středa 18. března 2015

Bylinný šampon od Ryoru

Hezké středeční poledne :) Dneska se podíváme na jeden šampon, který se objeví ve Spotřebováno (fotky jsou z jiného balení, které jsem ještě nenačala, proto je plný). Abych vysvětlila, proč jsou tu v poslední době hodně vlasové články a spoustu dalších mám připravenou: nějak mě zas chytla posedlost vlasy a říkám si, že těch dalších 5-10 cm prostě musím nějak získat, takže se o vlasy snažím starat co nejlépe. Ale konec vysvětlování, jdeme na to :)


Výrobce slibuje zregenerované, hebké a lesklé vlasy. A při pravidelném používání dokonce bohatost a zdravý vzhled. Trochu silná slova...A co na to říkám já?



Balení se mi líbí. Rostlinný motiv je pro značku typický. Víčko drží a nehet jsem si na něm nezlomila. Průhledná tuba je super na sledování spotřeby a díky stoji na víčku lze produkt spotřebovat opravdu do dna.

Šampon má zelenou barvu (což na fotce nevynikne) a gelovou, středně hutnou konzistenci. Voní po bylinkách, ale není to žádná agresivní vůně typu kopřivový šampon za pár korun. Myslím, že nikomu nemůže vadit, ale ani nenadchne. Pro mě je super v tom, že mi neleze na nervy ani po několikátém balení. Vůně se ve vlasech moc nedrží. Pění dobře, ale zdá se mi, že rychle ubývá. Možná je to tím, že je tuba průhledná a spotřebu mohu líp sledovat.

Vlasy umyje pěkně. Nehydratuje, ale ani nevysušuje. Pokud máte rádi efekt vrzavých vlasů, s tímto šamponem se konat nebude. Já po něm ale přesto používám kondicionér nebo masku, protože se mi hodně cuchají vlasy.

Gelové šampony preferuji před krémovými, protože vlasy lépe vyčistí a nemusím si je mýt tak často. Hebkost a rozčesatelnost řeším až následnou péčí. Po tomhle šamponu se mi mastí vlasy průměrně rychle, tzn mytí jednou za dva dny.



Ačkoliv na šamponu nemohu najít žádná negativa, znovu už si ho nekoupím. Je to obyčejný šampon a stejnou službu mi udělá i Balea, která je ale levnější. Ryor seženete kolem 85 Kč. Já ho kupovala už déle jak před rokem a myslím, že byl levnější. Balea je za nějakých 35 Kč.

Obecně s výrobky na vlasy od Ryoru jsem většinou nebyla spokojená. Kondicionér mi moc s rozčesáváním nepomohl a bezoplachový balzám šíleně slepoval.

Po posledních pár testovaných produktech docházím k závěru, že si vystačím s baleáckými šampony. Ještě bych chtěla zkusit něco od Alverde a pak tu opěvovanou řadu Oxygen od Dove, ale pak už asi opravdu uznám, že na šamponu mi tolik nezáleží. Ty dražší mě stejně zatím jen zklamaly.

Mimochodem víte, co mě pobavilo? Když jsem se dívala na stránky Ryoru, abych mrkla na cenu, klikla jsem i na odkaz na recenze. Jeden odkaz je nefunkční a na druhém blogu šampon autorka vychvaluje a sama přiznává, že ho použila jen jednou. Vtipné co?  Na mou recenzi tam odkaz nejspíš nebude :D

Zkoušely jste tenhle šampon?

8 komentářů:

  1. dřív jsem ho ráda používala, příjemně voněl a docela i vlasy vyživoval, jenže po vzhledové stránce jsem měla vlasy
    splihlé bez objemu a rychle se mastily :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já to mám přesně naopak, ale vlastně u žádného šamponu moc výživu neočekávám, bohatě mi stačí důkladné umytí.

      Vymazat
  2. Když o tom tak přemýšlím tak žádné vlasové produkty od Ryoru jsem v drogerce snad ještě neviděla. Vím, že ryor dělá přípravky na pleť, ale na vlasy? To je pro mě novinka! :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to kupovala v tom jejich oficiálním dejvickém obchůdku, ale je fakt, že si nevybavím, že by to měli i někde v drogerii. Krémy mají v Rossmannu, ale po věcech na vlasy jsem se nedívala.

      Vymazat
  3. Já jsem asi ani nevěděla, že Ryor vyrábí i přípravky na vlasy, myslela jsem, že jen na pleť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzhledem k tomu, že Ryor je málokde a nikde nemají všechno, se není čemu divit :D

      Vymazat
  4. S vlasovou kosmetikou od Ryoru nemám žádné zkušenosti, ale mám od této značky spoustu přípravků na pleť a jsem s nimi spokojená. Poměr cena/kvalita je podle mě super. Každopádně pěkná recenze, šampon někdy v budoucnu možná vyzkouším, mám ráda bylinkový vůně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla na pleť jen celou řadu Aknestop a nic mě nezaujalo :( Jestli máš ráda tenhle typ vůní, tak směle do toho, voní fakt příjemně :)

      Vymazat