sobota 11. července 2015

Bezoplachový balzám na vlasy od Ryoru

Hezkou sobotu mým milým čtenářkám :) Dneska se podíváme na jednu věcičku, co mám doma už hooodně dlouho, a to je bezoplachový balzám na vlasy od české značky Ryor.



Předem vás musím upozornit, že tenhle typ výrobků nevyhledávám a těch pár, co jsem vyzkoušela, mi rozhodně nesedlo. Vzpomínám si, že minulé léto jsem měla nějaký Gliss Kur a ten mi ještě ke všemu vlasy zatěžoval, ale jinak to bylo v podstatě to samé. Ale nebudu předbíhat, začnu hezky od začátku.

Obal je klasický ryorácký. Jednoduchý, funkční, nepřeplácaný a s rostlinným motivem. Působí na mě hodně mohutně a neelegantně, ale to je můj problém, kdyby byl výrobek super, asi bych velkou tubu ocenila.

Obsah je mléčně zabarvený, gelovo krémový. Vůně je opět typická pro tuhle značku, jemně rostlinná. Neurazí, ale ani nenadchne. Z vlasů pak cítit není.

Balzám se používá na mokré vlasy. Já si ho dávám ihned po umytí, když z vlasů jemně vymačkám vodu ručníkem. Aplikuji dávku přibližně o velikosti lískového oříšku. Vzhledem k vlastnostem balzámu bych řekla, že by mastit neměl, ale já se stejně bojím, tak ho dávám ještě víc ke konečkům než běžný oplachovací kondicionér.



Jak už vám asi došlo z úvodu, balzám je na nic. Žádné výživy ani lepšího rozčesání vlasů jsem si nevšimla. Co ale dělá, jako zatím všechny bezoplachové balzámy, co jsem měla, tak vlasy slepuje a na dotek jsou hrubé a suché. Po učesání se to zlepší, ale na dotek vlasy nejsou nic moc.



Z toho plyne, že kondicionér nenahradí a už si podobný výrobek nekoupím. Když už budu extrémně líná používat kondicionér, raději si dám do konečků víc oleje. Pokusím se produkt spotřebovat, ale fakt u toho trpím a často na něj "zapomínám".

Mimochodem jako podklad pro focení sloužilo tílko z HM, které je mega příjemné a ještě za nějakých 150 Kč, takže doporučuji. Tohle je sice mamky, ale už jsem si ho několikrát půjčila :D

Vyhovují vám bezoplachové balzámy?

2 komentáře:

  1. Já používám normální kondicionéry nebo masky, protože bez nich by se mi vlasy pak špatně rozčesávaly a byly by beztak děsně suchý :D .. no ale bezoplachový kondicionér mám teď zrovna taky, byl jako dárek u Cosmpopolitanu asi tak před měsícem od schwarzkopf a já zase dělám to, že i když ho použiju, tak si pak stejně ty vlasy umyju, protože se bojím, že by byly splihlý .. blázen :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě pobavilo :D Ale určitě ho někdy na hlavě zkus nechat, zajímalo by mě, jestli by vlasy fakt zamastil nebo naopak vysušil jako tenhle Ryor :D

      Vymazat