěnka Kate od Rimmelu

Tohle je dárek pro sestřenku. Jednou byla u mě a koukala na mou sbírku rtěnek a zmínila se, že by chtěla zkusit červenou. Já sama přímo červenou nevlastním a měla jsem docela strach, že se netrefím do odstínu. Nakonec mi ale přišla sleva do DM, takže mě tahle kráska stála jen 63 Kč. Řekla jsem si, že to risknu a kouknu na jejich výběr. Sleva byla jenom na rtěnky Kate, ale jak ty v červených obalech, tak i v černých. Já mám doma jak v černém obalu, tak i v červeném. Nakonec se mi nejvíce líbila matná červená. Nemá žádný odstín do růžova ani oranžova, není extra křiklavá a myslím, že by mohla slušet snad každému typu. Bohužel z pochopitelného důvodu Vám nemůžu ukázat rtěnku ani na ruce ani na rtech. Ale líbí se mi tolik, že si ji možná časem sama pořídím.




Čistící pěna na obličej Ryor

Dárek pro mou druhou sestřenku. Po vysazení HA se jí velmi zhoršila pleť, tak snad jí pěna pomůže. Jinak na Ryor bude samostatný článek, takže to tady více rozebírat nebudu. 

Krém na ruce Balea

Nebojte, nejsem tak lakomá, kamarádka dostane ještě níže zmíněný lak na nehty :D Na krému mě zaujala přede vším vůně, která je příjemně ovocná. Co se týče hydratace opět nemohu soudit, ale kamarádka si určitě poradí a případně bude používat až na jaře.



Pískový lak na nehty

Mám doma pro sebe tenhle odstín a ještě růžový. Lak se mi líbí jak strukturou, tak barvou, ale nesnáším to odlakovávání, když nemám na nehty tolik času. Původně jsem zamýšlela jí dát ten svůj, ale nakonec jsem se rozhodla, že si ho nechám a koupím jí další. Kamarádka je velmi zručná a když má čas, tak dokáže vytvořit na nehtech kouzelné věci. Myslím, že pískový lak ve sbírce ještě nemá. A nebojte, na laky od GS bude určitě samostatný článek.


Antiperspirant Rexona

Ne že by to byl typ dárků, co bych běžně kupovala :D Kamaráda se nedávno po hodině zumby zmínila, že shání tento modrý už docela dlouho, ale kupuje ho vždy jen ve slevách a to už nebývá. Vzhledem k tomu, že jsme se nedohodly, jestli si budeme něco dávat, tak jsem koupila tohle a balzám na rty. Na vysvětlení: kamarádka se nelíčí a celkově se o kosmetiku vůbec nezajímá, takže něco jí koupit je velmi těžké, když kosmetika je u mě klasika :D


Balzám na rty Labello

Balzám je klasika, kterou používá snad každý. Labello má spoustu druhů a tohle jsem osobně ještě nezkoušela, ale přemluvím kamarádku, aby mi poslala svoje dojmy.


Lak na nehty Miss Sporty

Pro další kamarádku mám tento lak. Barvička se pro ni krásně hodí, je výrazná, ale zas myslím, že odstín dostatečně využije. K laku dostane ještě krém Garnier.



Snad jsem na nic nezapomněla. Ještě mě čeká koupit dárek pro přítele a možná i pro kamaráda, tak zřejmě vznikne ještě článek na téma dárky pro pány :) Pokud máte nějaký žhavý tip, tak sem s ním :D


Žádné komentáře:

Okomentovat