neděle 15. března 2015

Fotokoktejl

Ahoj :) Jak se máte? Mě úplně zabíjí to počasí. Už jsem byla naladěná na jaro a pak tohle. V pátek jsem byla na sestřenky oslavě a odnesla jsem to týden od vyležení jedné nemoci rýmou a zhoršením kašle, ze kterého se vždycky dostávám měsíc. Grilovaly se totiž hamburgery a bylo nám blbé nechat šéfkuchaře u grilu samotného, takže ta půlhodinka venku plus cesta mi neprospěla. Ale musím uznat, že jídlo bylo skvělé. Já věci z grilu moc nejím, protože mi vadí právě ta ogrilovaná příchuť, ale tady to ani nebylo cítit. Akorát příště musím přijít více hladová, protože druhý burger jsem do sebe už nemohla nasoukat :D

Ale teď k věci. Slibovala jsem článek na netradiční téma, ale mám tu klasický fotokoktejl, protože jsem objevila pár dalších fotek a napadlo mě, že to spojím. Nicméně tím hlavním rovnou začnu. Jedna moje kamarádka je velká milovnice zvířat, ale žádné nechce, protože špatně nese ty tragické konce, které vždycky nastanou. A proto, když před čtrnácti dny odešel můj milovaný křeček, řekla jsem si, že už taky žádné zvíře nechci. Přesně týden na to už jsem si ale odnášela z Palladia tohohle roztomilého prcka. Měl by to být kluk a na jménu jsme se doma ještě neshodli (ale bude to Ferda, protože je to můj křeček) :D Je mu měsíc a je naprosto boží. Jak jsem byla zvyklá na většího křečka, přijde mi tento hrozně malý. Navíc ještě není tak baculatý a asi mu doma neřekli, že má ve dne spát a v noci běhat, protože je aktivní i většinu dopoledne a pak pár hodin odpoledne. Zatím ho mám v pokoji a spala jsem docela dobře. Ale už se začíná nudit, takže během dneška mu připravím druhou obří klec, aby měl víc zábavy. Jsem zvědavá, jak to provedu, protože je tak mini, že se v ní ztratí :D


Ještě by se neměl brát do ruky, ale je neskutečně zvědavý a nebojí se, takže ho občas z klece vyndám. Bohužel běhá moc rychle, takže se nedá mimo klec vyfotit.



Ale aby to nebyl jenom křeččí článek, popojedem. Na sestřenky oslavu jsem si kulmovala vlasy a byla jsem na sebe fakt mega pyšná, protože vlny byly perfektní. Sama jsem musela uznat, že mi to sluší plus se mi povedlo i líčení. Fotku bohužel nemám, protože nejsem vůbec fotogenická a rozdíl v zrcadle a ve foťáku byl obří :D Vlny mi bohužel nevydržely. Během večera jsem se v zrcadle nezkoumala, ale po čtyřech hodinách, kdy jsem dorazila domů, nebyly po účesu ani památky.


A teď už jenom nějaké to jídlo. Když jsem doma sama a jsou jenom zbytky :D


Trocha zdravé stravy: vařená brokolice, čerstvá zelenina, vejce a jogurtová zálivka.


Kaki s jogurtem k snídani.


Aby nebyla svačina zas moc zdravá :D


Tvarohová pomazánka na slunečnicovém chlebu.


Těstoviny se sojovým masem a salátem.


Opět krevety: je to rychlé a zdravé, plus těstoviny, salát a jogurtový dresing.


Pro dnešek to je vše a příště už bude kosmetický článek :)

Co je nového u vás a jak trávíte tyhle deštivé dny?

6 komentářů:

  1. To je čumáček malý! :) A taky jsem z článku dostala hlad.:))
    Vlny na vlasech mi taky nedrží, z toho si nic nedělej...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dostala taky hlad, hlavně proto, že k obědu jsem dojídala brambory, vejce natvrdo a udělala jsem si jogurtový dresing :D Vždycky mě dokáže vytočit, když v recenzích na kulmy čtu, že někomu vlny drží až do dalšího umytí i bez laku :D Mně dřív na hlavě taky drželo všechno, dokud mi kadeřnice nezničila vlasy.

      Vymazat
  2. Křeček je roztomilej :) Ty vlny se Ti vážně povedly a máš krásnou barvu vlasů - jestli máš obarvený, co to je za barvu? :) Krevety jsem ještě nikdy neměla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) S tou barvou to je složitý, naposledy jsem tam měla přeliv Ledové kakao Casting Creme Gloss od Loréalu, ale je to už od začátku prosince dost vymyté. Před tím jsem měla obyč tmavě hnědou od kadeřnice a ještě před tím Čokoládu taky od Casting (teplý odstín, vymývala se přes zrzavou). Je to nejspíš mix toho všeho dohromady, protože se mi přelivy úplně nikdy nevymyly a u hlavy mám odrosty svých vlasů. A krevety určitě ochutnej, pokud člověk překová ten vzhled (máma je nemůže ani vidět), jsou dobré. Ale taky záleží na úpravě, já mám nejradši jen tak povařené chvilku ve vodě :) Zůstanou pak šťavnaté. Jednou jsem je zkoušela smažit a byly úplně gumové :D

      Vymazat
    2. Zkoumala jsem to dlouho u zrcadla a bohužel to asi tak bude, protože ta poslední barva byla skutečně studená a prosvítá mi v tom nějaká do fialovo červena :D Zní to divně a není to ani úplně teplý tón, ale jinak to nepopíšu :D

      Vymazat