sobota 9. listopadu 2013

Nákupy

Přestože foťák zase zklamal, rozhodla jsem se, že napíšu dnes hned dva články. Vložím i fotky focené mobilem a hned jak mi dorazí náhradní foťák (snad zítra), udělám fotky v lepší kvalitě.

Romány si schovám na další článek,  tomuhle bude tedy jen kratší komentář :)

Jedná se o dvě věci, které jsem si pořídila minulý týden.

Vzhledem k tomu, že mě navěky opustila školní kabelka (jo, narvala jsem do ní učebnice i laboratorní plášť, ale vážně se mi nechtělo tahat igelitku - poučení pro příště), musela jsem si ještě ten den tedy pořídit novou. Prolezla jsem tedy Palladium doslova od sklepa až po střechu. Chtěla jsem nějakou větší jednoduchou kabelku za normální cenu. Nakonec jsem objevila v Renu tuhle. Stála něco přes 900 a nebyla úplně taková, jakou jsem chtěla, ale nedalo se nic dělat. U pokladny jsem však byla velmi mile překvapena, že byla ve slevě a nakonec mě stála jen 749 Kč. Je hodně prostorná a vevnitř dobře členěná. Pokusila jsem se vyfotit i vnitřek, ale můj mobil na to bohužel není dost schopný.




Jako další věc jsem si pořídila delší svetr/šaty. Dlouho jsem hledala něco delšího pod zadek k legínám, protože přece jenom do školy jsou velmi pohodlné a lepší jak sedět 11 hodin v džínách. Je z H&M a stál něco kolem 500. Takhle na fotce nic moc, ale k legínám a kozačkám vypadá vážně skvěle :) A už se moc těším, až se ještě ochladí a já vytáhnu kozačky na podpatku, věřím, že to bude vypadat ještě lépe :)

  

A co vy? Co teď nosíte a máte taky takový problém sehnat kabelku podle svých představ?

Žádné komentáře:

Okomentovat