neděle 22. června 2014

Bahenní maska Orsay

Hezkou neděli :) Dnes jsem se konečně rozhodla uveřejnit recenzi na jednu méně známou pleťovou masku. Tedy aspoň pro mě je odjakživa Orsay jen obchod s oblečením a netušila jsem, že je to i značka kosmetiky. Samozřejmě s tou značkou oblečení nemá nic společného a rozhodně tam tuhle kosmetiku neseženete.

Masku mám už asi rok, ale dřív jsem ji hodně střídala s jinými, takže nějaké hodnocení moc nepřicházelo v úvahu. Až nedávno jsem zjistila, že už prochází, tak jsem ji začala používat pravidelně.


Pod víčkem je ještě jedno ochranné, což se vždycky hodí. Sice mi přijde, že za ten rok je maska trochu sušší, ale to vůbec nevadí. Funguje pořád stejně.


Já masku sice kupovala za cca 80 Kč v jednom salonu (ne cíleně, kosmetický salon byl součástí kadeřnictví), ale dá se sehnat různě na internetu. Obsahuje různé rostlinné oleje a hlavně bahno z Mrtvého moře. Jejím úkolem je pleť do hloubky vyčistit a zbavit ji přebytečné mastnoty.

Maska má klasickou bahenní barvu, a i když v ní nejsou žádné mandle, já z ní cítím marcipán. Možná tak na mě působí směs levandulového a avokádového oleje, možná mám bujnou fantazii. Každopádně na parfemaci si stěžovat nemůžu. Pokud by někomu vůně nevyhovovala, žádný strach, po nanesení už cítit není.


Konzistencí je zcela hladká bez jakýchkoliv částeček. Nanáším ji na navlhčený obličej a po zaschnutí smyji vlažnou vodou. Jde to trochu hůře, maska se pomaleji rozpouští a vytváří kluzkou vrstvu. Ideální je použít například tyto houbičky, aspoň se vám maska nedostane za nehty. Bohužel mi přijde, že po ní jdou houbičky dost blbě umýt, takže čekejte častější obměňování.

Samotné zasychání na obličeji je pro mě pekelné. Nesnáším, když maska pne a táhne a tahle to dělá nejvíce ze všech masek, co jsem zatím vyzkoušela.

Teprve při focení jsem si všimla, že je vespodu napsaná cena 140 Kč, ale tolik jsem určitě neplatila. To bych za masku neznámé značky jen tak bez rozmýšlení nedala.



A výsledky? Pleť je po ní hladká a jemná. Určitě trochu čistí, ale není to extra zázrak (ale to zatím nic z toho, co jsem zkusila). Řekla bych, že Mask of Magnaminty je lepší. Ale zas když porovnám cenu, je tahle jasný favorit a také má delší trvanlivost. Ale pokud investovat můžete, zajděte radši do Lush. I to použití a následné smývání je u Magnaminty příjemnější. Ještě mě napadá srovnání se slavnou modrou od Freemana. Opět co se použití týče, modrá je pohodlnější.

Obličej po použití může být trochu červenější a občas cítím i takové mravenčení/svědění, ale to je u čistících masek časté. Všechno tohle rychle odezní a pleť je prozářenější. Nanáším podle aktuálního stavu pleti, takže při větší citlivosti, podráždění nebo vysušení radši neriskuji.

Za ty peníze jsem určitě ráda, že jsem si masku koupila a mohla tak vyzkoušet něco méně profláklého v blogerském světě. Maska vůbec neubývá, ale podruhé bych si ji určitě nekoupila. Nejen kvůli nepříjemnému zasychání a horšímu smývání, ale hlavně chci vyzkoušet zase něco nového.

Masku mám ještě asi tak na tři použití a pak se pořádně vrhnu na modrou od Freemana, takže se můžete těšit zas na pořádnou recenzi :)

Znáte tuhle značku?

Žádné komentáře:

Okomentovat