neděle 8. prosince 2013

TAG Sweater Weather

Ahoj! Mám sice připravené klasické kosmetické články, ale nemůžu je publikovat hned, to bych neměla už v lednu o čem psát :D Proto si tedy dnes dáme jeden TAG.

Otázky jsem si vypůjčila zde

1. Jaké jsou tvé dvě nejoblíbenější svíce? (v tomto období-to platí pro všechny otázky)
Momentálně mám načaté dvě. Jedna je perníčková z DM a druhá nějaká úplně obyčejná vanilková ze Zahradnictví Chládek. Perníčková voní hezky, ale po chvíli ji v místnosti přestanete vnímat, ale když odejdete a pak se vrátíte, voní hrozně hezky. Spodní část sklenice různobarevně svítí, což mě neskutečně irituje :D A ta vanilková je super, ale občas až moc výrazná, pokud se s ní zavřete v pokoji.

2. Čemu dáváš přednost - kávě, čaji nebo horké čokoládě?
Jednoznačně čaji. Kafe piju tak jednou za rok a to ještě ledové a hodně slabé a čokoládu mám raději v klasicky tuhé podobě :) Z čajů u mě celoročně vede zelený s broskví nebo s citronem. Nemám ráda takové ty hrozně ovoněné ovocné čaje a co úplně nesnáším, jsou čaje červené barvy :D

3. Přizpůsobuješ výběr makeupu počasí?
Vzhledem k tomu, že to s líčením nepřeháním, tak přílišná změna není. Maximálně vytáhnu stříbrnou linku nebo stíny ve studených odstínech.

4. Oblíbené parfémy?
Moc parfémů nevlastním, ale můj stále oblíbený je Bruno Banani Pure Woman. Je sice asi spíše letní, ale každý mi ho chválí a já se s ním cítím fajn.

5. Jaký máš nejteplejší svetr?
Momentálně je to delší svetr z HM, psala jsem o něm kdysi v rubrice nákupy. Stále ho nosím k legínám a je mi teplo, zatímco spolužačky se klepou zimou v džínách :D

6. Nejoblíbenější jídlo?
Asi bych to sem neměla psát, ale v poslední době skoro všechno :D S ochlazením mě navštívil neustálý hlad a chuť na nezdravé věci. A protože jsem si udělala mikulášskou radost, budu tlustá ještě před Vánoci :D Chuť na sladké se snažím mírnit a místo čokolády si dávám co nejvíce hroznové víno (to bez pecek, z těch fuj zrníček mám hrůzu) :D

7. Máš raději čepice nebo šály?
Jsem zmrzlina, takže obojí. I když je fakt, že čepice mě štve, když mi uplácne vlasy k lebce.

8. Nosíš raději kozačky nebo sněhule? (popř UGG boots)
Do města kozačky, na hory sněhule. Ale na večerní venčení kamarádova psa si asi brzy pořídím sněhule do města, protože vždycky mrznu od nohou :D

9. Skinny jeans nebo legíny?
Obojí, i když v poslední době asi více legíny. Jsou mi pohodlnější, takže ideální na celé dny ve škole.

10. Oblíbený lak na nehty?
Hrozně se mi na tohle období líbí červená a další výrazné barvy. Bohužel jsem líná lak neustále opravovat, tak zůstávám u klasické lehce mléčné barvy.

11. Jaká je tvá nejoblíbenější písnička nebo hudba?
Back to December od Taylor Swift kvůli zimní atmosféře, Roar od Katy Perry (ta písnička má ohromnou energii) a vánoční klasika Last Christmas od Wham nebo All I Want for Christmas Is You od Mariah Carey.

12. Jaký je tvůj "fígl" proti nachlazení?
Žádný nemám, protože jsem věčně nastydlá :D Ale určitě pomáhá se přiměřeně oblékat a v případě léčby horký čaj s citronem a medem. Ale jak říkají doktoři: neléčená rýma trvá týden, léčená 7 dnů :D

Budu ráda, když budete v TAGu pokračovat a napíšete mi odkaz nebo odpovíte rovnou do komentářů :)

Žádné komentáře:

Okomentovat