čtvrtek 16. července 2015

Kondicionér na poškozené vlasy Toni and Guy

Po recenzích na masku a šampon ze stejné řady sérii recenzí konečně uzavírá kondicionér. Dlouho jsem otálela, protože jsem si furt nemohla udělat názor. A k čemu jsem tedy po dlouhé době dospěla?



K obalu zásadní výtky nemám. Je jednoduchý a vypadá elegantně a profesionálně. Z praktického hlediska na něm ale vidím negativa. Zaprvé kromě nápisu vypadá stejně jako šampon a už jsem si je 2x spletla, zadruhé kondicionér je hutnější jak šampon a nechce se mu tolik ven, takže asi bude problém vydolovat poslední zbytky. A sice je to detail, ale pod víčko se dostane voda, takže pokud kondicionér chcete vzít na cesty, musíte ho naklonit a počkat, až voda vyteče.

Kondicionér je klasicky bílý a středně hutný, zkrátka tady se nijak nevymyká výrobkům svého druhu. Voní zvláštně, stejně jako celá tato řada. Cítím trochu květiny, trochu svěžesti s něčím profesionálně kadeřnickým s kapkou máslovité těžkosti. Přesto je ale vůně jemná a neutrální. Ve vlasech se nějakou dobu drží, ale jen jemně.

Výrobce neuvádí žádnou dobu působení, takže jen nanáším do délek a po použití sprchového gelu smývám. Do vlasů se vpracovává hezky a stačí malé množství. Oplachuje se překvapivě taky dobře. Čekala jsem, že se bude vymývat delší dobu.



Vlasy po něm jdou určitě lépe rozčesat. Ale že bych nikdy neměla žádný zacuchaný pramínek, to bohužel napsat nemůžu. Na druhou stranu ani nezatěžuje a to je velké plus. Když to shrnu, je opravdu velmi příjemný a poslouží dobře, ale za ty peníze nestojí. Cena se šplhá bez slevy ke třem stovkám a to je pro mě za kondicionér hodně. Zkrátka je vážně fajn, ale víc jak stovku bych za něj nedala. Krom toho je podle mě spíš na normální vlasy a na poškozené by nestačil.

A mínus má i za chemický koktejl.



Na závěr bych asi měla nějak zhodnotit celou řadu. Všechny produkty jsou fajn, jenom maska mě zklamala tak nějak víc. Zkrátka od masky a ještě za takové prachy bych čekala mega výživu. Šampon je hodně příjemný, nevysušuje a zároveň nemastí, ale ani extrémně nevyživuje a z celé řady vychází jako vítěz, protože dělá fakt hezké uhlazené vlasy. Kondicionér je průměr. Celkově bohužel musím napsat, že celá řada je hodně drahá a podle mě za to nestojí. Každopádně jsem ráda za zkušenost a zas se s klidem vrátím k levnějším produktům.

Máte ozkoušeno něco od téhle značky?

Žádné komentáře:

Okomentovat