úterý 23. září 2014

Nová barva s Loréalem

Hezké úterý všem :) Dnes jsem původně článek psát nechtěla, ale nakonec jsem se překonala :D Dopoledne jsem byla na imatrikulaci a pak posedět s budoucími spolužáky. Z celého oboru se nás sešlo tak 20, takže žádná sláva, ale zatím se mi zdá, že jsou to fajn lidi :) Bohužel v mém kruhu jsou tak tři z nich, tak jsem zvědavá na zbytek, který ale poznám až v pondělí ve škole. Samozřejmě jsem šíleně promrzla a ještě teď mám studené ruce. Tole počasí už je pro mě na zimní kabát :D Snad nebudou následky a nebudu hned před začátkem školy nemocná. No nic, to jsem zas odbočila. 

Udělala jsem pár fotek z mého prvního domácího barvení vlasů s přelivem Casting Creme Gloss od Loréalu, do kterého jsem se pustila včera a bez pomoci mamky (pro mě odvážný krok).



Tady vidíte původní barvu vlasů. Nějaké kousky jsou i moje původní, protože je to jen melír. Moje budou ty nejtmavší vlasy. Omlouvám se, ale nejsem učesaná :D



A tady už výsledek. Moje původní odlesky byly do zlaté, tohle je trošku víc do mahagonova. Stejně tak na krabičce jsou odlesky trochu jiné. Melíry přeliv překryl docela dobře, i když sem tam mám světlejší pramínek. Ale při zběžném pohledu to není vidět a aspoň barva působí přirozeněji.


 Vlasy mám jen lehce vyfoukané a neučesané.


A tady už na sluníčku. 


Tady vidíte spodní vrstvy, kde bylo melírů minimum. I přeliv tam vypadá trochu tmavší.


Zatím jsem s barvou moc spokojená. Sice je pro mě nezvyk mít vlasy tak tmavé po víc jak půl roce melírů, ale myslím, že to nevypadá ani moc uměle. Samozřejmě záleží hodně na světle. Možná si příště vyberu něco studenějšího. S přelivem se mi pracovalo dobře a časem plánuji udělat obsáhlejší recenzi včetně focení v průběhu barvení. Ale u prvního pokusu jsem se s něčím takovým nechtěla zatěžovat. Taky seženu někoho, kdo mi vyfotí celé vlasy, protože na foťáku nemůžu najít funkci samospoušť :D

Něco málo budu o barvě psát ještě ve Spotřebováno, takže myslím, že tohle jen tak pro představu stačí. Jsem zvědavá, jak rychle se bude vymývat. Zítra si vlasy nejspíš umyju, tak doufám, že ze mě nesteče :D

Jinak vlasy mám hezky jemné, žádné vysušení. Už při smývání ještě před nanesením závěrečné péče byly super :)

Máte tenhle přeliv vyzkoušený? Jaký odstín byste mi doporučily (ze škály středně až tmavě hnědé) ? :)

2 komentáře:

  1. Já jsem měla tuhle barvu ledové kakao nebo kaštan? Teď nevím :D. Akorát mě vždycky chytla každá barva tmavší než na obalu :). Máš pěknou tu barvu :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kakao si nevybavuju, ale kaštan měli určitě, dokonce ve variantě ledový i obyčejný kaštan :D Asi to bude další na řadě, protože chci zkusit i něco studenějšího. Mně chytla sice zhruba stejně tmavě jako na obalu, až na ty odlesky, ale ani by mi tmavší nevadila. Stejně se to vymývá, tak aspoň vydrží dýl :) I když zas černou bych na hlavě nesnesla :D

      Vymazat