sobota 28. ledna 2017

Manufaktura regenerační pleťová maska s vřídelní solí a růží

Hezké sobotní dopoledne, holky :)

Po dlouhé době jsem tu s dalším článkem, tentokrát s klasickou recenzí (hurá, povedlo se mi od přítele vyžebrat USB kabel, takže mohu konečně psát i fotit :D). Dnes se podíváme na pleťovou masku od Manufaktury. Sama s touhle značkou moc zkušeností nemám. Jejich sirupy a čaje jsou super, z kosmetiky jsem zatím měla jen švestkový sprchový gel, který krom hezké vůně nevynikal ničím. Někdy v dubnu loňského roku jsem koupila mamce tuhle pleťovou masku s tím, že si ji občas půjčím.

Mamka ji měla na obličeji právě jednou, protože hned natekla jak rajče a od té doby se bojí všech masek. Takže její používání zbylo na mě a teď vám představím svůj názor.

Začnu hezky od začátku, tedy balením. To se mi líbí hrozně moc, protože je jednoduché, elegantní, působí i relativně luxusně a taky je praktické a věřím, že z něj dostanu i poslední zbytky produktu.



Vůně jsem se docela bála, protože růži v kosmetice nemusím. Tady mi ale nevadí. Není to taková ta pro mě dusivá otravná verze, ale relativně odlehčená. Sice to není top vůně, kterou bych chtěla i ve verzi parfém, ale dá se to. Konzistencí se jedná o bílý krém, který se nanáší příjemně, není to žádné hutné máslo, ani gel nebo vodová záležitost. Zkrátka taková klasika. Má se nanést na obličej v silnější vrstvě, nechat působit a poté zbytky setřít.

Já masku poprvé zkoušela na jaře, abych zjistila, co udělá se mnou, když mamce nesedla. Měla jsem ji na obličeji chvilku, protože jsem se fakt bála a nic se nestalo. Raději jsem pak nejen setřela zbytky, ale ještě obličej opláchla. Pak jsem ji ignorovala, protože přece jen se jedná o regenerační produkt a moje pleť potřebuje spíš pořádně hloubkově vyčistit.

Vytáhla jsem ji až nedávno, když jsem na sebe dlouho kašlala a moje pleť byla vysušená a objevovaly se na ní šupinky. Nanesla jsem silnější vrstvu masky a asi po třech minutách jsem pocítila na obličeji teplo, pulzování až mravenčení a pokožka zrudla. Nebyla bych to já, kdybych nečekala, co se stane dál, tak jsem se rozhodla to risknout. Nepříjemný pocit pak opadl a trochu ustoupilo i začervenání, ale stejně jsem masku raději důkladně sundala i za pomoci vody.

Na obličej tedy za mě ne, něco mi ve složení opravdu nesedí a to si ani nemyslím, že bych měla nějak extra citlivou pokožku. Navíc když vadila i mamce, tak to už náhoda nebude. Protože jsem tvor šetřivý, rozhodla jsem se dát masce šanci a využít ji jako krém na ruce a chodidla na noc. Na to je super, dávám často i větší vrstvu a kůže je po ní super. Není to zázrak, ale rozhodně bych ji zařadila mezi to lepší. V běžné vrstvě se chová jako klasický krém a normálně se vstřebá. Při větší dávce se vstřebává dýl, ale na noc mi to vážně nevadí. Určitě ji touhle cestou dodělám, ale mrzí mě, že na ten obličej to nejde.

Složení jsem doma bohužel nevyfotila a jsem teď na chalupě, takže ho dodám později, Jedná se ale o "nejedovatou" záležitost, tedy žádné silikony a podobné hnusy.

Přeju příjemný víkend a já usedám zpátky k učení :D Ve čtvrtek mám poslední zkoušku, tak mi držte palce, abych měla pak aspoň ten týden volna před začátkem dalšího semestru :D

Máte zkušenosti s kosmetikou Manufaktura nebo konkrétně s touhle maskou? 

8 komentářů:

  1. Tak to je blbý, že pálí.. Je mi ale sympatické, žes ji hned nevyhodila, a snažíš se ji vypoužívat jinak :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím vždycky všechno recyklovat, například šampony jako sprcháče nebo na holení nohou :D

      Vymazat
  2. Držím pěsti:-) Škoda, že Tobě ani mamce maska nesedla, ale je super, že jsi pro ni našla i tak využití, já na Tvém místě bych asi nevěděla co s ní a vyhodila ji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napadlo mě to hned díky té krémové konzistenci i tomu, že podle návodu se po vstřebání neoplachuje, ale jen stírají zbytky :) U čistící masky bych byla v háji :D

      Vymazat
  3. Tak to ja mam extra citlivu pokozku, cize by som s niu dopadla asi ako tvoja mamka😕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba ne, možná je to jenom nějaká rodinná alergie :D Preventivně bych ji ale nedoporučila :(

      Vymazat
  4. Škoda že dělá neplechu. Líbí se mi, že produkt jen tak nevyhodíš a rozhodla jses ho použít i jinak. To se snažím i já s produkty, které mi nesedí. Od Manufaktury mám pivní vlasovou péči a jsem velmi zvědavá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pivní šampon jsem si párkrát půjčila os přítele a byl fajn, možná si něco z pivní řady koupím i pro sebe :)

      Vymazat