pondělí 16. června 2014

Spotřebováno za květen 2. část + páteční mini nákupy

Hezké pondělí :) Doufám, že jste si užily víkend. Já moc ne, protože jsem byla u babičky a dostala jsem nějakou alergii, takže jsem strávila sobotu i neděli s vyrážkou na obličeji :( Teď už je to naštěstí lepší a dokonce jsem si mezi tím vším učením našla čas na článek. V hlavě mám spoustu nápadů, ale musela jsem sepsat druhou část spotřebováno, abych to vůbec stihla ještě tenhle měsíc :D Dnes toho bude poměrně málo, protože většinu věcí jsem v květnu spotřebovala už na chalupě a v Praze se mi válelo jen pár obalů.


Z péče o tělo tu mám jen dva obaly.


O absolutně nefunkčním antiperspirantu jsem psala nedávno, takže to tu rozebírat nebudu.
Tělové mléko do sprchy jsem měla jen ve vzorečku. Tohle je výživné, na chalupě jsem spotřebovala hydratační. Vzoreček mi stačil právě na jedno použití. Upřímně tělovým mlékům do sprchy jsem nepropadla.
Podle návodu je třeba se nejdříve umýt běžným sprchovým gelem a pak teprv použít tuhle vychytávku. V prvním případě jsem se toho držela, u tohoto výživného jsem se na to už vybodla a použila jen tělové mléko. Nijak špinavá ani zpocená jsem nebyla a než se takhle mýt na dvakrát, to už bych se mohla rovnou klasicky osprchovat a pak namazat běžným tělovým mlékem. Navíc mi přijde, že co jsem neopláchla vodou, to jsem posléze odrbala do ručníku. A ještě k tomu se nemůžu ubránit představě, že to ucpává odpady. když to drží na těle, jaká je šance, že v trubkách se nic nezachytí? Ok, konec ekologické úvahy :D Kdybych měla pocit nějaké lepší hydratace, možná bych nad tím uvažovala, ale rozdílu jsem si nevšimla, takže zůstanu u mazací klasiky. Jako plus vidím vůni. V poslední době se mi líbí klasické krémové vůně fakt hodně.


Myslela jsem, že tenhle kondicionér jsem už do Spotřebováno zahrnula a obal vyhodila, ale očividně ne. Je to předposlední balení, poslední mám na chalupě. Díky bohu, protože jak už jsem kdysi psala, přijde mi dost k ničemu. Vlasy mi po něm nejdou rozčesat o moc lépe a ani nejsou méně lámavé nebo roztřepené. Jediné plus je cena, takže pokud máte vlasy v pohodě rozčesatelné a nezničené, klidně ho za těch cca 80 Kč zkuste.

Poslední kategorie nepatří ani tak do Spotřebováno, jako spíš to Vyhozeno.


Nehty si skoro nelakuji. Jsem na to extrémně líná. Sice se mi nalakované a upravené nehty hrozně líbí, ale já toho zkrátka nejsem schopná. Nesnáším, když barevným lakem přetáhnu, pak musím čekat, až to uschne, pak si nehty ještě někde obtisknu např. do peřiny a nakonec se už druhý den lak loupe. Přesto se mi nějaké ty laky za život nashromáždily. Možná to bude tím, že dřív jsem tak líná nebyla :D Každopádně už si ani nepamatuji, kdy jsem si naposledy nějaký lak koupila.

Tyhle vyhazuji, protože už jsou dost zaschlé a ani se mi už nechce je ředit. Nějaké sáhodlouhé popisy o výdrži, krytí a podobně nečekejte, laky jsem neměla na nehtech ani nepamatuji, takže vás poinformuji spíš o odstínech.
Gabriella Salvete: lak byl ve výsledku v jedné vrstvě průhledný s lehkým fialovým leskem.
Regina: tenhle odstín bych si sama nikdy nevybrala, dostala jsem ho. Koneckonců představte si sami měděný lak na světlých rukou s výrazným žlutým podtónem.
Miss Sporty: docela pěkná růžová plná malých třpytek. Ovšem nerada třpytky odlakovávám :D
Maybelline Colorama: bílá klasika na francii. Už mám bílý lak od jiné značky, takže tenhle starý vyhazuji.
Miss Sporty: z téhle sestavy nejpoužívanější, protože když už, tak tyhle nenápadné průhledné, popřípadě mléčné odstíny u mě vedou.

A protože tohle Spotřebováno bylo mizerné, přidávám malý nákupní článek, který by jako samostatný post taky nebyl k ničemu.

V pátek jsem chtěla původně zajít pro pár věcí od značky Balea, ale nakonec jsem místo DM zašla kvůli nedostatku času do Tety, kde jsem chtěla jen nějaký BB krém. Mega boom BB, CC a já nevím jakých XX ještě jsem nějak ignorovala. Přece jen jsem nepoužívala moc ani makeup. Jen když bylo nejhůř, měla jsem nějaký v zásobě. Momentálně mám jeden od značky Max Factor, ale ten se mi zdál na léto dost hutný. Než abych pátrala v tom množství po nějakém lehčím, napadlo mě zkusit BB.

Pár minut před odchodem jsem trochu googlila s tím, že nějaké tipy mám a uvidím, co mě zaujme. Samozřejmě jsem tam byla jediná zákaznice, tak jsem si řekla, proč nevyužít nabídky pomoci. Bohužel mi přišlo, že slečna nemá o sortimentu ani páru. Nabízela mi klasiku od Garnier a pak vždy jen více méně náhodně objevila, že i tamta nebo tamta značka má BB. No nakonec jsem si samozřejmě musela poradit sama.

Už podle recenzí mě dost zaujal tento BB krém od Maybelline za 200 Kč. Je bez oleje a s obsahem kyseliny salicylové, takže na mou pleť super. Jasně, na občasné použití by to asi bylo jedno, ale bála bych se, že u nějakých hutnějších by se mi pleť po pár dnech patlání zhoršila, hlavně takhle v létě. Vybrala jsem si odstín Medium, tedy tmavší ze dvou nabízených. Jsem teď až překvapivě dost opálená, ale na zimu bude rozhodně tmavý. Použila jsem ho v sobotu, abych zakryla vyrážku od alergie a docela mi pomohl. Odstín seděl, krém se dobře roztíral, nezmatňoval, ale ani nemastil. Odpoledne jsem měla i co odličovat. Ale samozřejmě na recenzi si ještě počkáte.


Zcela neplánovaně jsem si koupila i Lipcolor Butter od Astoru za 170 Kč v odstínu 012 Unguilty Pleasure. Cena je na můj vkus vysoká, ale prostě jsem ho v tu chvilku hrozně chtěla :D Chtěla jsem nějaký jiný odstín, trochu přirozenější, ale všechny takové bohužel obsahovaly výrazné třpytky. Sáhla jsem tedy po tomhle růžovém, který je matný. Musím přiznat, že jsem ho ještě nezkoušela, protože se mi pár dnů před tím začaly trhat koutky, tak jsem to nechtěla ještě zhoršovat a stále čekám, až se úplně zahojí.



To by bylo pro dnešek vše. Zkusím ještě něco do víkendu sepsat, ale upřímně teď nemám ani moc čas, ani náladu. Nějakou kratší recenzi ale určitě zvládnu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat