sobota 7. března 2020

Spotřebováno za víc než rok vol. 4

Hezkou sobotu vám všem!

Konečně jsem si zas našla chvíli času, takže se podíváme na další várku spotřebovanců.



Konopný šampon Bione: měl takovou přírodnější vůni, která určitě nebude příjemná pro všechny. Mně ale nevadila, byla to změna oproti sladkým vůním. Šampon hodně pěnil a skvěle umyl, vlasy byly nadýchané a hladké, nevysušoval. Navíc je celkem levný. Kdybych nepoužívala už jen profesionální vlasovku, šla bych do něj klidně zas.

Havlíkův šampon 13 rostlin od Havlíkovy apotéky: super přírodní složení, česká značka, boží vůně. Míň pěnil, takže jsem šamponovala vždy dvakrát. Tím samozřejmě mizel hodně rychle a nebyl ani nejlevnější. Vlasy umyl důkladně, ale na druhou stranu jim nedodal nic extra. Pokud si potrpíte na přírodní kosmetiku, jděte do něj. Za mě však poměr cena/výkon nedostačující.

Ovesný šampon Balea: přišlo mi, že dělá lepší vlasy než takové ty z úplně základní řady. Budu se opakovat, ale používám už jen profi kosmetiku, takže si ho znova nekoupím, Jinak bych do něj ale šla klidně zas.

Kondicionér Alcina: koupila jsem u své kadeřnice, která s Alcinou dělá. Cenově fajn věc, není to vyloženě drahá značka. Ale bohužel mě zatím nic nezaujalo, a tenhle kondicionér nebyl výjimka. Jednalo se o jakýsi základní balzám, co funguje na základě toho, že je kyselý, čímž uzavírá vlas po zásaditém šamponu. Ne že by byl vyloženě k ničemu, vlasy po něm šly líp rozčesat a vůbec nezatěžoval. Ale to bylo tak všechno. Jiný kondicionér dodá i nějakou tu výživu třeba, ale tenhle nedělal prostě nic. Možná pro jemné vlasy, co mají sklony k maštění, ale pokud máte konce sušší, chce to něco silnějšího.



Sprchový gel Balea Sněhová pusinka: měla jsem několik balení, prostě láska. Nádherná kombinace vanilky a citronu. Bohužel na těle vůně moc dlouho nevydržela a spotřeba byla celkem velká, ale klidně bych si pořídila další balení, kdyby se tahle parfemace zas prodávala.

Sprchový gel kokos Yves Rocher: jako jo, oproti Balee je spotřeba menší, vůně trvanlivější, ale taky vyšší cena. Mně osobně Balea stačí, YR spíš dostávám. Ale určitě si někdy sama nějaký koupím, těm vůním se totiž nedá odolat :D

Grepový sprchový olej Saloos: fajn věc, protože vůbec nevysušuje a zároveň člověk není úplně mastný. Ale bohužel za mě neumyje. Nemám pocit, že by mě zbavil antiperspirantu nebo potu třeba po běhu. Po celém dni doma ok, ale jinak nedostatečný. A že bych se chtěla mýt klasicky sprchovým gelem a pak ještě použít olej...to vyjde nastejno namazat se krémem. Ráda jsem zkusila, ale další balení mít nemusím.



Růžová voda Purity Vision: vůni růží v kosmetice nesnáším, ale zvykla jsem si a dokonce na mě působila tak nějak uklidňujícím dojmem :D Používala jsem pod oleje nebo na zklidnění pleti a pocit hydratace. I když si nemyslím, že by voda byla extra zázračná. Měla jsem možná 3 balení, ale když vezmu v úvahu cenu, je to zbytečná věc,

Čistící pěna Aknestop Ryor: letitá záležitost. Hezky svěže jakoby mořsky voněla. Pěna mě docela bavila svou konzistencí, ale jinak nijak extra nevyčistila. Na druhou stranu ani vyloženě nevysušovala, takže za mě průměr. Další balení mít nemusím, ale hrůza to nebyla. Navíc fajn cena.

Micelárka s uhlím Sephora: absolutně nevím, proč jsem si ji koupila :D Micelárky používám jen jako nouzovku a vždy je z pleti oplachuju. Tahle sice odlíčila, i když jiné micelárky to umí lépe a rychleji, ale jej černá barva byla vlastně docela nepraktická. Nikdy jsem nevěděla, jestli bylo odlíčení důkladné. Tím, že měla dát pleti něco extra, pak ztrácelo smysl i to oplachování. Za mě zvláštní hybrid mezi micelárkou a tonikem, kdy jsem neviděla žádné super výsledky. Rozhodně už kupovat nebudu.

Emulze Miraclean: měla zbavit pupínků, což se nedělo. Možná kapku vydezinfikovala a zároveň zabránila přesušení stroupku. Ale ani jsem nedopoužívala, jak mě tenhle produkt nebavil.


Čistící ubrousky Sabon: už v kabelce ubrousky netahám, protože je to sice praktické, ale neekologické. Tyhle mi dovezla kamarádka z Izraele. Voněly naprosto božsky, orientální vůně, kterou bych brala i jako parfém. Ale cena odpovídající, takže i kdybych ubrousky používala, tyhle bych si sama nekoupila. Každopádně Sabon má obchod docela nově v Palladiu (třeba i jinde, ale nepátrala jsem po něm cíleně), tak zajděte jejich produkty aspoň omrknout a očichat :)

Mýdlo Manufaktura: krásná vůně, i když bohužel po vybalení a na pokožce slaboučká. Cena zbytečně vysoká. jako dárek fajn, ale obyč levné mýdlo z drogerie vyjde nastejno.

BB krém Garnier: dala mi ho kamarádka, že jí nesedl odstín. Na mě to taky bohužel byla oranžáda, takže jsem ani nezkoušela.

Lush čerstvá pleťová maska Don´t look at me: měla zářivě modrou barvu, ale jinak mě neohromila. Nepřišla mi ani čistící ani extra výživná, prostě jsem neviděla efekt.



Kokosový Eos: fajn balzám, na běžné namazání dostačující. Tvar mě bavil, ale je hodně neskladný. Měla jsem ještě mátový, ten byl taky v pohodě. A ještě jedno balení kokosu, který používám teď. Sama si ale další balení kupovat nehodlám, poměr cena/výkon nic moc. 

Zubní pasta Dontodent: byla se mnou v Londýně kdysi a byla fajn. Neštípala, ale chutnala dostatečně svěže. Někam na cesty bych si tohohle prcka pořídila klidně zas.

Zubní pasta Elmex: vidíte ji tady furt, takže víte, že je to největší láska a kupuju stále dokola.

Krém na ruce Korres: dárek od sestřenky. Voněl zvláštně, neumím tu vůni popsat. Byla nasládlá a fakt příjemná, ale nic konkrétního jsem necítila. Ovšem funkcí mě krém nijak nezaujal. Na běžné přemáznutí dostačující, ale zázrak se nekonal. Další balení mít nemusím.

Uf, tak jsme u konce. Vážně musím tyhle články zkusit psát častěji, protože spotřebovávám další a další věci, taška je stále plná a rok vyhozené věci leží stále na dně. Bohužel přes týden to moc nestíhám a popravdě se mi nechce po práci ještě sedět doma u počítače a víkendy jsou hrozně krátké. Ale vážně se pokusím polepšit :D

Užívejte si víkendu a podělte se v komentářích, co v poslední době z kosmetiky zaujalo vás :)

2 komentáře:

  1. Ty jo, moc prima článek. ☺♥ Ad. Havlíkův šampon, já na doporučení mé kadeřnice myji vlasy šamponem vždy 2x, ale to že nepěnil by mě osobně asi taky příliš nedodalo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :) Já se snažím o vlasy starat podle videí Terky Vlasákové, takže šamponuji jen jednou. Jak používám tu profi vlasovku, tak to na běžný umytí stačí. Ve výsledku je ta spotřeba fakt minimální, takže se to vyplatí. Vlasy mam pak umytý stejně dobře, jako po Havlákovi nebo Balee, kdy jsem šamponovala často 2x.

      Vymazat