sobota 25. července 2015

Moje aktuální lásky - červenec 2015

Hezkou sobotu :) Konečně se trochu umoudřilo počasí a já jsem schopná normálně fungovat. Teda více méně, pořád jsem hodně unavená a líná, ale to nemůžu házet na počasí :D Sice jsem avizovala, že tahle rubrika bude nepravidelná, ale už druhý měsíc v řadě jsem nějaké ty oblíbence dala dohromady :)



Voděodolná řasenka je pro mě už nezbytností. Dřív jsem žádnou ani neměla, protože jsem ji nepovažovala za potřebnou (přece se nebudu malovat do bazénu a tolikrát v roce zas nezmoknu, aby se to vyplatilo). Ale zjistila jsem, že se mi všechny mé řasenky roztékají, protože zkrátka v těchto vedrech se mi hodně potí obličej. Tahle řasenka od L´Oréalu rozhodně není top a podruhé si ji nepořídím, nicméně jsem vám ji musela ukázat, neboť ji přesto používám celkem často. Voděodolná skutečně je, ale bohužel efekt nic moc. Řasy neslepí, ale je spíše přirozená a výrazného efektu se s ní dosahuje těžko.



Nejsem vyloženě fanynka termálních vod a nepoznám rozdíl mezi drahou termální vodou a kohoutkovou aplikovanou pomocí rozprašovače. Ale musím uznat, že v parnech se na osvěžení hodí a tato malá od Avene v největších pařácích sídlí v mé kabelce. Uriage mám v koupelně a pokud se večer vařím ve vlastní šťávě, stačí malé osvěžení a hned se mi líp usíná. Původně jsem ji chtěla pod olej, ale pak mi to přišlo jako plýtvání, když mi naše kohoutková voda stačí.



Spreje na nohy jsem si koupila na léto hned dva. První Baleu, která voní fakt hezky, ale na nohou se vůně drží pár minut. Na druhý pokus jsem zkusila Alverde. Zde pro změnu necítím skoro žádnou vůni, ale na pokožce je mi příjemnější a obsahuje i nějaký ten olej. Ale zas nic, co by nohy udrželo svěží a voňavé delší dobu. U obou těchto produktů vidím efekt jen krátkodobý a podruhé si je nekoupím, ale i tak je mám do veder moc ráda :)



U nohou ještě chvíli zůstaneme. Baleácké máslo na nohy používám na noc i na ruce, protože si nějak nedokážu představit, jak bych si měla namazat nohy bez použití rukou a vážně si pak nehodlám ruce mýt a mazat něčím speciálním na ruce. Kdo zná od Baley kakaové máslo, tak tohle není tolik hutné, ale na léto mi bohatě stačí a vyhovuje mi. Navíc hezky svěže voní.



Sprcháč od Radoxu v parfemaci Active jsem použila teprv párkrát, ale už jsem se do něj zamilovala. Ačkoliv je dámský, voní spíše pánsky. Taková ta klasická sportovní vůně. Je to určitě změna oproti ovocné nebo květinové klasice a do veder se mi sportovní svěžest líbí, i když na pokožce se moc neudrží.



Pokud je opravdu horko, ničím si nemažu ani obličej, ani tělo. Nesnesu totiž pocit, že se pokožka dusí. Když se ale ochladí na příjemnou teplotu, hodně ráda používám po večerní sprše toto tělové mléko. Je poměrně tekuté, ale i tak moc hezky hydratuje. Voní mi víc v tubě než na těle, ale i tak je to vůně příjemná :)



Na většinu produktů se na blogu samozřejmě ještě objeví recenze :)

Jaké máte oblíbence vy? :)

8 komentářů:

  1. Já taky nepoznám rozdíl mezi vodami ve spreji, používám klasiku od Baley, která mě vždy skvěle osvěží. Jak máš to tělové mléko od YR, tak ze stejné řady jsem měla peelingové sprchový gel, který voněl moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo tu vodu nepozná :D Příště zkusím taky Baleu. Peeling zní lákavě, já očichávala tuším ostružinový, ale jsem na peelingování těla docela líná a už rok mám jeden peeling :D

      Vymazat
  2. Ahojky! Tak za prvé jsem jedním dechem projela tvůj blog a strašně se mi líbí! Miluju, když u někoho na blogu najdu mé oblíbené značky a čtu si co si o nich myslí :)) Termální vodu nemám, ale používám květinovou pleťovou od Saloosu, která je podle mě lepší než termální a ještě k tomu krásně voní :) A tělové mléko malina nemám, ale za to mám z této řady sprcháč, který je super a krásně voní! :) Jinak já si za tento měsíc oblíbila zmíněnou květinovou vodu a neonový lak od Dermacolu :))

    PS: Až budu mít možnost, tak se stávám pravidelnou čtenářkou!

    Unboxing | Dekorativka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za komentář, udělala jsi mi obrovskou radost! :) Na vodu od Saloos jsem se taky dívala a přišla mi malá v poměru k ceně, ale časem si ji určitě pořídím. Malinový sprcháč zní skvěle, ale mám dost zásob, takže spíš si vyberu až na zimu nějakou zimní vůni :) Z té řady ve velkých lahvích mě láká ještě kokos :)

      Vymazat
  3. Mě se v létě skoro vůbec nechce mazat obličej ani tělo, protože sotva se osprchuju hned si zase přijdu zpocená a nějak se mi nechce na sebe něco patlat :D
    O té termální vodě uvažuju, protože když usínám nebo se uprostřed noci probudím, mám pocit, že se fakt celá vypotím :D
    Já jsem si teď oblíbila antiperspirant od Rexona, který skvěle pomáhal proti pocení a už jsem ho i vypotřebovala tak musím koupit další balení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se mažu jen, když teplota klesne a zásadně na noc, na den se nemažu během roku skoro nikdy. Nějakou vodu ve spreji určitě zkus, je to vážně super. Akorát na veřejnosti bych se styděla to použít, i když vidím, že to na sebe lidi stříkají i v autobuse :D Nějakou Rexonu jsem kdysi měla, ale tu obyčejnou, ne tu extra účinnou, jak je v poslední době tolik populární.

      Vymazat
  4. práve som si aj ja kúpila jedno telové mlieko od YR tak som naň zvedavá :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně nevím proč přišlo ze začátku dost tuhé, ale stačilo flašku naklonit a zas mi přijde, že hodně teče :D Ale hydratuje fakt dobře :)

      Vymazat