sobota 25. února 2017

Balzámy EOS - must have?

Ahoj holky :) Jak se máte? Nemůžu uvěřit, jak ten čas letí a mám za sebou už dva týdny semestru. Naštěstí jsem se ve středu dozvěděla, že moje bakalářské veledílo je v pořádku a do 14 dnů bych mohla mít dopsáno. A taky mám svou první brigádu :D I když jsem k tomu byla tak trochu přinucena, protože do tohohle bych v životě dobrovolně nešla. Totiž hlídám sedmiletého kluka :D Nejsem ten typ, co by šišlal na děti a nakukoval do každého kočárku, ale svou premiéru jsem zvládla dobře, takže budu hlídat každý týden na pár hodin, dokud to budu zvládat se školou. Zjistila jsem, že to má své výhody: můžu se vyblbnout na dětském hřišti, aniž by na mě přítomné maminky koukaly nevraživě, že jejich drobečkům (mnohdy vážícím víc než já), ničím prolézačky :D

O balzámech Eos už určitě slyšel každý, kdo se jenom malinko zajímá o kosmetiku. Byl to obří hit v době, kdy u nás nebyly k dostání a další, podle mého pozorování menší, vlna proběhla, když se začaly prodávat i v drogeriích. Já jsem si o nich vždycky ráda přečetla a řekla jsem si jen hm, zajímavé balení. Ale nikdy jsem je neměla na svém wish listu. Až minulé, tedy vlastně už předminulé Vánoce jsem dostala od kamarádek ve dvou dnech hned dva.


Tyrkysový ve variantě Sweet mint stojí dle oficiálních stránek značky u nás 149 Kč, pruhovaný růžový Coconut milk 179 Kč. Moc ty ceny teda nechápu, protože zjevně jiná cena je u obyč balení, jiná u pruhovaného a našla jsem i Passion fruit a Vanilla bean v obyčejných obalech za 169 Kč a naprosto děsně depresivně černý obal ukrývající balzám se shimmerem za šílených 249 Kč. Nově jsem zaregistrovala, že dělají i balzámy v tyčince za 129 Kč. 

Začnu obaly, protože myslím, že právě o ty u téhle značky jde. Bezpochyby jsou roztomilé a je to zas něco jiného, než klasická tyčinka nebo tuba. Ale právě takovýhle obal mi přijde docela nepraktický a na rozdíl od tyčinky zabírá víc místa. A taky se kutálí, takže jsem balzám už párkrát lovila po zemi :D Zajímavější a hravější je určitě pruhovaná verze.



Po obalu je čas na obsah. Ten mě už nijak moc neuchvátil. Máta je hodně silná, takže nic pro její odpůrce. Já mám ale mátu ráda, takže mi tahle verze vyhovuje. Navíc po vyčištění zubů ještě umocňuje ten pocit svěžesti. Bála jsem se, že mi rty umrznou, když si je přetřu v zimě, ale dá se to, i když máta samozřejmě na rtech mírně brní, studí/pálí. Kokosové mléko voní zvláštně. Hezky, ale hned bych kokos asi nepoznala. Cítím možná trochu i tropické ovoce nebo tak něco. Oba balzámy jsou hodně sladké. Co se výživných vlastností týče, odvařená z nich nejsem. na nějaké to přetření během dne stačí, ale na noc potřebuji silnější kalibr a to netrpím na extrémně suché rty. 

Výrobce označuje Eos za levné balzámy, které milují celebrity. No, mně teda levné nepřijdou a ty celebrity nevím, asi se jim to líbilo, když to byla novinka :D Plus má značka za složení, které se obejde bez chemických látek a 95 % složek je organického původu. Bohužel složení se mi na českých stránkách značky dohledat nepodařilo.

Abych to nějak shrnula, balzámy mají roztomilé balení, ale funkcí nic moc, bohatě stačí obyčejné Labello. Plus mají za složení. Kdyby nestály tolik, řekla bych, že by byly skvělé pro malé holčičky, které obyčejná tyčinka nezaujme. Já tyhle samozřejmě dodělám a nevadí mi je používat, ale další mít nemusím. Je to s nimi pro mě asi jako s Baby Lips. Velká reklama, žádný zázrak.

Co vy a Eos?

14 komentářů:

  1. Já jsem si koupila ještě v době kdy to byl velký hit více variant a musím s Tebou souhlasit, pěkné balení, je to prostě zase úplně něco jiného než klasické tyčinkové balzámy. Ale ten účinek je průměrný. Dají se koupit lepší balzámy a za levněji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždycky myslela, že Eos miluje každý, ale hodně kamarádek mi taky říká, že to zázrak není. Ale nevadí, určitě je fajn vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. Mám Coconut milk a pak melounový, ale ten mátový bych taky ráda zkusila, protože miluji mátu. Hrozně moc mi vyhovuje ta aplikace, akorát teda v kabelce zabírá trochu víc místa...Mám je ráda, ale souhlasím, že extra zázrak to není. Nicméně si určitě koupím další:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Melounový jsem myslím očichávala jednou o přednášce od kamarádky a voněl hezky :) Já už si další určitě kupovat nebudu, pokud mě extra nenaláká nějaká varianta.

      Vymazat
  3. Jani, to je super, že máš brigádu, já myslím, že to hlídání bude super odreagování pro Tebe :). Já zase pracuju na diplomce, no nebudu tvrdit, že mám dny, kdy pochybuju, zda to zvládnu, ale snažím se myslet pozitivně. A teď k eos balzámkům - asi před 3 rokama jsem jeden vyhrála v GA, to to ještě nebyl všude takový boom a přišel mi průměrný, ale to balení mě prostě dostalo a vůně byla taky krásná, sladká. Teď když byl výprodej na krasa.cz tak jsem si balzámy objednala a jsem s ním spokojená, je to fajn balzám. Ale za mě stejně ze všech hledisek je nejlepší obyčejný jelenní lůj :D takový ten maxi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud by to dítě bylo trochu akčnější, tak bych si to užila víc, ale doufám, že časem ho vezmu i někam, kde se víc vyblbnu :D Budu držet palce s diplomkou, určitě vše v pohodě zvládneš :) Já právě píšu souhrn, počkám, co mi vedoucí řekne a případně bych dodělala tu formální stránku věci a bylo by :) Za nějakou výprodejovou cenu bych si možná v budoucnu taky nějaký eos objednala, kdyby se mi zastesklo :D Ale momentálně jsem tak v půlce mint a kokosový jsem měla na rtech jen párkrát, tak mám ještě co dělat a mám i jiné balzámy. Lůj používá mamka, ta na rtech nesnese nic navoněného :D

      Vymazat
  4. Já jsem měla EOSy dva a vlastně byly celkem fajn, jsem ráda, že jsem je vyzkoušela, ale znovu bych je mít už nemusela. Cena mi přijde naprosto šílená a absolutně neodpovídá kvalitě ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No být tak za polovinu, tak bych je taky tak nezkritizovala :D Ale za originální design se platí :(

      Vymazat
  5. Popravdě mě Eosy nějak nechytly.. přijdou mi předražený a jsou všude .. ani jsem žadný nakonec nezkusila.. :( Ale chápu, že každý to má jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si sama taky nejspíš nepořídila ani jeden. Ale na druhou stranu jsem ráda, že jsem je dostala a mám možnost je zkusit :)

      Vymazat
  6. Já tedy také souhlasím, ale jeden jsem si koupit musela abych je ozkoušela to dá rozum :).


    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som ich ešte nikdy nemala a nelutujem. Postrehla som rozne kauzy, kde práve tieto balzamy sposobili použivatelkam nejaké kožné problémy, takže neviem, či sa dá verit tomu zloženiu. Celkovo ani ten obal a dizajn sa mi velmi nepáči, klasika je tyčinka, toto mi príde neprakticke.
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom, že by dělaly nějaké problémy, jsem neslyšela. Dost rády bych to složení viděla, škoda, že se ke mně nedostalo :( Tyčinka je určitě nejpraktičtější a nejlepší, i ta aplikace je přesnější :)

      Vymazat