pátek 2. června 2017

Spotřebováno za duben 2017

Ahoj :) Nebojte, stále žiju, jenom bylo té školy hrozně moc v poslední době a na psaní nebyl čas ani nálada. Ale vyplatilo se a od 30.5.2017 je ze mě oficiálně Bc. přes výživu :) Tedy ne že by to k něčemu bylo, co jsem koukala na inzeráty na brigádu :D Ani mi to ještě pořádně nedošlo, ale třeba po promoci.... :D

Poslední dny už jsem toho měla fakt plné zuby a těšila se, jak konečně to učení skončí a budu se moct věnovat všemu, co mě baví. A mám v hlavě spoustu článků, takže se máte na co těšit :) Začnu ale s resty, tedy dnes odpadky za duben a příště za květen. Sice květen bude slabší, ale nechtělo se mi ty měsíce slučovat, když už jsem měla fotky stejně zvlášť. Aspoň bude o článek navíc :D

Spotřeba na můj vkus byla slušná, ale omluvte kvalitu fotek, vidím je dnes na pc poprvé a všechno jsem už samozřejmě vyhodila.


Přeliv Casting Creme Gloss L´oréal - konečně jsem se rozhodla si obarvit vlasy, abych sjednotila barvu po zesvětlujícím spreji. Tyhle přelivy mám ráda a vlastně s jinou značkou zkušenost nemám. Odstín perfektní, přesně jako moje původní barva. Bohužel mi ale přišlo, že se dost rychle vymyl oproti odstínům, které jsem zkoušela dřív. Právě z důvodu výdrže nevím, jestli bych do něj šla zas.

Šampon na objem vlasů Yves Rocher - moc fajn šampon, ale bude recenze, takže víc neprozradím.

Kondicionér Balea na vlnité vlasy - vyhrála jsem jej v tombole a vyhovoval mi. Voněl hezky ovocně a sladce, možná nějaké mango nebo tak něco. Vlasy mám vlnité lehce, ale na vlny vliv neměl. Vlasy po něm šly rozčesat dobře, ale zároveň nezatěžoval.


Konečně poslední zástupci Milvy. Což mi připomnělo, že bude ta velká recenze na značku až se k tomu dokopu. Vodička vlasy nezatěžovala, maska voněla docela neutrálně, nemastila, ale hrozně mě otravovalo to nanášení na mokré vlasy a dlouhé působení, takže jsem se musela hodně překonávat k jejímu používání a o pravidelnosti se mluvit nedá. Jinak se nezměnilo nic, tahle značka mi dlouhé krásné vlasy nepřičarovala.


Sprchový gel Balea - trapná klasika, kterou vidíte skoro každý měsíc :D Tento voněl nádherně, sladce, neotravoval mě ani ke konci používání. Vůně mi byla hrozně povědomá, ale pořád nevím odkud. Bohužel to byla limitka.

Tělový sprej Avon s verbenou a zeleným čajem - moje oblíbená vůně na období jara, kdy se všechno začíná zelenat. Pro někoho by asi byla dost dezinfekční, ale mně vyhovovala. Byla jednou z těch silnějších, ale stejně je to jen sprej, takže výdrž tak půl dne. Když jsem ji potřebovala dodělat, používala jsem ji fakt denně a nějak jsem se jí přečuchala, ale možná jednou bych ji brala zas.

Versace Bright Crystal - tohle bylo druhé balení a už mám třetí. Moje slavnostní vůně na zkoušky a tak. Nebudu tady vypisovat, co vůně obsahuje, to si můžete najít a přiznám se, že sama ty složky neumím rozlišit. Často jsem četla, že je vůně sladká, ale mně naopak sladká nepřijde vůbec, spíš ji podle mě vystihuje název a popsala bych ji jako jiskřivou :) Výdrž celodenní, i když samozřejmě intenzita klesá.

Tělové mléko Avon - složení bylo klasicky špatné, ale jinak bylo mléko příjemné a rychle se vstřebalo. Nemám ale potřebu si ho kupovat, zásob mám dost a nebylo na něm nic výjimečného.



Hydratační maska s růží a vřídelní solí Manufaktura - mamky i moje pleť byla po použití rudá jako rak, takže na obličej bohužel ne. Masku jsem ale používala místo krému na ruce a na to byla vážně dobrá. Super krém bez silikonů. Jen nevím, jestli má úplně cenu ji kvůli tomu kupovat...

Řasenka Miss Sporty - od této značky jsem léta nic neměla, až jsem četla chválu na tuhle řasenku. A ano, i mně dělala pěkné řasy a navíc za tu cenu. Měla umělý prohnutý kartáček, takže na horní řasy super, na dolní mi už tolik neseděla. Náplň také dobrá a měla jsem ji snad od léta. Nebyla zázračná, abych vypadala jak mrkací panenka, ale celkem prodloužila i zahustila a určitě řasenky téhle značky prozkoumám víc.

Krém Bioderma Sébium AKN - letitá záležitost, ale konečně jsem ho nějak dodělala. Nebyla jsem schopná ho používat dlouhodobě. Přišel mi k pleti hodně agresivní. Cítila jsem mravenčení, což bylo znamení, že krém něco dělá, ale nevím no. Vím, že jsem ho kdysi zkoušela používat dlouhodobě, ale efekt nic moc, navíc vysušoval. Momentálně se snažím pomáhat pleti šetrněji a pupínky se mi většinou daří držet na uzdě, takže lékárenskou kosmetiku tohoto typu zatím vynechám. Navíc o Biodermě nemám nijak vysoké mínění ohledně složení a ráda bych našla přírodnější pomoc.

Ubrousky Balea - měla jsem je v kabelce nechutně dlouho. Dřív jsem je používala na ruce nebo když se mi trochu mázla řasenka, odlíčení jsem pomocí nich prováděla opravdu minimálně. Na odličování obecně ubrousky ráda nemám, navíc mi to přijde i neekologické. Nevím, z čeho přesně jsou, ale myslím, že se to jen tak nerozloží, když jsou tak pevné. Myslím, že další ubrousky mít nemusím. Stejně je to krám do kabelky a většinou se pohybuji v místech, kde se ruce dají opláchnout a nosím antibakteriální gel.

Slupovací maska Pilaten - ne, žádná změna, furt mě slupování bolí a efekt se neblíží ani trochu tomu z těch videí, kde z pleti vytáhne všechno možné. Věřím ale, že i tak malinko vyčistí a těch pár pytlíčků ještě nějak dodělám.



Jako poslední tu mám moje nejoblíbenější vatové tamponky Ebelin. Když jsem už řešila tu ekologii u ubrousků, to samé si myslím i o tomhle. Ale nějak jsem se ještě nedopracovala k bezodpadovému odličování. Ale láká mě odličování olejem a následné očištění žínkou nebo ručníkem, tak uvidím, jestli k tomu dojdu :D Na fotce byl ještě zubní kartáček Curaprox, který byl skvělý, ale vypadal zblízka už vážně nechutně :D Takže vám musí stačit věta, že kartáčky téhle značky mám nejradši :D


To by bylo pro dnešek vše, Koukám, že jsem z toho psaní nějak vypadla, sesmolit tohle mi zabralo nějak moc času :D

Užívejte si sluníčka (pokud se už nevaříte jako já) a pokud máte před sebou ještě nějaké zkoušky, tak držím pěsti :)

10 komentářů:

  1. Velká gratulace k titulu:-) A ona se i brigáda najde, držím pěsti:-) Tamponky Ebelin jsou taková moje klasika, ty beru snad pokaždé když jsem v dm, ekologie, neekologie:-D A Baleácké sprcháče taky, teď mají v dm další limitku, sprcháče, šampon, deo spreje...nabídka je to velmi výživná:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) No snad jo, ale asi se budu muset smířit s tím, že to nebude v oboru. Stejně nechci úplně dělat celé léto a chci i nějaké volno :D Už jsem viděla ty nové sprcháče u někoho na fotce a hned bych je brala, ale mám sprcháčů hodně, nějaké ještě z minulého roku z letní limitky. Šampon jsem naštěstí neviděla a radši ho ani zkoumat nebudu :D Spreje už dva mám, ale nevím, jestli nejsou ještě z jarní kolekce...

      Vymazat
  2. Paráda, gratuluji, slečno bakalářko :-D Jinak ze zmíněných produktů na mě ta maska Pilaten funguje, jak víš :-D A Bright Crystal mi naopak smrdí, takže tak :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Ano, vím, aspoň někomu sedí krom těch super videí :D Vážně? To seš asi jediná koho znám a ta vůně mu nevoní :D

      Vymazat
  3. A plánuješ ještě navazující studium nebo už stačilo? :D Tu žlutou řasenku od Miss Sporty si chci taky pořídit, až dodělám ty, co mám doma. Šampon na objem od YR jsem taky měla, ale nebyla jsem s ním vůbec spokojená. Objem nedodal a navíc se mi po něm strašně rychle mastily vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě chci pokračovat, ale jsou tam přijímačky, tak snad to vyjde. Pak mám ještě rezervní obor, kam už přijatá jsem. Já chci naopak zkusit ještě další řasenky, ale klidně bych brala znova i tu žlutou :) Jo? Mně ten šampon vychvalovaly obě sestřenky i spolužačka. Aspoň je vidět, že každému sedí něco jiného :)

      Vymazat
  4. Já nedávno vyzkoušela šampon z Yves Rocher na podporu růstu vlasů a, bože, jsem z něj nadšená! Na začátku května jsem navštívila kadeřnici a bohužel jsme se nějak nepochopily, takže výsledek vypadal hrozně a já to špatně nesla, tak jsem tomu růstu chtěla nějak pomoct. No ani ne za měsíc mi vlasy o hodně porostly a už to nevypadá tak hrozně, ale stejně se mi stýká po mém starém účesu... a to jsem s ním nebyla spokojená, ale co bych za něj teď dala :D

    Květen 2017 | Kosmetické oblíbenosti

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za tip :) Já se s tou Milvou trápila bez výsledku fakt tři čtvrtě roku. Pátrat u YR by mě nenapadlo, takže běžím co nejdřív nakupovat :)

      Vymazat
    2. Jojo, jenom musím upozornit, že ten šampon má strašně výraznou vůni (voní jako les anebo mech) ze začátku jsem si nemohla zvyknout, protože vůně/smrad držel ve vlasech i den po umytí... Ale říkala jsem, že to vydržím. Asi po polovině spotřebování šamponu jsem si na vůni zvykla. Výsledky se opravdu dostavily po každodenním používání za jeden měsíc. Stojí to za to :)

      Vymazat
    3. To snad nějak zvládnu :D Milva voněla příjemně, ale ten YR na objem byl taky silně rostlinný, takže si to dokážu představit :D Naopak je to pro mě změna oproti všem těm sladkým vůním :)

      Vymazat