středa 16. července 2014

Balea a ještě ve slevě? No nekup to!

Hezký středeční večer :) Omlouvám se, že stále ještě nebyl slíbený článek z dekorativky. Ale nakonec jsem byla v Praze opravdu jen včera a po zařízení pár nutných věcí jsem šla s kamarádkou na oběd a pak jsem odjížděla zpátky na chalupu. A upřímně mi Praha vůbec nechybí :D Na chalupě je krásný klid, nemusím řešit oblečení, líčení a ani vlasy. Prostě jsem líná no :D Ale nebojte, minimálně jednoho článku z oblasti barviček se v brzké době dočkáte, protože něco málo jsem si přivezla s sebou :)

A jak že je to s tou Baleou? Měla jsem kupon z DM na 25 procentní slevu při koupi pěti a více kusů značky Balea. No a protože Balea je i tak levná, s touto slevou byl nákup téměř za hubičku. Plánovala jsem si udělat zásoby už dávno, ale nějak jsem se k nákupu dostala až včera. Potřebovala jsem totiž něco levného na chalupu a zároveň sleva platila jen do dvacátého tohoto měsíce.


Sprchové gely se vždy hodí a zrovna na tento druh zboží opravdu nejsem náročná. Stačí mi, když nevysušují a hezky voní. Proto je levná Balea ideální volba. Krom toho má i velký výběr vůní. U mě to nakonec vyhrála melounová vůně z letní limitky a kokos s nektarinkou ze stálé nabídky. Gely jsem ještě nezkoušela, ale stihla jsem je hodněkrát poctivě očichat :D Meloun je typicky lední sladce žvýkačková vůně. Doufám, že na kůži tak silná nebude, protože by mi mohla jít časem na nervy. Kokos a nektarinka je sice také do sladka, ale ne tolik. Cítím spíše nektarinku a něčím, ale kokos bych asi identifikovat nedokázala, kdybych to nevěděla. Cena před slevou byla 33 Kč.


Asi nikdo by nečekal, že baleácké spreje nějak ochrání před potem. Ani já nejsem tak naivní, takže jsem je kupovala fakt jen pro vůni. Kokos a nektarinka mi budou ladit ke sprcháčí. Tento sprej už jsem zkoušela i na kůži. Nejdřív je z něj dost cítit alkohol, který ale brzy vyprchá. Ve vůni opět převládá nektarinka, ale i ten kokos se tam dá najít. Rozhodně ho tu cítím více, jak ve sprcháči. Mango je oproti tomu jednoduchá klasická letní sladká vůně. Cena jednoho spreje byla 35 Kč.


Peeling jsem vzala hlavně z důvodu, že nemám žádné zásoby. Doma mám jen jeden cukrový od Freemana, ale ten stál něco přes stovku a taky se mi ho nechtělo převážet. Dřív jsem bez peelingu žila v pohodě, ale co jsem si na něj zvykla, musím se obrušovat minimálně 1x týdně :D Voní nádherně, opravdu jako mix mandarinek a pomerančů. Jsem moc zvědavá, jak bude plnit svou funkci. Stál 40 Kč.

Následující věci už sice nejsou od značky Balea, ale jsou z DM, tak je přidám do tohohle článku.



O těchto vitamínech už jsem na pár blozích četla. Nevybavuji si jedinou negativní recenzi. Často jsem viděla i názor, že jsou lepší jak Biosil, u kterého jsem tedy nezaznamenala výsledky ani já. Momentálně beru ze zdravotních důvodů čisté magnesium, takže testování bude muset ještě nějakou dobu počkat. Ale doufám, že se mi zlepší kvalita vlasů a nehtů :) Cena byla 127 Kč. Ale existuje i poloviční balení, bohužel bylo zrovna vyprodané a nechtělo se mi čekat na dob neurčitou, když jsem byla ráda, že jsem si na vitamíny vzpomněla :D


Tady snad není co dodat. Věc denní potřeby, které mám buď mega zásoby nebo naopak velký nedostatek. A protože nevím, jak dlouho na chalupě budu, radši jsem si tohle velké balení (35 Kč) vzala s sebou. Ani nevím, jestli jsem je už někdy měla, ale pokud nebudou škrábat, bude to v pohodě.

Docela si vyčítám, že jsem si sprejů a sprchových gelů nekoupila víc. Přece jen je léto a velká spotřeba. Ale určitě si u značky Balea budu tyto typy produktů kupovat více i nadále a za plnou cenu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat