úterý 21. října 2014

Miraclean - konečně zázrak?

Ahoj :)
Vzhledem k tomu, že v poslední době se mi z nějakého neznámého důvodu hodně zhoršila pleť, dělám vše možné, bych to změnila. Prolévám své tělo množstvím vody v naději, že vyplaví všechny fuj látky ven, vysadila jsem čokoládu a i jiné nezdravé potraviny a dávám si velký pozor, co dám pleti zvenku. 

Samozřejmě se snažím držet svých zásad: nevymačkávat pupínky, co nejsou "zralé", pokud se zpotím, okamžitě pleť opláchnout, nepanikařit a nečistit pleť moc drsně nebo moc často a nezapomínat na nějakou tu výživu a hydrataci. Ale i přes to všechno se samozřejmě nějaké ty pupínky objevují a je to často běh na dlouhou trať. Ty malé neřeším, při mé běžné péči jsou do rána pryč a díky oleji, co používám na noc, po nich nejsou ani stopy. Ale ty větší samozřejmě bohužel většinou tvoří nevzhledné strupy. A právě proti těm bojuji pomocí hlavního hrdiny dnešní recenze.

Miraclean je dost profláklá zinková emulze, která má za úkol regenerovat pleť. Seženete ji v lékárně a stojí něco přes stovku. Přesnou cenu nevím, protože mi ji kupovala mamka. 


(U něčeho takového to není podstatné, ale obal se mi zdá totálně hnusný. Obrázek jak z učebnice anatomie na náladě nepřidá.)

Jak vidíte, je to věc docela multifunkční. Já osobně ji ale používám jen na pupínky.


Vůně je dost fujky. Je to klasický lékárenský chemický smrad. Ale pokud si to nenapatláte přímo pod nos, není cítit. A po zaschnutí už není cítit ani pod tím nosem. Před použitím je nutno lahvičku vždy protřepat. Jak si můžete všimnout na fotkách, barva je bílá. Tudíž nic na denní použití mezi lidmi. Ideální je na noc, protože i po zaschnutí tvoří bílé mapy. Občas po rozetření mám radost, že není nic vidět, ale po zaschnutí je objeví.


Konzistence je zajímavá. Dříve mi přišla emulze kapalnější, ale najednou z ničeho nic je po protřepání poměrně hutná až krémovitá. Zkažená ani prošlá není, takže opravdu nevím, čím to je. Ale myslím, že na tom až tak nezáleží.


Nejvíc vás asi zajímají účinky. Emulzi používám jen lokálně na pupínky, protože myslím, že při patlání na zdravou pleť by mohla situaci ještě zhoršit. Ne že by ucpávala póry, ale zkrátka moje pleť snese pravidelně jenom oleje od Saloos, takže nehodlám riskovat. Navíc tím by byla i vysoká spotřeba.

Ale zpátky k těm pupínkům. Miraclean dávám na takové ty napůl zahojené pupínky. Takové, které už začínají tvořit strup , ale při tom jsou uvnitř ještě "čerstvé" a je možné, že je v nich ještě hnis (omlouvám se za nechutný popis, ale jinak to vysvětlit neumím). Emulze pomáhá změkčovat strup, takže ten pak snáze mechanicky odstraníte po malinkých kouskách, aniž byste riskovali, že si pupínek opět rozděláte. I když možná to dělám jen já, že takhle urychluji hojení odstraňováním strupu :D Každopádně udržuje stroupek měkký, takže ho i lépe zakryjete makeupem, jak nějaký suchý kousek kůže.

Krom toho emulze pomáhá léčit zánět, takže si poradí i s napůl čerstvými pupínky. Její účinky poznáte i tak, že na čerstvé rance trošku štípe.

Za mě je to tedy to nejúčinnější na stroupky z celého kosmetického arzenálu. Jistě, není to zázrak, co by mě zbavil přes noc všech problémů, ale myslím, že takový zázrak ani neexistuje. Ještě mám zinkovou mast z lékárny, ale ta se mi zdá moc mastná. A plánuji si koupit dýňový olej, který je taky bohatý na zinek. Ale zatím mi stačí tato emulze :)

Máte s Miracleanem zkušenosti?

9 komentářů:

  1. Tak to vůbec neznám, ale popis nezní špatně :-) Mně pomáhá na pupínky černé mýdlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas nikdy nezkoušela černé mýdlo, takže dík za tip :)

      Vymazat
  2. Tuto kosmetiku jsem ještě nezkoušela, ale když jsem měla s akné problémy, používala jsem Avéne a pomáhalo mi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O Avene mi říkala i kamarádka, tak někdy snad vyzkouším :)

      Vymazat
  3. Tento přípravek neznám, ale vypadá moc dobře! :) Já mám něco od Biodermy, Avéne..ale ani jedno z toho není žádný zázrak :). Nejvíce mi pomáhat teatree tyčinka a Bioclinic od Oriflame :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jinak moc hezký blog - dávám odběr :).

      Vymazat
    2. Děkuji za odběr :) Mně zrovna tea tree moc nesedí, měla jsem čistý olejíček z lékárny a nic moc. Ve formě tyčinky od Ryoru už je to lepší, ale to je podle mě spíš kombinací víc látek. A Oriflame bych zkusila, ale nemám nikoho, kdo by bral katalog :(

      Vymazat