pondělí 1. září 2014

1.9.2014

Přeji co nejpříjemnější pondělí :) Včera jsem na to úplně zapomněla, takže dnes chci popřát všem, kterým ode dneška začala škola, hodně štěstí a úspěšný start do dalšího školního roku :) Já mám sice ještě skoro měsíc prázdniny, ale jak už jsem se poučila minulý rok, září je takové divné :D Hlavě boj při zápisu předmětů mě deptá už teď :D

Jinak o víkendu jsem byla na chalupě. Jak vidíte na fotkách z mého pokoje, pršelo. Samozřejmě se udělalo hezky až v neděli odpoledne. Ale nevadí, víkend jsem aspoň strávila lenošením v posteli :D



Jídlo nesmí chybět. Kaše je tuším už z pátku. Jak vidíte, miluji mega vrstvu granka a máslo. Normálně ho nejím, ale na sladké věci typu kaše a knedlíky ho mám ráda. Ale tak co, znám i lidi, co si mažou máslo na chleba pod paštiku, takže zas tak hrozná nejsem, když je to jednou za čas :D


Dnešní zdravá snídaně. Rýžové chlebíčky s tvarohem a skořicí, půlka mega jablka.


Na dopolední svačinu Pohár života od Ryoru. Bude obsáhlejší článek, protože už jsem na dně krabice.


A tady už fotky z koupelny. Obě okna mám narvaná kosmetikou k prasknutí a je čas to trochu přeorganizovat. Protože utírat pod tím prach mě nebaví :D No a taky to občas padá na hlavu, hlavně ráno, když jsem neschopná udržet v ruce ani hřeben :D Během tohohle týdne to bude hlavní úkol. Na jednu stranu mě třídění věcí baví, ale na druhou stranu mám problém se do toho dokopat :D




Během dneška mě ještě čeká napatlat na sebe masku na obličej i na vlasy a celkově se po víkendu trochu zlidštit. Zítra jdeme s kamarádkou koupit lístky na muzikál (Mata hari - viděl někdo?), tak abych vypadala jak člověk. Vážně jsem přes léto síleně zlenivěla, snad se o sebe začnu víc starat, až začne škola :D Teď do sebe hodím oběd (v poslední době mám furt hlad) a pak to vidím na nějaký film. Klidně mi nějaký doporučte, vlastně koukám pořád dokola na to samé :D

A co jste vy dělaly o víkendu a co plánujete na tenhle týden?

Žádné komentáře:

Okomentovat