sobota 21. července 2018

Nejdražší pleťová maska na světě od značky BioAroma

Hezké sobotní dopoledne :) Dnes tu mám pro vás první vlaštovku z celkem pěti produktů od přírodní krétské značky BioAroma. Produkty jsem kupovala už minulé jaro, ale dostala jsem se k nim až letos na jaře. No jo, to ty moje zásoby. Ale zas kdybych si to, co mě zaujme, nekoupila hned, nejspíš bych na to zapomněla :D


Složení: Montmorillonit (Clay), Citrus Aurantium bergamia (Bergamot) Fruit oil, Linalool, Limonene (komponenty esenciálních olejů)  

Masku jste mohli vidět už ve spotřebovancích, kde jsem něco málo naznačila, ale dneska bych vám chtěla sdělit i detaily. Jedná se konkrétně o masku se zeleným jílem a bergamotem určenou speciálně pro smíšenou a mastnou pleť. Měla by prospívat především problematické a aknózní pleti. Výrobce tvrdí, že pleť hloubkově čistí, vyrovnává tvorbu kožního mazu a zbavuje pokožku toxinů. Dále působí regeneračně a antisepticky.

Byla to moje první zkušenost se sypkou maskou. Tento koncept se mi velmi líbil, ačkoliv jsem hrozně líná a považuju za super pohodlné prostě masku vymáčknout z tuby nebo vydloubnout z kelímku :D Jako první jsem zaznamenala sypký jíl Saloos, který mám doma taky, ale dřív jsem se dostala k BioAromě, když mě zaujala ve videu u Jitky Boho a chtěla jsem začít používat celou sadu najednou.

Nakonec se sypká konzistence ukázala jako hlavní problém. Jedná se o opravdu jemňoučký prášek zelené barvy se svěží, ale zároveň zemitou vůní. Tento prášek se smíchá s vodou, pleťovým tonikem téže značky nebo aloe vera gelem taktéž od BioAromy. Já tedy používala jen vodu, i když tonikum i gel mám taky, ale přišlo mi to škoda. Vůbec jsem nevěděla, kolik vody mám dát, vždycky jsem to přehnala a musela přidávat jíl. A sypala jsem stále a stále, ale pořád celkové směsi masky bylo docela málo.

Nanášela jsem ji na obličej a párkrát i na dekolt. Byla na pleti příjemná, obličej příliš nestahovala. Bohužel po zaschnutí odpadávaly jemné částečky, takže bylo dobré ji hned po zaschnutí sundat, než udělala někde binec (já jsem zvyklá nechávat masky na pleti i déle než píše výrobce). Samozřejmě s maskou nemluvit, nesmát se, zkrátka nehnout brvou :D Ne že by ten drobný prach někde byl vidět (kromě bílého notebooku), ale prostě představa mít to v posteli nebo na oblečení není nic moc.



Při prvním a druhém použití byl obličej chvíli dost rudý, ale pak už to bylo v pohodě. Pleť byla odmaštěná, ale ne přesušená, černé tečky mi přišly světlejší, póry staženější a případné stroupky vysušenější. Chvíli po použití byla pleť tak akorát čistá a zároveň jemná, ale po další chvilce bylo vidět, že bude třeba namazání.

Celkově maska špatná není. Vyčistí, ale ne že by vytáhla hnus z pórů do hloubky a už se mi nevytvořil ani žádný pupínek. Abych se ale dostala k jádru a vysvětlila ten nadpis. Maska vyjde ve výsledku šíleně draze. Stojí 247 Kč a v kelímku je 40 g prášku. Už samotný kelímek je malinký, ale rozhodně podle mě není plný. Nemám absolutně odhad, jak vypadá 40 g, ale masku jsem měla asi tak 3x na obličej a 2x na dekolt. A to jsem si rozhodně nedávala žádné velké vrstvy, spíš jen tenoučkou vrstvičku, když mi došlo, že bleskově zmizí. Saloos čistý zelený jíl vyjde levněji a je ho více. Účinky ale samozřejmě zatím porovnávat nemůžu.

Kdyby maska fungovala dokonale, tak bych si ji i za tu cenu koupila. Nijak převratná mi ale nepřijde a navíc se nedá jít jen tak do drogerie a koupit si ji, neboť je dostupná pouze na internetu. Za mě tedy ne a budu dál hledat masku, která suprově vyčistí a budu spokojená o s poměrem cena/výkon.

Máte zkušenost s touto značkou?

4 komentáře:

  1. Túto značku vôbec nepoznám, ale maska vyzerá super :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Túto značku nepoznám ale tá maska ma až tak veľmi nezaujala :-)

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Značka je to zajímavá, ale poměr cena výkon plus to množství dost pokulhává... :(

      Vymazat