čtvrtek 18. září 2014

Essence Silky Touch Blush

Hezké čtvrteční odpoledne :) Včera jsem byla trochu nakupovat, ale novinky vám ukážu až zítra nebo během víkendu. Dnes se totiž ještě chystám do DM, abych uplatnila nějaké ty slevičky, které jsou do konce září. Vždycky si totiž hned natrhám a připravím kupony, ale než se na nákup dostanu, většinou už neplatí :D

Během dopoledne jsem stihla dojít s tříděným odpadem do kontejneru, trochu doma uklidit a umýt si vlasy. Obzvlášť vykopat se ven mi dalo obrovskou práci, protože s mega taškou odpadků si fakt připadám jak bezdomovec :D A i když mám kontejnery kousíček, chodit přes parkoviště není nic moc :D Ale splnila jsem si bobříka odvahy a vyrazila s mastnými vlasy v culíku, v domácím triku, legínách a přes to jsem pro efekt přehodila bundu, abych měla lepší pocit :D A víte co? Nikdo na mě blbě nezíral, tak to asi nebylo tak hrozné :D

Na dnešek jsem si připravila recenzi na tvářenku do Essence. Vím, že recenze na dekorativku nejvíc letí, ale já mám fakt radši kosmetiku pečující (už jen proto, že když je kvalitní základ, není třeba tolik barvy :D). A taky mám fakt mizerný foťák, takže vyfotit například řasenku je dost nemožné. Každopádně tvářenka se ještě dala a fotky se mi zdají použitelné, tak jdeme na to :)

Tenhle kousek jsem si pořídila jako svou první tvářenku a není to zas tak dávno. Ještě před rokem a  půl jsem totiž tvářenky nepoužívala vůbec. Chtěla jsem sice nějakou neutrální broskvovou a hrozně mě lákala Bourjois, ale nenašla jsem testery, takže vyhrála tahle. Je v odstínu 20 babydoll a seženete ji do 80 Kč


Začnu fotkami ve stínu, protože mi přijdou věrohodnější. Tvářenka je růžová, s minimálním nádechem broskvové. Nejsem tvářenkový odborník, ale myslím, že by mohla slušet snad všem. 


Ve skutečnosti není až tak studeně růžová, ale rozhodně se víc blíží tomuhle než fotce na sluníčku. Jak vidíte, ve stínu je zcela matná. 


Na sluníčku vypadá poměrně oranžově, ale to je chyba mého foťáku.


Obsahuje drobounké třpytky, o kterých jsem ani já sama dlouho nevěděla, protože po ránu mi do koupelny sluníčko nesvítí a během dne se moc nezkoumám. Docela jsem se pak lekla, ale nakonec jsem došla k závěru, že je to super. Drobné třpytečky pěkně rozjasní, ale rozhodně nebudete vypadat jako diskokoule. 


I podle ruky můžete odhadnout míru zkreslení barvy. Mám sice žlutý podtón, ale tak strašné to ve skutečnosti není :D Třpytky jsou do teplé zlaté a krásně barvu tvářenky doplňují. Ale jak se můžete na vlastní oči přesvědčit, jsou fakt malé. 


Pigmentace je za tu cenu poměrně slušná a hlavně se dá dobře vrstvit. Tvářenku nanáším štětcem na pudr (protože žádný jiný stále nemám) a funguje to dobře. 

Bohužel výdrž je mizerná. Ne že bych za tu cenu čekala zázrak, ale jsem pozitivně myslící člověk, takže ráda doufám v to lepší. V kombinaci s BB a pudrem vydrží v dobrém stavu tak dvě hodinky. Samozřejmě záleží na typu pleti, ta moje umí být někdy i pořádně mastná, hlavně s BB a ideálně, když se ještě zpotím. Tvářenku s sebou ven netahám, takže ji prostě nechávám být. Díky bohu se vytrácí postupně a nenápadně a nedělá žádné fleky ani mapy. Na tamponku sice je vidět při odličování růžová i večer, ale na tvářích už ne. 

Klidně bych ji doporučila, pokud s tvářenkami teprv začínáte a nechcete utrácet moc, popřípadě když nemáte jistotu, jaké odstíny jsou pro vás ty pravé. Pokud ale hledáte skutečně spolehlivou tvářenku na celý den, Silky Touch se radši obloukem vyhněte. 

Máte nějaký odstín z téhle řady?

6 komentářů:

  1. Škoda té výdrže, jinak nevypadá vůbec špatně :-) Já mám oblíbené tvářenky od Milani, od Essence jsem měla jednu krémovou a byla úplně k ničemu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Milani se mi vždycky líbily, ale ještě jsem žádnou nezkoušela :( Teď si asi splním ten dávný sen a konečně si koupím nějakou od Bourjois :D

      Vymazat
  2. Včera jsem koupila odstín Autumn Peach, taky krásný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten jsem koukala zatím jen na jejich stránkách a nevypadal špatně. Ale asi si ho nepořídím vzhledem k výdrži :(

      Vymazat
  3. Zrovna jsem si chtěla koupit nějakou tvářenku od Essence, tak škoda té výdrži, za 80 Kč by něco vydržet mohla :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat