pátek 28. listopadu 2014

Mé zásoby pečující kosmetiky

Hezký pátek! Doufám, že jste ve zdraví přežily týden a chystáte na víkend něco zajímavějšího, než já (učení). Protože v poslední době je venku opravdu mizerné světlo na focení a taky mi tak trochu došly nápady, o čem psát (momentálně spíš dodělávám než testuji novinky), rozhodla jsem se vám ve formě fotek přiblížit, co schovávám ve skříni s pečující kosmetikou.

Musím se přiznat, že sama se hrozně ráda chodím kochat svou sbírkou :D Neskutečně mě baví vše očichávat a plánovat, kdy co spotřebuji. A má to i jednu užitečnou funkci: stále mám přehled, kolik mám čeho a nemusím kupovat zbytečně věci do zásoby (protože mám nedostatek prostoru a snažím se šetřit, plus samozřejmě nechci riskovat, že se mi něco zkazí).

Fotila jsem věci, jak mi přišly pod ruku -i když snaha o nějakou organizaci byla- a ke všemu jsem přidala krátký popisek. Aspoň budete vědět, jaké budou v budoucnu recenze :)


Vše se mi vejde do dvou krabic. Tedy až na tuhý kondicionér a tělové mléko. Samozřejmě mám ještě hodně věcí v koupelně a ne vše pravidelně používám, takže pár kousků ještě připočtěte.


Tuhle řadu na poškozené vlasy jsem kupovala na jaře v DM, když byla poměrně velká sleva. Tuším, že rovnou padesát procent. Protože za plnou bych do toho jen tak nešla. Všechno hezky voní, taková ta jemná kadeřnická vůně. Už se moc těším na testování, ale mám teď ještě nějaké zbytky a hlavně celou řadu Aussie.


Masky jsem kupovala taky ve slevě. Ale moc nechápu proč, když mi zatím šmoulí ani jahodová moc nesedly :D No asi doufám, že jedna z těchto bude super. Docela mě děsí velikost balení, protože spotřebovat něčeho tolik, pokud vám to nesedí, je vážně očistec.


K zásobě sprcháčů není co dodat, zaručeně je dřív nebo později spotřebuji, takže jich ve slevách vždycky beru víc najednou.


Jak jsem nikdy na micelárky moc nebyla, mám v zásobě hned dvě. Loréal jsem kupovala ve slevě v létě a La Roche Posay mi dala sestřenka k narozeninám. LRP voní nádherně jemně. Právě jsem spotřebovala růžovou Biodermu, takže se rozhoduji, která micelárka bude další na řadě.


Pořád na mě odněkud padají další balení ryoráckých věcí na vlasy. Kondicionéry jsem už snad definitivně zlikvidovala, ale nedávno jsem objevila hned dva šampony. Ne že by byly hrozné, ale už jsem jich spotřebovala dost a super taky nejsou. Bohužel obě balení už jsou načatá, takže je nemůžu poslat dál.


Malinové tělové mléko od kamarádky čeká na vyzkoušení a bohužel si ještě dlouho počká, protože zrovna věci na tělo mi vůbec neubývají. A sprcháč nevoní špatně, ale žádná bomba to za těch 50 Kč není, bohatě mi stačí Balea. Ale rozhodně ho ráda vyzkouším.


Balea s pumpičkou asi poletí do koše. Mám ji už děsně dlouho, párkrát jsem se odhodlala k použití, ale šíleně lepí a hydratace nulová. Ryor proti celulitidě už jsem kdysi taky chvilku používala, ale teď mám něco jiného. Bioderma byla kupovaná ve slevě a doufala jsem, že ji využiju právě na zimu, ale jak už jsem psala, věcí na tělo mám načatých fakt hodně. A krém od kamarádky jsem dostala k minulým Vánocům, takže ho už snad taky brzo načnu.


Arganový olej mám místo kokosového, ale zatím spotřebovávám směs olejů dovezenou vloni z Turecka. Suchý šampon Batiste jsem prostě musela mít, když je tak legendární, a ta podivná věc je tuhý kondicionér Jungle od Lush. Měla jsem ho na chalupě, ale na melír byl moc slabý. Teď se k němu zas plánuji vrátit a používat ho v kombinaci s šampukem.


Sprej Balea byl v akci a tyhle věci se doma vždycky hodí. Sérum proti celulitidě s mega slevou jsem taky musela mít a odličovač očí jsem kupovala minulé léto v akci s řasenkou, původně jako dárek pro kamarádku, ale nakonec mi nějak zbyl. Bude to příjemná změna místo micelárek.


Sprej od Oriflame nosím v kabelce nebo si ho beru na jógu, takže nějaké balení v zásobě se hodí. Toaletku mám v zásobě od minulých Vánoc. Bruno Banani mi sedí a bohatě mi stačí, nepotřebuji drahé parfémy. Tento voní malinově a zrovna mám jeden v kabelce. Pravda, na zimu se moc nehodí, ale nechci nechávat zbytky a vracet se k tomu až na jaře. Oriflame toaletka je skvělá. Voní hrozně jemně a hezky a už se moc těším na vyzkoušení. O všech vůních se samozřejmě dozvíte v recenzích.


Peeling z YR jsem kupovala na základě recenzí. Oční krém od Alverde jsem chtěla zkusit už dlouho. Tělové mléko Moschino božsky voní. Mám ho od kamarádky a pořád si ho šetřím a jen chodím očichávat. Opalovací krém stál asi 500, takže jsem ho ani po druhé sezoně nevyhodila a krém na ruce YR chci hrozně moc zkusit, protože mám furt levné a nefunkční krémy.


Zázračný kelímek s mandlovou vůní mám od minulých Vánoc a pořád na něj nepřišla řada. Na "sůl s bahnem" od NevO jsem se nechala ukecat, tak jsem zvědavá. Antiperspiranty zásadně kupuji ve slevách a v poslední době jsem si zamilovala jemné Dove vůně. Balistik od kamarádky čeká na výlet na chalupu, kde používám vanu mnohem víc než doma.


Jako poslední tu mám krém koupený v Bille, který hrozně chválila Ája z Beautypedie. Zkoušela jsem ho jen na ruku a vypadal, že je extra lehký, tak jsem zvědavá, jestli mi nezkazí pleť, jako všechny krémy. Odlakovač sice už používám, ale na střídačku s jiným. Vzhledem k tomu, že si nehty moc nelakuji, vydrží mi ještě hodně dlouho. A nakonec nesmí chybět nějaké ty vzorečky, plus nahoře je peeling, k jehož koupi jsem se nechala ukecat v Douglasu. Fakt jsem byla blbá, protože dát za takový pytlíček 30 Kč je kravina.

Gratuluji, pokud jste se dočetly až sem :D

Máte doma něco z toho? :)

14 komentářů:

  1. Máš fajn zásoby na zimu :) Freeman masky mám veľmi rada, mám ich tiež :)
    rada by som ťa pozvala na môj blog www.finallysomefashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby jenom na zimu, tohle mám určitě minimálně do léta :D Ale stejně mi to nedá a budu si kupovat další věci... :)

      Vymazat
  2. Jani, při učení na Tebe budu myslet, já toho mám taky až nad hlavu :D. Máš pěknou zásobičku
    Já jsem měla akorát ten krém Elvie z Oriflamu a zbožňovala jsem ho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a taky přeju pevné nervy :) Elvie jsem nezkoušela ani na ruku, tak jsem hrozně zvědavá. Ale nedalo mi to a fólii už jsem sloupla a vůni musím hodnotit kladně :)

      Vymazat
  3. Teda, já jsem vůbec netušila, že Ryor dělá i produkty na vlasy, to je pro mě novinka. A ten pleťový krém od Bione mám a je to malý zázrak, navíc za tu cenu. Měla jsem problémy s atopickým ekzémem a tento krém mi ho téměř vyléčil :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dělá šampon, kondicionér a balzám bez oplachování :) Šampon se za tu cenu dá, kondicionér se mi nelíbil a balzám dost slepuje a mastí :D Jsem ráda, že jsi s krémem spokojená, doufám, že na mě taky bude působit zázračně :) Už se na něj moc těším :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné zásoby, kelímek od Oriflame určo zkus, fakt skvěle hydratuje, trošku mi ale vadí to, že když mám delší nehty, tak se blbě z kelímku nabírá ..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S kelímky už zkušenosti mám, měla jsem klasický, vanilkový i karamelový. Karamelový jsem zrovna dneska dodělala. Já to nabírání řeším tak, že používám vrchní stranu nehtu, tím se mi pod nehet nic nedostane :) Snad chápeš, co myslím :D

      Vymazat
  5. Jůů, toho je maličko :-))) Ale pěkné věci, líbí se mi ten peeling a krém od Yves Rocher.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšila jsi mě, budu dávat Tvůj komentář k přečtení mamce, až mi zas bude vyčítat, kolik toho mám :D

      Vymazat
    2. :-D Ukaž jí mou sbírku sprcháčů, když bude ještě někdy remcat :-D

      Vymazat
    3. To můžu, určitě by to zabralo :D

      Vymazat
  6. Super veci, Balea mi strašne vyhovuje, vecičky máš skvelé. Ja teda Dove kozmetiku používať nemôžem ale dúfam, že tebe prospieva!:-)
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od Dove jsem toho vlastně ještě moc neměla, hlavně ty antiperspiranty, kdysi nějaký sprcháč a myslím, že jsem si půjčovala od mamky masku na vlasy :)

      Vymazat