pondělí 21. července 2014

Balea Melon Tango + Labello Mint and Minerals

Hezké pondělní poledne :) Vím, že jsem se delší dobu neozvala, ale nějak nebyl čas. Rodiče vymysleli super letní program v podobě natírání oken a dalších chalupářských zábav. Včera jsme vyrazili na koupaliště, kde jsem se mírně připekla. Teda byli jsme tam jen asi tři hodiny, ale při usychání se mi to stejně nějak povedlo a já se spaluji málokdy, takže o to mě to víc naštvalo. Ale abych na tom našla něco pozitivního: vzpomněla jsem si na jednu super věc, na kterou ještě nebyla recenze, a která se hodí nejen na připečenou kůži, takže se máte na co těšit :)

A teď už k dnešnímu tématu. Rozhodla jsem se napsat pár slov o sprchovém gelu, který aktuálně používám, a protože by to nebyl dlouhý článek, přihodila jsem ještě několik řádků o balzámu na rty, o kterém bych velkou slohovku dohromady taky nedala. 

Nejdříve tedy sprcháč značky Balea s vůní Melon Tango. Stojí 33 Kč a je to limitka letošního léta. Ano, vím, že jsem ho koupila teprv nedávno, ale na druhou stranu, co chcete dlouhodobě testovat na sprcháči, že jo...

Na tenhle typ produktu náročná nejsem. Bohatě mi stačí, když hezky voní a nevysušuje. Můžu rovnou prozradit, že tohle splňuje. Vůně je sladká žvýkačková. Rozhodně nehledejte šťavnatý osvěžující meloun, ale opravdu spíš ovoce ve formě žvýkačky nebo bonbonu. Vlastně si ani nejsem jistá, jestli bych bez nápovědy poznala, že jde o meloun, protože ovocným žvýkačkám jsem nikdy nefandila. Každopádně jsem provedla test na mamce a ta meloun poznala hned. V lahvi je aroma hodně intenzivní a pro mě přesně ten typ, co mi začne lézt časem na nervy. Naštěstí na pokožce už je vůně slabší a ve finále provoní spíš koupelnu než mě. Pokud se hodně soustředím nějaké zbytečky vůně na sobě cítím maximálně půl hodiny po umytí, což je, myslím, docela škoda. Konzistencí je spíše tekutější a dobře pění. Stačí použít málo, ale já s ním, i vzhledem k ceně, mívám tendence plýtvat. Obal je úplně boží a hrozně se mi líbí jak barvy, tak i motiv. Stejně boží je i barva samotného sprcháče, která je neprůhledná, světle růžová. Jak už jsem psala, nevysušuje. Bohužel ani nehydratuje, takže vás určit nezachrání od nějakého mazání. Ale jinak za mě super věc za málo peněz a určitě si budu sprcháče téhle značky kupovat často :)






Další dnešní objekt zájmu je balzám na rty. O něm vám toho skutečně moc nenapíšu, protože Labello zná snad každý, každý jich vyzkoušel určitě hodně a hodně z vás si Labello kupuje pravidelně. Já sama jich mám vždy několik najednou různě po kabelkách i poličkách a ani nejsem schopná si vybavit, kolik jsem jich už vyzkoušela. Tohle jsem získala tak nějak omylem, protože je původně kupované jako součást dárku pro kamarádku, akorát předání se nějak nestihlo včas, takže mi zbylo doma. Stálo kolem 50 Kč. Zatím jsem neměla Labello, které by mi vyloženě nesedlo. Akorát je fakt, že jej používám během dne nebo pod rtěnku a na noc dávám přednost něčemu hodně hutnému a výživnému typu bambucké máslo. Ovšem na den je vážně super. Aplikace je pohodlná, nemusíte strkat prsty do žádného kelímku. Tahle parfemace s mátou mi sedí.V poslední době nemám ráda nějaké extra komplikované vůně a tohle je prostě lehké aroma zubní pasty nebo žvýkačky. Na rtech mírně chladí, ale ani na popraskané pokožce nedráždí a neštípe. Pokud nesnášíte mátu, asi to pro vás nebude to pravé. Sestřenka, které máta nevadí, k němu ale jen čuchla a prohlásila fuj. Jenže moje sestřenka je zvláštní případ a všechno na světě odsuzuje dřív, než to zkusí :D Každopádně mně parfemace vyhovuje a na léto je hezky osvěžující :)


Konzistence je typicky labellovská, jen barva vybočuje z průměru, protože je lehce modrá a já vidím i kapku zelené.


Žádné komentáře:

Okomentovat