úterý 2. prosince 2014

Spotřebováno za listopad

Ahoj :) Jak jste se doklouzaly do školy/do práce? Doufám, že se to obešlo bez zlámaných končetin :) Já se málem přizabila už včera, když jsem šla v půl páté domů. A to byl klouzavý chodník fakt podpásovka, protože jsem ještě nevěděla, že to má opravdu namrzat :D Naštěstí dnes do školy nemusím (stejně bych nešla, protože nic nejede). Bohužel večer budu muset oželet i jednu společenskou akci, protože je jasné, že i kdybych se dostala tam, zpátky by to bylo v noci komplikované. Co mě ale příjemně překvapilo, byl poprašek sněhu. Nečekala jsem, že letos ještě nějaký sníh bude a já zimu miluji.Teda za předpokladu, že jsem doma v teple nebo mám spoustu vrstev oblečení :D

A teď už k dnešnímu tématu. Opět jsem tu s odpadkovým článkem. Myslela jsem, že tenhle měsíc to bude slavnější, protože už po týdnu jsem měla něco spotřebováno, ale nakonec nic moc. Ale zlikvidovala jsem samá velká balení a to se taky počítá :D


Co jsem omezila mytí vlasů, vůbec se mi nedaří spotřebovávat produkty na vlasy.

Bioharu mám aktuálně už snad třetí balení a furt nějak nevím, co si o něm myslet. Bohužel pořád testuji, protože až posledních 14 dnů ho používám fakt pravidelně. Rostou mi po něm takové ty jemné vlásky, ale že by urychloval růst, to se mi nezdá. Bohužel mi teď hodně padají vlasy a zatím mi s tím taky moc nepomohl (zlepšení připisuji spíš Biosilu), ale vážně teď testuji poctivě, takže po novém roce čekejte recenzi.

Vanilková Balea je prostě klasický baleácký šampon, akorát s limitovanou vůní vanilky. Upřímně mi zatím všechny jejich šampony přišly stejné. Akorát u vanilky mě překvapilo, že je průhledná. Nejsem si ale jistá. jestli to dělá jen tahle vanilka nebo i ostatní, protože momentálně jiný nepoužívám, ale přijde mi, že vlasy moc neodmastí. Pokud mám klasicky dva dny nemyté vlasy, šamponuji jen jednou a stačí to. Ale pokud mám vlasy nemyté tři dny a déle, šamponuji dvakrát a stejně mám takový divný pocit. Na pohled vlasy mastné nejsou, ale na dotek jsou divné, jako by nedokonale umyté. Další baleácký šampon si asi jen tak nekoupím. Jeden ještě mám, pak mám zásoby Ryoru a hlavně chci spotřebovávat šampuk od Lush. Aktuálně testuji Aussie.

Kokosový olej jsem měla taky hodně dlouho. Dřív mi vyhovoval na vlasy. Po umytí jsem ho malinko vetřela do konečků a přišlo mi, že se o hodně míň třepí. Bohužel z ničeho nic mi začal vlasy mastit a na dělání zábalů jsem byla vždycky líná, protože olej nerada vymývám. Maximálně jsem ho občas po příchodu domů vetřela do culíku a večer smyla. Nakonec jsem ho patlala i po sprše na vlhkou pokožku místo krému. Ale zdálo se mi, že se mu moc vstřebávat nechce. Další balení si ale určitě v budoucnu koupím, protože něco takového se doma hodí. Momentálně používám směs olejů z Turecka a ještě mám v zásobě arganový od Ryoru.



Kosmín balzám na rty jsem sice měla jen ve vzorečku, ale i tak jsem ho měla šíleně dlouho. Na rtech byl příjemný, hezky hydratoval. Někomu by mohla vadit mentolově bylinková příchuť, ale já s ní neměla problém. Podruhé bych do něj ale nešla, protože mám mazadel hodně a zas taková bomba to nebyla.

Micelárka od Biodermy byla super. Moc micelárek jsem zatím nezkusila, ale tahle mi přišla nejlepší. V očích neštípala, odličovala bleskově a stačily mi dva tamponky. Pokožku zanechávala matnou a jemnou. Jinak platí totéž co u Bourjois, na čištění by mi nestačila. Bohužel cena už je vyšší, takže pokud bych si ji měla někdy koupit, rozhodně v akci 1+1. Pak je tu samozřejmě otázka složení. Četla jsem, že je to docela jedovatý koktejl, ale nejsem chemik, takže vám k tomu nic neřeknu.

Zklidňující sérum z řady Aknestop od Ryoru patří mezi těch pár věcí, co vyhazuji nespotřebované. Opravdu se snažím spotřebovávat vše, případně něco, co mi vůbec nesedí, darovat. Tenhle krém/sérum jsem měla šíleně dlouho a už je od května prošlý. Jak už víte, krémy mi na obličej fakt nesedí a všechny mi ucpávají póry. Tenhle byl fakt lehoučký, takže občas jsem ho použít mohla. Ovšem zas nic moc nedělal. Hodil se tak maximálně na nějaké rychlé schování šupinkující kůže před aplikací BB. Ve skříni jsem měla konopný krém od Bione, na který jsem se fakt těšila a je to snad poslední krém, kterému dám šanci (používám ho zatím ráno a večer už od soboty a je to zatím bomba), tudíž si dovolím ten luxus a tohle sérum letí do koše. Schválně jsem se koukala na cenu a zjistila jsem, že stojí šílených 155 Kč, což mi přijde nějak moc. Já ho za tolik rozhodně nekoupila.

Karamelový zázračný kelímek od Oriflame mám doma už hoooodně dlouho, minimálně 3 roky. Jednu dobu jsem ho dokonce měla i na chalupě, ale před pár měsíci jsem si ho zas vzala domů, abych ho konečně spotřebovala. Myslela jsem, že to půjde rychle, ale ani náhodou. Používám ho na rty, takže vůbec neubýval. I když jsem ho měla celou dobu na stole u počítače a rty mazala snad každou hodinu, furt nemizel. Nakonec jsem ho musela občas použít i na ruce. I na ty stačilo minimum a po nanesení byly hezky hladké. Bohužel se mi zdá, že se balzám moc nevstřebává, takže jak ze rtů, tak z rukou, jsem ho většinu setřela při pití nebo tak. Jako další minus musím zmínit, že zatím všechny kelímky byly po čase cítit zatuchlinou. A nestalo se to jen mně, tak to asi není moje chyba. Kamarádce se jeden zkazil po pár měsících. Ještě mám v zásobě mandlový, na který se docela těším, protože má krásnou jemnou vůni. Ale další si už nekoupím. Až tak super balzámy to nejsou, přijde mi, že se moc nevsakují, balení je nepraktické a cena, pokud nejsou ve slevě, je poměrně vysoká. A taky nemám ráda katalogový styl prodeje.




Micelárka od Bourjois patří mezi ty bezedné produkty, které nejdou vůbec spotřebovat :D Měla jsem ji už od jara, kdy byla v Elle a používat jsem ji začala v létě. Micelárku nepoužívám na čištění, protože mi nestačí, ale zastupuje u mě funkci odličovače. Můžu s ní sundat jak oční makeup, tak BB, pudr a korektor. Tato micelárka odličovala, ale pomaleji a spotřeba tamponků byla větší. V očích štípala, pokud jsem to s ní přehnala, a řasenku rozpouštěla dlouho. Pocit na pleti byl takový zvláštně mokrý, ale nelepila. Pleť jsem pak stejně dočišťovala gelem nebo tonikem. Normálně stojí tuším něco přes stovku. Pokud vezmu v úvahu cenu, tak špatná není. Ale podruhé bych si ji nekoupila. Určitě existuje lepší za stejnou cenu.

Tonika Garnier se zinkem mám už snad třetí balení. Je fakt, že je s alkoholem a není zrovna nejšetrnější, plus v rankách šíleně štípe, ale mně vyhovuje. Zmatňuje, stáhne póry a tvoří se mi o dost míň pupínků. Po použití používám krém a na dočištění po gelu ho používám jen v těch nejhorších dnech. Většinou si s ním přejedu obličej ráno, když spěchám. Nedoporučuji před rande, jeho "chuť" je intenzivní dlouho (rozumíme si, že?).



Krém na ruce od Essence z loňské zimní limitky je přesně ten typ věci, co už nechci nikdy vidět. Hydratace mizerná, vůně otravná. Děsně chemické jahody, čokoládu jsem skoro necítila. Byl sice trochu míň hrozný jak ten s kiwi, ale stejně bylo spotřebovávání utrpení. Letošní limitka mě naštěstí nezaujala, takže jsem si ušetřila další zklamání :D

Sprcháč Balea z letní limitky moc hezky žvýkačkově melounově voněl. Hezky pěnil, umyl, nevysušoval, nedráždil. Co víc dodat ke sprcháči, že? :D Snad jen, že po osušení se vůně na kůži moc nedržela, ale to mi nevadí, stejně pak většinou používám krém. Balea sprchové gely si budu určitě kupovat dál, protože ta cena je boží.

Antiperspirant Dove se stal mou novou láskou. Proti pocení u mě funguje dostatečně a navíc má božskou typickou krémovou vůni. Při aplikaci mě nedusil a nedělal fleky na oblečení. Dokonce mě ani neomrzela vůně a to je co říct. Určitě si jej ještě někdy pořídím, až na něj zas narazím ve slevě.


A to je pro dnešek vše. Příští měsíc spotřebu nadějně nevidím, protože se s ničím neblížím ke dnu. Ale vzhledem k tomu, že míň střídám šampony, možná dodělám Aussie a konečně se vrhnu na Toni&Guy, který jsem plánovala testovat právě v zimě, kdy vlasy dostávají zabrat :)

Co vaše spotřebovávací úspěchy?

11 komentářů:

  1. U nás je dost sněhu, ale naštěstí to moc neklouže. Aspoň nám pěším tedy, po cestě jsme potkali auto ve škarpě :-D
    Jinak se mi ten zázračný kelímek taky zkazil a docela zírám, že i tobě, myslela jsem, že to byl vadnej kus... Mám vanilkovej a používám ho na kůžičku kolem nehtů, když si vzpomenu, protože fungje dobře, akorát smrdí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkaženou vanilku jsem dala už kdysi mámě :D Ta si to patlala snad na paty :D Jinak bych fakt řekla, že je to není naše chyba, když se zatím zkazil všem, koho znám :D

      Vymazat
  2. Tak my máme úplně odlišné názory :D Tenhle měsíc jsem taky spotřebovala miclárku od Bourjois a byla skvělá, taky používám krém od Essence z loňské Vánoční limitky (jenom teda ne jahodový, ale banánový) a je to jeden z nejlepších krémů, jaké jsem kdy měla! Jak se říká, co člověk to názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Banán jsem dala sestřence a ani jsem se jí neptala, jaký je. Ale je super, že Ti vyhovuje :) Já zkoušela po Bourjois přejet pleť ještě Biodermou a vždycky se mi povedlo najít zbytky řasenky nebo BB :(

      Vymazat
  3. Kelímky mám ráda, je však pravda, že je to kvůli nanášení trošku nepraktické :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla jsem i nějaký vysouvací balzám, který měl být jako kelímek, akorát praktičtější, ale bohužel mi přišlo, že je to něco úplně jiného. Škoda, určitě by se hygieničtější varianta líbila všem :)

      Vymazat
  4. A co z toho máte, když to všechno podle plánu spotřebujete? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Balea šampón z vôňou vanilky bol veľmi dobrý, nemala som nejaký extra problém s mastením vlasov a samozrejme krásne voňal. O kokosovom oleji čítam všade, ešte som ho neskúšala, ale plánujem. Micelárky od Biodermy sú skvelé, ale u mňa boduje skôr tá zelená, z tejto mi vždy ostane nejaký divný nános na pleti.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně zrovna ta zelená absolutně nesedla :( O kokosáku nedávno mluvila Petra Lovelyhair v rozhovoru s trichologem a ten o něm říkal, že pro naše evropské vlasy, které nejsou nasáklé vlhkostí, je absolutně zbytečný :D Takže nevím no, ale rozhodně se takový olej doma hodí :)

      Vymazat