středa 1. srpna 2018

Havlíkův šampon 13 rostlin

Hezké středeční ráno :)

Jak přežíváte horka? Já se přiznám, že to moc nezvládám. Nemám ráda léto a tohle je pro mě už smrťák. V zimě jsem sice furt zmrzlá, ale radši mám modré nehty než tohle :D V tomhle počasí máme doma saunu, takže dvanáctky v práci docela ocením :D Momentálně jsem ale na chalupě, kde se vedro snáší nejlíp. Bohužel i tak musím být většinu dne zalezlá doma a nedostala jsem se ještě ani na kolo, na které jsem se tak těšila. Je neuvěřitelné, jak ten čas letí a už je tu srpen. Sice to není tak depresivní jak na základce nebo na střední, kdy to znamenalo půlku prázdnin pryč, ale stejně. Dřív byly prázdniny bezstarostné. Poslední čtyři roky to už tak není. První léto jsem měla školní praxe. Další jsem začala s bakalářkou plus jsem měla další praxi. Minulé jsem měla sice po státnicích nejdelší prázdniny v životě, ale začala jsem chodit na brigádu. A tohle léto jsem dělala dlouho zkoušky a teď už zas brigáda. První volno mám vlastně teď, kdy jsem na chalupě, ale stejně u toho musím psát diplomku :D Ale to je dospělý život :) A navíc už mám s kamarádkou zajištěné ubytování v Londýně a v září se jede na výlet :) Už se moc těším, i když jsem nervní a ještě nedávno jsem myslela, že se ten výlet ani neuskuteční. Nejsem totiž žádná cestovatelka a nikde jsem nebyla krom párkrát u moře s cestovkou nebo se školou :D Ale bude sranda, ještě koupit letenky, mapu Londýna a pak stopovat, jak rychle se ztratíme už na letišti :D

Dneska bych vám chtěla představit šampon, který jsem si koupila už docela dávno a momentálně ho používám :)

S přírodní vlasovou kosmetikou moc zkušeností nemám. Přírodní tekutý šampon jsem asi ještě neměla, co si tak vzpomínám. Nevím, co mě to popadlo, ale vzala jsem rovnou velké balení.



Šampon je průsvitný hnědý, spíš tekutější, ale žádná voda. Nádherně voní po bylinkách. V poslední době jsem si přírodní vůně zamilovala, je to změna oproti těm chemickým všude kolem. Tady cítím bylinky, levanduli, trochu sladkosti jako med.



Prodavačka mě upozornila, že šampon na první šamponování skoro nepění a skutečně je to tak. Pro mě je to nezvyk, patřím mezi ty lidi, co prostě potřebují pěnu, aby si mysleli, že to funguje :D Nejhorší pro mě asi je pocit, že nevím, jestli jsem ho nanesla opravdu všude. Dávám ho po menších dávkách jen na pokožku hlavy a lehce vmasíruji. Při druhém šamponování naopak pění dost, takže mám jistotu, že jsem vlasy umyla dobře.Trochu jsem se bála, jak vlasy budou reagovat, ale zvládly to v pohodě už při prvním mytí. Možná i proto, že používám už hodně dlouho šampony bez silikonů.

Myje opravdu důkladně, takže vlasy mezi prsty nekloužou a je třeba dávat pozor, aby se moc nezamotaly a následně přílišným drhnutím nevytrhaly. Je to ale jen o zvyku a při druhém použití už mi to nepřišlo jako nic nového. Nejvíc mě překvapila jeho dokonalá čistící schopnost. Bála jsem se, když jsem měla olejovou masku i na pokožce hlavy nebo déle nemyté vlasy, že budu muset šamponovat 3x. Nikdy to ale nebylo třeba a stačilo nanést 2x jako u každého jiného šamponu.



Kromě super mycích schopností musím vyzdvihnout i to, jak krásně zklidní pokožku hlavy. Když si nemyju vlasy déle než dva dny, svědí mě pak pokožka hlavy a objevují se lupy. I s jiným šamponem je to po jednom umytí pryč, ale tady mám pocit, že je pokožka ještě tak nějak víc spokojená. Vlasy jsou příjemně nadýchané a stačí je mýt v běžných intervalech. Kondicionér nebo masku používat ale samozřejmě musím, samotný šampon výživu nezaručí, i když rozhodně nevysušuje.

Navíc pumpička je super bonus, stejně tak obal plný informací (a já informace miluju) a mytí s tímhle šamponem mě zkrátka baví :)

Říkala jsem si, že vám šampon doporučím. Je to kosmetika přírodní, česká a hlavně příjemná a funkční. Jenže jsem tak nějak pozapomněla, kolik stál. Kupovala jsem ho někdy v zimě a začala používat až před měsícem a něco. Říkala jsem si, že stál tak 400-500. Koukla jsem se ale na stránky značky, abych vám napsala přesnou cenu a lekla jsem se. Stojí totiž 698 Kč v tomhle velkém, půl litrovém balení. I když balení je to poměrně velké, pořád je ta cena dost vysoká. Je mi sice mega sympatický, a kdybych mohla, používala bych ho furt, ale zas takový WOW efekt se nekoná a z brigády dát tolik za šampon je prostě moc. Kdyby mi stačilo balení na 3 měsíce, asi bych do něj šla. Jenže si myslím, že tak dlouho nevystačí. Používám ho něco přes měsíc a jsem lehce za půlkou, navíc s tím, že nejsem furt doma a ani si vlasy nemyju poctivě každé dva dny.

Pokud si potrpíte na přírodní kosmetiku a můžete si dovolit takový výdaj za šampon, tak do něj určitě jděte :) Já si ho nejspíš ještě někdy v budoucnu koupím, ale hned tak ho mít nemusím a momentálně své výdaje směřuji jinam. Z přírodní péče o vlasy plánuji zkusit něco od Alverde. Zatím jsem měla jen nějaký balzám a to už je dost dávno.

Co vy a přírodní péče o vlasy? :)


2 komentáře:

  1. Přírodní kosmetiku mám ráda, ale používat jen ji by mně nebavilo, kupuji a používám ji spíš jako zpestření. Cena tedy není vůbec lidová, navíc by mi vadilo, že nepění, já mám prostě vsugerovaný pocit, že pokud šampon nepění nebo pění málo, tak ty vlasy nejsou dobře umytý:-D
    Já léto miluji, ale je pravda, že tyhle horka už jsou i na mně moc, ve dne horko, v noci taky, kromě studené sprchy snad není kam utéct:-D
    Londýn si užiješ, byla jsem tam s kamarádkou, největší mumraj a následná dezorientace přišla na letišti Heatrow, ale dalo se vykličkovat a Londýn stojí za to vidět, máš se na co těšit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já používám vyloženě přírodní jen na obličej, a to ještě v podobě krémů a olejů, čistící přípravky mi stačí normální. Na druhý šamponování pění jak blázen :) Já dneska vstávala v 6, abych stihla kolo ještě než tam shořim :D Dneska se budou nejspíš kupovat letenky, tak jsem zvědavá, jaké nás čeká letiště, ale ztratíme se tam, to je jasné :D Pokud zvládnem cestu z letiště na ubytování, už to bude snad lepší :D

      Vymazat