neděle 17. února 2019

10 měsíců bez HA a léčba akné na BCD II.

Hezkou slunečnou předjarní neděli!

Jak se všichni máte? Vím, že jsem se zas dlouho neozvala, ale zkrátka nestíhám se školou vůbec nic. A popravdě už mě blogování tolik nebere. Kosmetika mě stále baví, ale už nějak nenacházím smysl v tom psát recenzi na každý krém. Naopak se kloním spíš k minimalizmu a snažím se spotřebovávat a redukovat zásoby. Cizí videa a blogy mě stále baví, ale jak jsem psala už kdysi, časově zvládám spíš jen pustit si video jako kulisu k jiné činnosti. Nicméně prázdné obaly pro vás poctivě shromažďuju a fotím, takže spotřebovanci určitě časem budou :)

Dneska bych vám chtěla napsat něco o tom, jaké změny se udály po téměř deseti měsících od vysazení hormonální antikoncepce a jak pokračuje léčba akné na BCD clinic, se kterou jsem vás seznámila už minule v dlouhém článku. Ale nebojte, dnes to bude krátké :D

Začala bych tím, jak se moje tělo vypořádává s menstruačním cyklem bez prášků - překvapivě velmi dobře. Menstruaci dostávám plus mínus dva dny ve stejnou dobu. Bohužel bez jakéhokoliv varování, takže musím být zkrátka připravená. Díky bohu ale už zmizely ty šílené bolesti, takže chvíli před ani první dny menstruace netrávím v křečích. Jasně, nějaký ten Ibalgin si většinou dát musím, ale už je to snesitelné. Za tuhle pravidelnost jsem velmi ráda, protože jsem fakt čekala dle vyprávění ostatních, že to klidně nedostanu tři měsíce nebo i rok. Tak doufám, že to takhle vydrží. U doktorky jsem nebyla za celou dobu, co jsem vysadila. V březnu ale chodím na prevenci, takže jsem zvědavá jak se ta velká zastánkyně prášků bude tvářit, až jí řeknu, že už to neberu :D Další super zpráva je, že mi přestaly padat vlasy. Padání se zastavilo po půl roce od vysazení. Musela jsem vlasy více zkrátit, aby to nebylo tolik vidět, ale u hlavy už díky bohu dorůstají. Psychicky nepozoruji žádnou změnu. Čekala jsem, že budu mít lepší náladu a protivná budu jen pár dní před menstruací. Protivná těsně před sice jsem, ale nemám pocit, že o mnoho víc než před tím. V jiné dny jsem stále nevyrovnaná a náladová jako dřív :D A bohužel jsem nezaznamenala ani žádný úbytek váhy ve smyslu odvodnění. Nicméně mi přišlo, že po vysazení se mi trošku zmenšila prsa a teď jako by se situace zas vracela do původního stavu. Ale zrovna tohle zas tolik nepozoruju, takže možná se mi to jenom zdá :D

A teď už k pleti. Mám za sebou tři ošetření, i když dle původního plánu jsem měla už pomalu mít za sebou poslední páté. Nestíhala jsem to ale kvůli škole. Prý nevadí, když jsou intervaly delší. Minule jsem už byla jen na jednom laseru s tím, že ta nejhorší oblast pod čelistí je už ok. Nicméně jsem platila stejně jako za dva lasery i biostimulační světlo, což mě překvapilo. Ta kamarádka co mi to doporučila ale říkala, že platila celou dobu jako já a to chodila vždy jen na jeden. Říkala jsem si, že když už tam jsem, taky by je neubylo udělat mi i ten druhý laser. Navíc mi přijde, že ta oblast se mi zas trochu zhoršila. Žádná tragédie, ale tak tři pupínky už tam vznikly. Celkově mi přijde, že je pleť stále sušší a sušší a to beru stejnou dávku Aknenorminu už dva měsíce. O rtech ani nemluvím. Musím se furt mazat. Nicméně pokožka na těle mi přijde stejně bezproblémová jako před tím. Mimochodem i akné ve výstřihu mizí, takže je jasné, že vliv mají jak léky, tak ten laser, protože laser na tuto oblast jsem neměla. Bohužel právě v dekoltu mě po akné trápí nejvíce pigmentových skvrn a ty mizí hodně pomalu. Nějaký svršek s velkým výstřihem je tedy pro mě stále tabu, protože to nevypadá hezky. O laseru na dekolt ale rozhodně v dohledné době neuvažuju kvůli financím a navíc ani nemám čas se někam táhnout a být tam dvě hodiny. Taky jsem zpozorovala, že mi víc slzí oči hlavně venku a napadlo mě, že možná souvislost s Aknenorminem tam bude. Přece jen jestli vysušuje pokožku, vysušuje i oči. Tuhle jsem četla, že někomu se po tomto léku zhoršil zrak. Docela mě to děsí, protože jako ostříž jsem nikdy neviděla a je mi jasné, že nějaké brýle bych už snesla. Ale nerada bych si kvůli pleti nějak poškodila zrak. Ono to možná celé bude i tím, že v poslední době zírám do počítače ještě víc než kdy dřív. Uvidím až to doberu. A málem bych zapomněla na jednu super věc: mnohem míň se mi mastí vlasy. Spíš si je myju, protože si je nějak blbě přeležím než že by byly mastné.

Ještě mě tedy čeká dvakrát laser a koncem dubna bych měla přestat brát Aknenormin. Tak jsem zvědavá jaké změny ještě nastanou a hlavně jaké budou finální výsledky. Určitě vám pak dám vědět. Stejně tak kosmetiku, kterou aktuálně používám, vám představím až pak. Doufám, že článek nějak dává smysl, ale popravdě jsem ho chtěla sepsat co nejrychleji než mi zas dojde, jak moc nestíhám a že bych měla dělat něco jiného :D Mějte se zatím krásně a pokusím se ozvat dřív, třeba se spotřebovanci za minulé léto :D

Žádné komentáře:

Okomentovat