čtvrtek 16. října 2014

Pantene Aqua Light

Hezký čtvrteční večer :) Dnes to bude jenom rychlorecenze na šampon. Původně jsem chtěla článek napsat až zítra, ale najednou jsem dostala náladu psát, takže jsem udělala rychle fotky (taky podle toho vypadají, takže se omlouvám, ale snad to zrovna u šamponu nevadí).

Nejdřív musí samozřejmě následovat okecávací úvod. Zítra máme velkou školní akci ještě od gymplu. Nic oficiálního, jen velká party pro celu školu (jak prohlásil kamarád, půlka lidí pod 18 se válí pod stolem a zbytek opilost předstírá). Ještě když jsem na gympl chodila, tyhle akce byly jeden čas i každý měsíc a už to nikoho ani nebavilo. Nicméně pak to omezili tak radikálně, že naposledy byla party minulé Vánoce, ale tam jsem nebyla. Tentokrát chce jít i kamarádka, která zásadně nikam nechodí, tak jsem se obětovala. Upřímně se mi ani nikam moc nechce, protože koho vidět chci, toho vidím a zbytek nepostrádám. Když pominu fakt, že ty nižší ročníky neznám :D Ale jde i moje sousedka/spolužačka, tak aspoň bude příjemnější jet večer domů. Nicméně jsem si nevím proč vzala do hlavy, že musím vypadat dokonale. No vlastně vím proč, bude tam pár lidí, co by si mohli uvědomit, o co přišli, a já se budu cítit lépe (chápete, ne?). No a protože se mi v poslední době hodně zhoršila pleť (podezírám z toho větší konzumaci čokolády), rozhoupala jsem se konečně zajít na kosmetiku k učňům. Bohužel jsem se akorát dozvěděla, že v pátek tam nejsou, v ostatní dny je otvírací doba dost mizerná a ještě je fajn si na kosmetiku předem zavolat. No takže nic. Ale někdy bych to ráda zkusila, tak uvidím, jak to bude časově vycházet. Ovšem vlasy už fakt nějaký zásah potřebují, a protože ani domácí fénování není nic extra, zajdu si na menší ostříhání ke svým učňům v Dejvicích. Už jsem o nich jednou psala článek. Přeliv snad tak dlouho nepotrvá, takže přežiju, že je to absolutně nerelaxační prostředí. Zkrátka chci ušetřit a ke svojí kadeřnici už bych se teď stejně nestihla na zítra objednat. No a pokud se něco semele a ani tam nebudou mít otevřeno, sáhnu do svých Casting Creme Gloss zásob :D

A nemohu se s vámi nepodělit a pár vtipných (nebo smutných?) postřehů z dnešního dne. Pokud mluví skupinka vysokoškolských studentů, oslovují se zásadně vole. A to v takové míře, že se tato výplň objevuje v každé větě minimálně jednou. Pokud se vůl vyjadřuje o slečně, říká jí zásadně "buchta". Jako vážně tohle mládež ještě říká? Já myslela, že takhle "machrují" maximálně šestnáctiletí kluci. Pokud se muchluje zamilovaný pár, muž vyjadřuje svou náklonnost tím, že slečně říká, že má "sladký čelíčko". (To jako vážně? :D) No a jako třešinku na dortu jsem viděla frajera/sebevraha, co se řítil po silnici, včetně kolejí, na skateboardu z kopce šílenou rychlostí a ani nehnul brvou, když vjel do mega zatáčky, kde bych se já bála i na kole. Když už jsem myslela, že mě nic nepřekvapí, skoro u baráku jsem se na silnici míjela s mužem, který z ničeho nic na mě něco vyhrkl. Když zmizel šok a myšlenka na rychlý útěk, musela jsem ujít ještě asi padesát metrů, než mi došlo, že mi sděluje, že "je zima jak v Rusku" :D

Mimochodem právě sháním nějaký top s takovým akorát výstřihem na zítřejší zmíněnou akci. Nevíte o něčem? Nechci být oblečená jak na severní pól, ale taky nechci být jako ty šestnáctky s výstřihem až k pupíku. Koukala jsem na stránky HM a při nejhorším by se něco vybrat dalo, ale úplně podle mých představ to není.

No  po úvodu se pro změnu dostávám k dnešní krátké recenzi :D Šampon jsem si koupila čistě náhodně někdy na jaře, protože stál jen 50 Kč. Současnou cenu netuším, ale určitě drahý nebude.


Je určen na rychle se mastící vlasy a je bez silikonů, což určitě potěší nejen jejich zaryté odpůrce. Navíc je gelový, což je obecně pro mastné vlasy lepší. Ovšem není moc tuhý řekla bych, že je trošku řidší než je průměr. Průhledná barva ve mě skutečně evokuje vodu, stejně jako příjemná, svěže šamponová vůně. Je neutrální, takže rozhodně nezačne časem obtěžovat.


Pění hezky a stačí ho skutečně malé množství. Běžně si s ním šamponuji vlasy jen jednou, pokud je nemám extrémně mastné. Bohužel masku z kokosového oleje vymýval dost těžko. Ale na normální mastnotu stačí.

Nevysušuje ani nedráždí pokožku hlavy. Vlasy jsou po něm hezky nadýchané a pokud je nemáte hodně suché, myslím, že kondicionér by nebyl nutný. Prostě nemyje do takového toho vrzavého pocitu. Bohužel se mi nezdá, že by prodlužoval interval mezi mytím. Je vážně příjemný, dělá hezké vlasy, ale zázračný není. Klidně bych si ho koupila zas, takže můžu doporučit :)

Já se teď jdu navečeřet, pak podniknu nějakou záchrannou akci pro pleť a podívám se na film. Co vy plánujete na večer? :)

Máte zkušenosti s tímto šamponem?

4 komentáře:

  1. Ja som jeden šampón od Pantene mala, ale najako ma ta značka neoslovila :D Najradšej mám Loreal :D aký film máš dnes v pláne? :3 ja by som tiež niečo chcela pozrieť ale už nemám nápady :( :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Pantene měla párkrát hodně dávno a taky mě ta značka nechytla. Ale rozhodně tenhle šampon je fajn a ještě za tu cenu... Koukala jsem na Bláznovo zlato na doporučení kamaráda a šlo to :) Fajn komedie s trochou akce, ideální relax :)

      Vymazat
  2. Já jsem od Pantene snad ještě nic neměla :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě překvapuje, pamatuju si, že několik let zpátky na to byly furt reklamy :D I když tenhle Aqua Light je asi relativně nový a na něj jsem četla nejvíc chvály

      Vymazat