středa 25. června 2014

Recenze ze vzorečku : Ryor Duo aktivní krém SPF 15 a Denní krém mořské řasy

Hezké středeční dopoledne :) Dnes se podíváme na "recenze" ze vzorečků dvou krémů od Ryoru, které jsem dostala, když v Zahradnictví Chládek na jaře probíhala nějaká Ryor akce.



Začnu krémem, který jsem používala jako první, a tím je Duo aktivní krém SPF 15. V nabídce je ještě varianta Trio, která má SPF 30 a určitě bude minimálně na léto lepší pro světlejší typy.

Krém má jemnou květinovou vůně, která je mi hodně příjemná. Akorát v ní trochu cítím podtón samoopalováku. Nevím, jestli to tak dělají všechny samoopalovací krémy, ale já zkoušela zatím dva a oba měly ve své vůni něco nepříjemného. Vůbec nechápu, co to dělá i v nesamoopalovacím krému, ale já to tam prostě cítím. Krém je bílý, polomastný a stačí ho malinko. Vzoreček jsem měla asi tak na šest použití. Docela rychle se vstřebává a nelepí. Neleskla jsem se po něm a určitě by byl super i pod makeup. To jsem ale nezkoušela, protože v tu dobu jsem byla na chalupě a tam bylo líčení docela zbytečné. Klidně bych si ho koupila v plném balení, ale možná i rovnou se SPF 30.



Druhý krém Mořské řasy jsem nepoužívala v kuse. Docela mi blbla pleť (asi je všem jasné proč), takže jsem ho zhruba na týden vysadila. Voněl docela sladce a rozhodně mi vůní nebyl tak příjemný, jako první zmíněný. Sice neměl ten samoopalovákový podtón, ale v poslední době sladké vůně nevyhledávám (není vyloženě sladký, ale v porovnání s Duo krémem ano). Také mi přišel trochu mastnější. Občas jsem tedy pod něj dala Global od Biodermy nebo teď jsem ho dvakrát po sobě zkoušela zkombinovat s Lemon Tea Tree olejem od Saloos. A dobrý nápad to nebyl, moje pleť asi na oleje není, a i když jsem pod to všechno pleť ještě navlhčila, začala jsem se loupat. Vstřebával se o trochu pomaleji než krém se SPF. Ale samozřejmě záleží na výchozím stavu pleti. Pokud jsem měla obličej sušší, vstřebal se hned. Nějakého zpevnění jsme si za těch cca 7 použití nevšimla. I vzhledem ke zpevňujícím účinkům bych ho doporučila spíše na starší pleť.



Oba krémy byly docela dobré, ale mojí pleti lépe sednul Duo aktivní krém. Pokud bych si tedy kupovala plné balení, určitě bych si vybrala tento. A možná k tomu dojde, až mi dojdou nějaké zásoby. Myslím, že v dnešní době by ochranný faktor měl být součástí všech denních krémů.

4 komentáře:

  1. Denní krém bych chtěla zkusit, už po něm pokukuju od Vánoc. :)

    Ráda bych tě pozvala na Giveaway http://shades-of-silvie.blogspot.cz/2014/06/holiday-giveaway-tak-uz-je-to-konecne.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus, za tu cenu špatný není, pokud nemáš vyloženě mastnou pleť :)

      Vymazat
  2. ja som mala z morskych rias vsetko a mozem odporucit :)

    Pozyvam na letnu super giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já z této řady pokukuji po matujícím krému :)

      Vymazat