čtvrtek 21. srpna 2014

Úterní mini nákup v Rossmannu

Hezký čtvrteční večer! Zatímco čtete tento článek, já umírám nudou u babičky. V úterý jsem zavítala na menší výlet do Rossmanna s cílem pořídit si suchý šampon a kouknout po značce Himalaya Herbals, která, jak jste mi radili, se v Rossmannu má vyskytovat. Moc jsem si toho nekoupila (ne že bych nechtěla, vykoupila bych půl obchodu, ale ovládala jsem se, protože do konce září mám ještě slevu do DM, kde si chci taky něco málo koupit). A co jsem nakonec pořídila?

Moc toho není. Omluvte kvalitu fotek, ale běžela jsem rychle domů, abych stihla své nové miláčky uklidit dřív, než přijde z práce mamka a dostanu kázáníčko na téma Na poličce už není místo a ty taháš další krámy do baráku.

Koupila jsem si své oblíbené pleťové tonikum, konkrétně už třetí balení. Recenze už na blogu je. Sice je docela agresivní, ale mně při použití jednou denně a následném namazání krémem nebo olejem vyhovuje. Určitě chci časem zkusit i něco jiného, ale zrovna jsem neměla moc čas uvažovat a vybírat. Cena byla tuším kolem 110 Kč, momentálně není v mých silách najít účtenku.

Jako další jsem si koupila antiperspirant Dove v originálním provedení. Ája z Beautypedie pořád básnila o klasické Dove vůni, konkrétně dokonce o antiperspirantu, tak jsem neodolala. Dlouho jsem váhala, jestli zvolit sprejovou, tuhou nebo kuličkovou formu. U sprejů mi totiž vadí, že zamořím celou místnost. Ale kuličková forma mi zas přijde taková slizká a u tuhé mám strach, že bude nechávat bílé stopy. Nakonec zvítězil sprej, protože mi nejvíc seděla vůně. Tuhý i kulička mi přišly voňavě podobné všem ostatním. Cena byla 79 Kč.


Po tyčince Ryor jsem sáhla spíš jen tak, že jsem ji tam zrovna viděla. Už dlouho si totiž říkám, že zázračná není a chtělo by to zkusit něco jiného. Ale pak ve spěchu stejně vždy sáhnu po ní. U Aknestop řady změnili obaly a tohle je moje první věc v novém designu. Motiv se mi sice líbí, ale předchozí obaly byly aspoň trochu odlišné. Kdo používá samý Ryor, musí v tom mít na poličce docela binec :D

Jako poslední konečně přichází na řadu Himalaya Herbals. Byla jsem si jistá, že tu správnou masku poznám, až uvidím všechny vyrovnané vedle sebe. Bohužel měli jen tenhle druh, takže jsem se samozřejmě spletla. Ta, kterou jsem chtěla, měla údajně výborně vytahovat na povrch takové ty hluboko uložené pupínky, které nejdou jen tak násilím zneškodnit, ale při tom je cítíte, jsou vidět a než "vykvetou", trvá to hrozně dlouho. Nicméně tahle by měla být taky výborně čistící, tak jsem zvědavá. Hned, jak se vrátím od babičky, ji alespoň jednou vyzkouším, abych si udělala nějaký obrázek. Cena byla kolem stovky.


Ve všem tom nakupování jsem samozřejmě úplně zapomněla na suchý šampon :D Ale tak snad příště si vzpomenu. Ještě vás chci upozornit, že měli akci na Lipbutter od Astoru. Normální cena je 169, momentálně je seženete za 129. Pospěšte si, než budou pryč. Já si složitě vybrala odstín, a když už jsem se rozhodla, zjistila jsem, že mají dva poslední kusy a ty už vypadaly docela použitě. Sáhla jsem tedy po druhém favoritovi v pořadí a dopadlo to stejně, jako s prvním. Pokud se dostanu u babičky do města, tak zapátrám v místním Rossmannu.

Žádné komentáře:

Okomentovat