pátek 6. března 2015

Spotřebováno za únor 2015

Hezké páteční poledne :) Omlouvám se za delší pauzu, ale byla jsem nemocná. Teď je mi už naštěstí lépe, takže jsem sepsala se zpožděním Spotřebováno :)


Suchý šampon Schauma mi vyhovoval. Vlasy dobře odmastil, navíc balení je celkem malé, takže je vhodný i na cesty. Jedinou výtku mám k vůni, trochu dezinfekční citrusovka umí časem lézt na nervy. Ale protože suchý šampon používám opravdu jen v nejvyšší nouzi, i to aroma se dá zvládnout. Až dodělám zásoby, klidně bych si Schaumu koupila zas.

Šampon Balea měl za úkol vlasy hloubkově vyčistit a zbavit je všech zbytků stylingových přípravků. To tedy posoudit nemohu, protože žádný gel ani lak nepoužívám, ale umyje fakt moc hezky a vlasy jsou nadýchané. Jako bonus moc příjemně voní, tak neutrálně a svěže. Třešinkou na dortu je samozřejmě super cena. Určitě bych si ho koupila zas a nejspíš to taky časem udělám. V poslední době zjišťuji, že mi levné šampony bohatě stačí.


Olej dovezený z Turecka byl absolutně bezedný. Nejdřív jsem si ho šetřila a používala ho jen na vlasy, ale pak už se mi nelíbila ani vůně, tak jsem ho dodělávala jako tělový olej. Pro tyhle účely byl určitě fajn, ale jsem ráda, že jsem se ho zbavila a můžu zkusit zas něco jiného.

Sprchový gel Balea je taková klasika. Nepotřebuji drahý sprcháč a Balea má velký výběr vůní a super limitky. Tenhle je z té letní a ještě mám jeden, pak si nakoupím zásoby z aktuální kolekce :)


Tyčinka rychlé záchrany od Ryoru už je snad poslední z mých zásob (nakupovala jsem tenkrát ve velkém). Zázrak to není, ale pro pocit je to lepší než nic. Minimálně místo vydezinfikuje. Bohužel stojí skoro stovku a to je trochu moc na použití několikrát denně, tak se pohlédnu po jiné alternativě.

Odličovací tamponky jsem kupovala kdysi u babičky u Vietnamců, protože jiný obchod jsem nepotkala. Špatné nebyly, ale někomu by mohlo vadit, že šly snadno rozpůlit. Já to však vítám, protože na rychlé přejetí pleti tonikem nepotřebuji velkou vrstvu, do které by se stejně jen všechno tonikum vsáklo.

Olejový odličovač Ryor byl skvělý. Odličoval výborně a v očích neštípal. Jenom moc nevyhledávám ten olejový zamlžený pohled, ale nebylo to nic strašného. Odličovač jsem používala jen občas, protože na moje minimum barviček stačí micelárka. Klidně bych si ho koupila zas, ale je pro mě zbytečné ho skladovat doma, když se výrazněji nalíčím párkrát za rok.

Tonikum Garnier je moje stálice. Sice je poměrně agresivní, ale fakt funguje. Už jsem jeho používání omezila, takže někdy ho použiji jen obden. Každopádně další balení už mám doma :)


Musím se přiznat, že tuhle NO NAME vůni jsem používala na záchod. Dostala jsem ji od mamky a absolutně se mi nelíbila. Obal je sice nádherný, ale vůně ne. Smrděla mi dost lacině. Mírně jsem cítila jablko, ale jinak nic zajímavého.


A jako poslední tu mám muzejní kousek pudru Stay Matt od Rimmel. Vždycky mám nějaký vyřazený pudr v cestovní taštičce a většinou se k němu už ani nedostanu. Tenhle jsem po pár letech vysvobodila a poletí do koše. Jak vidíte, sloužil dobře, ale nejspíš se mi musel rozbít, podle toho, jakou mají ty zbytky formu. Tyhle pudry používám pořád a myslím, že jsem snad ani jiný neměla.


A to by bylo vše za únor. Jsem zvědavá, jak úspěšná budu v březnu, protože zatím mám v tašce jen jeden obal a nic jiného se ke dnu neblíží.

Mimochodem už se taky tak těšíte na jaro? Já jsem už plná optimismu, když zasvítí trochu sluníčko :D Sníh mám sice ráda, ale od konce ledna už vyhlížím první zelené lístky na stromech :D

8 komentářů:

  1. Haha, taky mám v tašce teď za březen jen jeden obal a pytlíček od vzorečku :-D
    Jinak ten šampon je vážně moc fajn. Vatové tamponky jsem měla taky a nevyhovovaly mi, tak jsem je používala na odlakovávání nehtů :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už tam hodila obal od šamponu a nakonec ta spotřeba nebude tak mizerná, protože jsem zjistila, že mi mamka krade i kondicionér a masku :D Na nehty bych je spotřebovávala sakra dlouho, když si nehty lakuju jen výjimečně a ještě průhledným lakem, který se oloupe sám i bez odlakování :D

      Vymazat
  2. Já vždycky když se ráno probudím a vysvitne sluníčko, tak se cítím hned skvěle, takže pořádného jara už se nemůžu dočkat :)
    Skvělá spotřeba :) Já jsem včera zrovna očichávala ty nové limitky od Baley
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš ty sprcháče ve fialovém obalu? Já je zatím jen zahlédla na nějakém blogu, ale upřímně ty obaly se mi zdají dost smutné na jaro. Ale samozřejmě se na ně musím taky podívat a zaručeně si vyberu :D

      Vymazat
  3. Garnier mám ráda a řadu Pure obzvláště, tak děkuji za tip, na tonikum se podívám, předpokládám, že obsahuje alkohol?

    OdpovědětVymazat
  4. dochádza mi odličovač a rozmýšlala som čo by som vyskúšala nového a asi to vyhrá ten od ryoru! takže danke za radu :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, vážně je super, pokud ti nevadí mastnota. Kdybys nechtěla s olejem, tak zkus i Garnier, měla jsem nějaký na citlivé oči a taky nebyl špatný. Ale na výraznější líčení bych brala určitě Ryor :)

      Vymazat