úterý 23. prosince 2014

Aussie Luscious Long Shampoo + Condicioner

Hezký předštědrodenní večer :) Na blozích se to jen hemží vánočními tématy, takže doufám, že mi odpustíte, když udělám výjimku. Do včerejška jsem ležela s nachlazením a dnes už jsem na chalupě, takže nemám ani vánoční fotky a na psaní jsem taky neměla náladu. Ale slibuji, že se pokusím něco vyfotit a v nějakém souhrnu fotek vám vše ukážu :)

Včera jsem bleskově vyfotila vše potřebné k recenzi na Aussie. Normálně šampony hodně střídám, ale tentokrát jsem si dala fakt záležet (a taky jsem neměla moc zbytků), takže jsem tuhle sestavu testovala opravdu poctivě.

Normální cena je poměrně vysoká (cca 180 Kč), ale já vše nakoupila v DM ve slevě. Vybrala jsem si řadu speciálně určenou na dlouhé vlasy.

Nejdřív se vyjádřím k obalu. Šampon i kondicionér mají obal stejný, samozřejmě kromě nápisu. Lahev šamponu je mírně do smetanova, což ale foťák nezachytil. Moc se mi líbí zacvakávací víčko, které je praktické a neláme nehty. Celkově se mi design líbí. Působí čistě a elegantně, navíc kdo by nemiloval ty klokánky vyražené pod hrdlem, že? :)


Jako první se podíváme na šampon. Konzistencí je krémový, středně hutný. Barvu má modrou. Jak jsem zvyklá na šampony bílé a průhledné, tak je to příjemná změna. Vůně je žvýkačková, ale nezdá se mi otravná a to je co říct. Ve vlasech se drží do druhého dne, pak už ji moc nevnímám.


Co všechno šampon slibuje, si můžete přečíst na následující fotce. Za mě je to příjemný šampon, který nevysušuje, nedráždí pokožku hlavy a hezky voní. Bohužel žádný zázrak, který jsem od téhle značky očekávala, se nekonal. V poslední době se mi zas hodně mastí vlasy, takže hodně často šamponuji i 2x za sebou. S tím se pojí i zvýšená spotřeba. Nemyslím, že by šampon vlasy nějak zatěžoval, vystačím si s mytím obden, ale super pocit mám jen první den po umytí. Asi 4x jsem po umytí nepoužila kondicionér a taky to šlo. Sice šly vlasy blbě rozčesat, ale nebylo to tak hrozné. Bohužel za sebe šampon doporučit nemůžu. Pokud vám není líto dát ty peníze, klidně si ho kupte, ale mně přijde absolutně průměrný.


Nejsem chemik, takže složení si nějak přeberte samy :) Já z toho vyčtu maximálně to, že šampon rozhodně není přírodní.



A teď už se přesuneme ke kondicionéru. Ten je opět středně hutný a světle modrý. Voní taky žvýkačkově, ale přesto cítím rozdíl. Je trochu jemnější a tlumený oproti šamponu.


Balzámu stačí malé množství, ale já ho dávám více. Není totiž tak kluzký jako jiné balzámy a taky nechci, aby mi došel šampon a kondicionéru jsem měla ještě polovinu. Vymývá se poměrně dobře. A výsledky? Pro mě je to bohužel, stejně jako u šamponu, průměr. Vlasy uhladí a jdou lépe rozčesávat, ale občas mám i po použití balzámu pocit, že konečky potřebují něco navíc. Ale samozřejmě vždycky je lepší použít aspoň nějaký balzám, než vůbec nic.


Omlouvám se za kvalitu, ale rozmazání jsem si všimla až teď a nemám u sebe ani balzám, ani foťák. Snad se to nějak přečíst dá. Jak si lze všimnout, v balzámu je dimethicone, což je klasický silikon. Někde jsem ale četla, že tahle bis-aminopropylová forma je částečně vymyvatelná, ale ruku do ohně bych z to nedala.



Mé celkové dojmy z Aussie jsou smíšené. Šampon vlasy umyje a nevysuší, kondicionér vlasy uhladí. Ale to je věc, kterou od šamponu s balzámem očekáváme běžně a většina produktů na trhu to více či méně splňuje. U Aussie bych vzhledem k ceně a reklamě čekala něco mnohem lepšího. A já nejsem ochotná za něco průměrného platit tolik. Ještě mám onen slavný 3 minutový zázrak a bezoplachovou péči, ale těm se podíváme na zoubek zas jindy. A předem mohu prozradit, že nadšená rozhodně nejsem.

Na závěr bych vám všem chtěla popřát krásné svátky :) Užívejte dobrého jídla a pití, na hubnutí bude čas po Silvestru :D Ne, samozřejmě to berte s nadsázkou, nic se nemá přehánět a není nic horšího, než bolavé břicho o svátcích.

Další článek bude těžko říct kdy. Teď budu nějakou dobu na chalupě a nevím, kdy se vrátím do Prahy. Hlavně se musím začít konečně učit na zkoušky, i když se mi jen při pohledu na tlustá skripta dělá zle :D Bohužel už jsem ve skluzu, když jsem 5 dnů proležela s rýmičkou. Co budete dělat během Vánoc? Užijete si prázdniny nebo už se taky připravujete na zkouškové?

Patříte do tábora milovníků Aussie nebo vás tato značka zklamala, stejně jako mě? 

6 komentářů:

  1. Nezkoušela jsem, ale chystám se..i když nevím, nevím po této recenzi mě ani moc nelákají :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po Aussie toužila po super recenzích, které se všude objevovaly, ale v poslední době se už objevují i ty negativní, takže docela koupě lituji, třeba bych si to rozmyslela :( Ale asi by mě to stejně lákalo, protože se vždycky potřebuju přesvědčit sama :D

      Vymazat
  2. Aussie nádherně voní a vlasy nevysuší, ale ani řada pro objem nedodá skoro žádný objem a po všech jejich šamponech se mi hodně mastí vlasy, už druhý den je mám hrozné :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty moje spíš zatěžuje kondicionér. I když ho nanesu do výšky, do jaké balzám běžně dávám, vlasy mám mastnější a těžší :( Proto ho dávám spíš jen na konečky.

      Vymazat
  3. Moc pěkná recenze, já jsem měla šampon od Aussie jinou variantu a byla jsem překvapená, že jsem si nemusela asi 5 dnů umýt vlasy a byly pořád ok :) Pak jsem měla ten 3 minutový zázrak a ten mi nic extra s vlasy neudělal
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 5 dnů si nemýt vlasy mi zní jako sen, kéž bych někdy objevila taky něco, co by mi takhle sedlo :) Zázrak testuji už hodně dlouho, za chvilku budu na dně a zázrak se furt nestal, bohužel :( :D

      Vymazat