sobota 7. června 2014

Zlo na entou od Rexony

Hezký sobotní večer :) Doufám, že jste si užily slunného volného dne tak, jako já :) Dneska se podíváme na jednu věc, o které jsem vám chtěla napsat už dávno, ale nějak jsem se k tomu dostala až teď, když jsem (díky bohu) házela obal do krabice na Spotřebováno.

Pro mě je antiperspirant jedna z věcí v mé "kosmetické" sbírce, na kterou se potřebuji vždycky spolehnout. Přežiji horší řasenku nebo míň funkční kondicionér, ale jestli něco nesnáším, tak je to pot. Samozřejmě teď nemyslím při cvičení, tam se s tím tak nějak počítá (i když v podpaží se s tím určitě něco dělat dá).

Dnes vás chci varovat před touto hrůzou od Rexony. Koupila jsem si ji zcela omylem. Po zumbě jsem si půjčovala antiperspirant od kamarádky a ona říkala, že tahle Rexona je dost na prd na nic. Pár dní poté jsem šla do drogerie právě pro antiperspirant a chtěla jsem Rexonu. Moc jsem to nezkoumala a vzala první, co jsem našla. Stačilo mi vědět, že "ta špatná" je napsaná na cedulce vedle. Jenže někdo zjevně přihrádky prohodil, takže jsem si samozřejmě koupila tuhle.



Teoreticky je plus, že je bez parfemace, tudíž se nebude třískat s parfémem. Jenže já jsem tak nějak zvyklá na jemnou vůni a v kombinaci s voňavkou mi to nevadí. Samozřejmě se to nesmí úplně třískat, ale drobný rozdíl nevadí, antiperspirant tak silné aroma nemívá. Jenže u Rexony je nápad bez parfemace dobrý jen teoreticky.

Při aplikaci je sprej pekelně dusivý. Trošku jsem tu dusivost zaznamenala i u jiných, co jsem kdysi měla, ale tohle je extrém.Ale tohle bych mu snad ještě odpustila, kdyby vykonával práci, co má.

Od doby, co antiperspiranty používám, se mi nestalo (je fakt, že se nějak extrémně nepotím), že bych měla v podpaží mokré fleky. Jasně, sem tam v létě nebo při sprintu do školy jsem nějaký pidi flíček měla, ale to se mi stalo fakt párkrát do roka a jen u těch horších sprejů.

S touhle neparfémovanou frajerkou jsem vyrazila jednou do drogerie, kterou mám 15 minut pěšky, šla jsem pomalým tempem, bylo to někdy na jaře, kdy rozhodně nebylo víc jak deset stupňů, a když jsem dorazila domů, skoro to se mnou seklo. V podpaží koláče v průměru deset centimetrů.

Takže tím jsem s používáním mezi lidi skončila. Od té doby jen na doma nebo na kolo (pro pocit, v lese je to fuk). Ale ani doma jsem neměla pocit nějaké velké funkčnosti.

Za mě tedy rozhodně zbytečná investice a velké zklamání. Jo a seženete ho v každé drogerii za cca 70 Kč. Takže si kupte radši kus dortu....

Jsem jediná, komu nevyhovuje?

Žádné komentáře:

Okomentovat