úterý 9. prosince 2014

Casting Creme Gloss Ledové kakao

Ahoj :) Dneska jsem pro vás připravila recenzi na přeliv Casting Creme Gloss od značky Loréal. Už koncem září jsem ho zkoušela v odstínu Čokoláda. Barvička to byla pěkná, ale hodně rychle se vymývala a šla dost přes zrzavou. Tenkrát jsem recenzi nedělala, takže vám to vynahradím teď :)

Tyhle přelivy seženete v drogerii za cca 150 Kč, což je šílená částka. Nedávno jsem je viděla v DM s cedulkou dlouhodobě zlevněno za 110 Kč. Ale kdo by je kupoval, když na ně bývají akce například v Kauflandu a seženete je za 75 Kč :D V téhle akci jsem je nakoupila i já. Tedy spíš jsem vyslala kamarádku, protože ona tam jezdí s rodinou pravidelně. Nechala jsem jí volnou ruku s požadavkem, ať skoupí všechny odstíny hnědé.

V neděli jsem se rozhodla dát si na hlavu Ledové kakao. Barvička se mi zdála super na zimu tím, jak je studená a tmavá. Na druhou stranu jsem se dost bála, aby to nebylo až moc tmavé. Vlastně ani nemá cenu toho moc psát, protože jsem nafotila snad milion fotek :D Ale nevadí, aspoň vám ke každé napíšu, jak to vidím já.

A protože dnešní recenze bude hodně dlouhá, sepsala jsem vám hned za začátek + a -, pokud se vám nechce číst :)

+velký výběr odstínů
+nevysušuje
+nesmrdí
+snadná aplikace

-rychlé vymývání
-vyšší cena, pokud není ve slevě

Asi bych měla zhodnotit na začátek obal. Líbí se mi, že není přeplácaný, ale nelíbí se mi ta slečna. Jak víte, fotky lidí na obalech nesnáším, u barvy to toleruji, ale tahle osoba vypadá fakt zvláštně :D


A tady už je moje původní barva vlasů, Našli byste tam zbytky blond melíru, pak už zmíněný čokoládový přeliv ze září i přeliv od kadeřnice z půlky října. Já se v tom nevyznám, ale kadeřnice mi říkala, že i když se přelivy vymývají, ve vlasech něco z nich zůstává a postupně se to nabaluje víc a víc. Proto to tedy funguje tak, že když překrýváte melír, nejdřív musíte přeliv aplikovat častěji a pak stačí už míň. Teoreticky ještě světlé pramínky moc vidět nebyly, ale dostala jsem chuť na změnu. Jinak tohle dost odpovídá mé přírodní barvě. Ale foťák je žrout barev, takže ve skutečnosti tak vyblité vlasy nemám :D


A ještě fotka na sluníčku. Dost dobře vystihuje odlesky, které mi jdou spíš to teplých odstínů. 






A tady už vidíte, co všechno krabice obsahuje. Myslím, že je to standard u všech přípravků na barvení vlasů, takže to tu rozpitvávat nebudu.


Oxidační činidlo i barvicí krém mají podle mě super obaly. Růžová je bezva barva :D Na moje dlouhé vlasy do půl zad stačí bohatě jedno balení. Pokud budete barvu aplikovat správně a rovnoměrně, vystačí. Pokud máte vlasy hodně husté a dlouhé, raději mějte v zásobě ještě jedno balení. 


Rukavice mají perfektní velikost na ženskou ruku. Jsou dost pevné, žádný igeliťák, co se hned roztrhne. Já je vždycky po použití opláchnu a dám je mamce, která si barví vlasy Palette a tam jsou rukavice na prd. A balzám je kapitola sama o sobě. Božsky voní a nechává mi super jemné hladké vlasy. Jediné minus je balení, které je hodně pevné. Minule jsem byla líná brát nůžky, ale tentokrát to už tak udělám, abych půlku balzámu nevyhodila. Stačí ho malinko, takže mi vydržel cca na pět použití. Je to sice silikonová lahůdka, ale fakt mi vyhovuje. Vlasy nezmastí ani nezatíží při klasickém použití od uší dolů. 



A tady už postup. Chytré tipy jsou s prominutím pro blbce a myslím, že normální člověk to ví i bez čtení.

Jediná inteligentní poznámka je upozornění na navlhčení vlasů. Mě osobně by to nenapadlo, protože u barvy, kterou barvím vlasy mamce, se nic takového nedělá. Jak to tedy dělám já? Samozřejmě si barvím vlasy minimálně po dvou dnech od mytí, aby byly trošku mastné. Navlhčení vlasů si nedokážu dost dobře představit, protože rovnoměrně mírně navlhčit dlouhé vlasy je těžké. Proto tedy strčím hlavu pod sprchu a vlasy proliju vodou pořádně. Pak je vymačkám do ručníku a nechám je chvilku zabalené. Akorát po dobu, než smíchám barvící směs.


Výroba směsi je jednoduchá. Růžovou tubu celou vymáčknete do lahvičky (jde to ztuha, protože tuba je dost pevná). Pak opět zavřete a důkladně obsah protřepete. 



Pak si vyberete způsob nanášení. Já použila jedničku, i když jsem měla na vlasech přeliv před měsícem a půl. Vzhledem k tomu, že to byl jen přeliv, tak bych to nehrotila. A asi těžko bych si barvila lehce prosvítající melír, pak čekala, a až pak dobarvila zbytek :D Ale samozřejmě pokud máte klasické světlejší odrosty, volte dvojku. 



Mně barvu aplikovala mamka, ale poprvé jsem to zvládla v pohodě i sama. Stačí ji hrotem nanést co nejblíže k hlavě a pak ji už jenom stáhnout ke konečkům. Díky navlhčení to jde snadno a funguje to v podstatě jako šampon. Promasírováním hlavy máte jistotu, že je barva všude. Barva nijak nestéká a z pokožky jde dobře umýt. Měla jsem špinavé ucho několik hodin, než jsem si toho všimla a pořád mi stačil navlhčený ubrousek. A co je hodně důležité, přeliv nesmrdí. Ano, cítíte cosi chemického, ale není to smrad. 

Nechala jsem to působit 25 min, abych měla jistotu, že chytne i na melíry.



Oplachovala jsem celkem krátce, čekala jsem, že to půjde hůř. Už v tomhle bodě jsem cítila, že jsou vlasy silnější, obalené a méně se cuchají. Pak jsem vlasy umyla 2x šamponem a nanesla na dvě minuty balzám. 

Po druhém opláchnutí šamponem už byla voda hned čirá, po balzámu zas mírně zabarvená. 

Pak jsem vlasy klasicky vysušila ručníkem. Schválně jsem si vzala bílý, abych věděla, jestli se obarví, ale to se naštěstí nestalo. 

A tady už máte výsledky. Jak vidíte, barva je to hodně tmavě hnědá až do černa, Světlejší části jsou melír, takže to nechytlo úplně dokonale. Ale to se dalo čekat. Odlesky jsou do hněda. Žádná nazrzlá tam není, jen foťák tu barvu úplně nevzal. Za normální světla výsledek odpovídá barvě na krabičce. 


Na sluníčku se vlasy krásně lesknou, ale opět, takové světlé kusy tam nemám. Zkrátka tmavě hnědá se studenými odlesky. Nejdřív jsem měla šok, že je to moc tmavé, ale rychle jsem si zvykla a barva se mi moc líbí. Bohužel si nejsem jistá, jestli je to odstín pro mě, protože jak mám modré oči a světlou pleť, je to nezvykle kontrastní (i moje přírodní barva se všem zdála podezřelá). Když jdu mezi lidi, musím se namalovat, abych nevypadala jak člen Adamsovy rodiny :D


Vzhledem k tomu, že se jedná o přeliv, nečekám dlouhou výdrž. Budu vás postupně informovat prostřednictvím fotek. Doufám, že to zas nepůjde do zrzava. 

A málem bych zapomněla, vyfotila jsem i složení. Rozeberte si to jak chce, já se v tom nevyznám :D


Bludišťáka pro všechny, co se dočetly až sem :D

Ještě mě napadlo, že bych mohla příště nafotit postup při barvení, pokud máte zájem.

V případě dotazů vše vyřešíme v komentářích. Když už jsem totiž dala článek publikovat, zjistila jsem, že spadl internet, takže jsem musela hodinu počkat a pak pátrat, co zmizelo a nevím, jestli jsem doplnila vše. 

A nekamenujte mě, že se tu zmiňuji o něčem, co je přece všem jasné. Berte to jako informace od začátečníka začátečníkům :)

Zkoušely jste tenhle přeliv?

5 komentářů:

  1. Pěkná recenze :-) Ten odstín je klasicky drogérkově hnědý, čili černý :-D Asi jsem ještě neměla barvu, která by chytla fakt dohněda. Na druhou stranu je super, že to aspoň není zrzavý, a to se taky počítá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemůžu si stěžovat, když i podle obrázku je to skoro černá :D Ale myslím, že po dvou umytích to fakt bude hnědá :) Zrovna jsem si myla vlasy a do odtoku mizela tmavá voda.

      Vymazat
  2. Tento odstín jsem měla a mě to chytlo skoro do černé, ty to máš takový pěkně přirozený :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na umělém osvětlení to je taky skoro černá, ale jinak je to hodně tmavá hnědá :) Zatím jsem to myla 2x a furt vypadá stejně, ale čekám, že do týdne zesvětlá :)

      Vymazat
  3. Jak to mám vymýt? Za měsíc jdu ke kadeřnic a jestli to honem nevymyju tak to bude špatné. Četla jsem že pomáhá ocet ale bojím se že to pustí jen někde.

    OdpovědětVymazat