čtvrtek 11. června 2015

Co jsem si sbalila na dva dny do džungle?

Hezký čtvrtek vám všem :) Včera večer jsem se vrátila ze školního terénního cvičení, které díky bohu trvalo jen den a půl. Nejsem žádný skautík, ale zas mi nedělá problém být na chalupě v teplákách a bez kosmetiky. Absolutně jsem netušila, co si zabalit, takže tohle pro mě byla výzva. Navíc při tahání krosny vlakem se každé deko navíc počítá. Většinou jezdím na místa, kde civilizace je, tudíž si mohu něco koupit. Byla strašná zima a pršelo, takže fakt lahůdka. Ale to tu rozebírat nechci, chtěla jsem vám jen ukázat, co jsem si nakonec s sebou vzala z kosmetiky a jak obstály některé kousky v mini balení, které tam měly svou premiéru.

Co jsem musela mít, byla micelárka. V časopis Žena a život byl vzorek, takže balení je praktické. Micelárka od Yves Rocher má být revitalizační a odličovací, jak uvádí etiketa. Bohužel na oficiálních stránkách jsem ji nemohla najít, takže nevím, v čem přesně by měla být zázračná. Koupila jsem si na tento výlet i voděodolnou řasenku, o které se dočtete níže, a s tou ani nehla. Korektor a pudr nebylo třeba moc odličovat, protože mi a obličeji vlastně po celém dnu nic nezbylo. Ale jinak je micelárka příjemná a nějaké čistící schopnosti podle zabarvení tamponku má. Jenže samozřejmě byly polní podmínky a nebyla moc nálada řešit vzhled, tak se přiznám, že jsem ve 2 ráno jen vlezla do postele a na pleť se vybodla :D

Protože jsem si už doma vyzkoušela, že micelárkou řasy neodlíčím, vymyslela jsem alternativu. Měla jsem s sebou obličejový olej, takže jsem ho nakapala na navlhčený tamponek a řasenka šla dolů lépe, i když to trvalo dýl. Chtěla jsem mít olej i místo krému, ale ráno se mi ho už používat nechtělo.



Na vlasy jsem měla šampuk (ano, už se blíží jeho konec, protože je tak tenký, že se rozlomil), kdyby náhodou byla možnost a nutnost je mýt. Nakonec tekla jen ledová voda, takže jsem se na vlasy vybodla. Měla jsem i suchý šampon, ale byla jsem ráno tak líná, že ani na ten nedošlo. Ale TT jsem využila, protože po zmoknutí a noci ve spacáku šly vlasy rozčesat fakt blbě a mít klasický hřeben, už jsem asi plešatá.



Před odjezdem jsem si koupila kromě voděodolné řasenky i balzám na rty s SPF. Nádherně voní po kokosu vanilce a je to snad první balzám, u kterého jsem zaznamenala fakt nějakou chuť, je příjemně sladký. Řasenka byla v DM slevové knížce za dvě stovky, takže jsem rozhodla, že ji zkusím, když jsem sháněla nějakou voděodolnou. Bohužel řasy dělá i ve více vrstvách spíše přirozené a já mám ráda pořádný wow efekt. Ale určitě ji využiju aspoň na spodní řasy, protože se mi snad každá moje řasenka rozmazává pod očima. Co se odolnosti vůči vodě týče, ujde to. Zkoušela jsem si opláchnout obličej a řasenka vydržela. Jen po celém dnu a noci bez odlíčení už jsem trochu jako panda byla, ale to bylo i tím, že řasenka byla trochu odrolená. Určitě ale vydržela víc než moje běžné řasenky. Více se určitě dozvíte, až ji pořádně otestuji. Samozřejmě nesměl chybět korektor a pudr, i když upřímně do hodině hrabání v potoce mi bylo fuk, jak vypadám.



Měla jsem s sebou i termální vodu, která byla v Elle a ráno mi pomohla se probrat, takže určitě fajn věc. Těším se, že ji budu nosit v kabelce, až bude vedro.



Celkově se mi pleť za těch 36 hodin zhoršila, ale dávám to za vinu spíš tomu, že jsem na to dlabala, než samotným produktům. Vytvořilo se mi pár nových pupínků a zároveň byla pleť vysušenější. Zkrátka ponocování, špatný pitný režim a nezdravé jídlo se projevuje rychle.

Taky bych nikam nemohla jet bez antiperspirantu. Sice ho kupuji vždy ve slevě, ale zrovna mi všechny načaté začaly docházet, tak jsem si musela koupit tento. Voní fakt nádherně, lehce květinově, zároveň svěže a pudrově. Místo klasického parfému jsem měla tento sprej z Avonu, který voní fakt božsky a hrozně mě bavilo se s ním polívat, takže ho dost ubylo :D



Jak to tak sleduju, musím dát za pravdu tvrzení, že už je fuk, jestli někam jedete na víkend nebo týden :D Měla jsem ještě zbytek sprcháče od YR, ale zapomněla jsem ho vyfotit a stejně jsem ho nepoužila.

Celkově byla celá akce s prominutím na prd, jsem nastydlá, mám podrážděný žaludek z provizorního jídla v podobě rýžových chlebíčků, jsem hrozně unavená a z programu jsem si neodnesla absolutně nic zajímavého. Jediné plus vidím v tom, že jsem poznala pár nových lidí :)

Co jste dělaly v posledních dnech vy a co plánujete na víkend? :)

8 komentářů:

  1. Batiste šampon je skvělý a Dove deodoranty mám moc ráda :) u mě asi fungují zatím nejvíce :)

    MONČA ♥ soutěžíme ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám načatý okurkový a ten mi dělá bílé fleky :( Ale jinak je mám taky moc ráda :)

      Vymazat
  2. Jéé, tak to počasí by mě asi fakt pořádně otrávilo, ale ještě že jste tam nebyli více dní... :) Bez kosmetiky saloos bych se neobešla ani jeden den a tangl bych taky musela mít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně jsem na sebe hrdá, že jsem vymyslela využití oleje i na odlíčení, jinak nevím, co bych dělala :D

      Vymazat
  3. Myslím, že sis sbalila to nejpotřebnější :) Musím Ti říct, že tu micelárku od YR mám z časopisu taky. A na pleť je skvělá moc příjemná. Ale na odlíčení s ní mám takový problém, že mi řasy odlíčí (nepoužívám voděodolnou řasenku) ale pod očima mi zůstanou velké černé fleky, které už nejdou tou micelárkou odstranit. Takže řasenku dostanu z řas, ale přenese se to pod oči a tam se to ani nehne, takže pak musím použít jinou micelárku nebo dvoufázový odličovač - to je teda pech :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi mě nepotěšila, já ji zkusím na nevoděodolnou řasenku během týdne :D Ale i přesto bych si ji možná pořídila v plném balení jen tak na osvěžení, protože mám pocit, že mou pleť hezky probudí :)

      Vymazat
  4. Mě se hrozně líbí název článku, ten mě pobavil :-) Jinak deodoranty Dove mám taky moc ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, vlastně to ani neni moc nadnesené :D Mně hrozně voní okurkový, ale dělal mi bílé fleky :(

      Vymazat