pondělí 22. srpna 2016

Nový Instagram!

Ahoj holky :) Dneska mám trochu nečekanou informaci, a sice, že jsem si vytvořila nový profil na Instagramu. Najdete mě tam jako naire_6 (pro nedostatek fantazie, všechny moje nápady byly zabrané) :D

Důvod je takový, že mě našla spolužačka ze školy a začalo mi to nabízet na přidání hodně lidí, co osobně znám. Nevím, jestli je to tak, ale zdá se mi to propojené s Facebookem, i když mám jiný mail a všechno. A já nechci, aby o tomto mém "veřejném" životě okolí vědělo. Jistě, pár lidí to ví, ale u těch mi to nevadí.

Nějak se mi nechce všem vysvětlovat, co dělám a podobně. Jistě, spousta lidí si řekne buď sama sebou, nestyď se za to a podobně. Ale já prostě nejsem připravená tohle roztrubovat do světa. Možná by to šlo líp, kdyby byl můj blog mezi těmi slavnými, ale co se dá dělat :D

A docela se mi tahle moje "tajná činnost" líbí. Blogový svět je takový můj soukromý koutek, kam mizím, když si chci odpočinout od všech problémů světa :)

Budu tedy moc ráda, když si mě přidáte :) Já si všechny lidi, které jsem sledovala, znova přidávala, tak snad jsem na žádnou z vás nezapomněla :) Protože Instagram jsem si fakt zamilovala, vím, že tam dávám každou kravinu, ale moc ráda sdílím svůj život aspoň touto formou, když na blog není tolik času a hrozně ráda sleduju i to, co zrovna děláte vy :)

Je mi sice líto, že jsem přišla i o sledovatelky, které zároveň nechodí na blog, takže už mě asi nedohledají, na druhou stranu je to i nový začátek a doufám, že se na můj profil budete rádi vracet :) Neděste se, zatím nemám jedinou fotku včetně té profilové, ale všechno časem bude :D I když s tou profilovkou to bude horší, jediná použitelná je ta stará, kterou jsem ale bohužel měla i na Facebooku, takže ji raději nebudu používat :D

A už se zas vykecávám, abych nemusela nic dělat (dneska mám odeslat prvních pět stran bakalářky, což sice napsáno mám, ale chybí mi ještě půl stránky úvodu a vím, že mám blbě zdroje) :D Ale což, hlavní je odevzdat aspoň něco, aby se neřeklo :D

To je tedy pro dnešek vše, zítra klasiky kosmeticky a nezapomeňte si mě přidat na tom Instagramu, abych i já vás mohla začít sledovat, pokud jsem tak ještě neučinila :)

10 komentářů:

  1. Jsem si říkala Jani jestli seš to ty :D. No řeknu Ti, že já o blogu začala veřejně mluvit až tak po roce a půl :). O tom, že mám blog věděly ségry, 3 kámošky a přítel :). A to bylo všechno a až po té dlouhé době jsem o tom začala mluvit i s více lidma a je to zase super, máme společný téma, je to zajímá a já se můžu vykecat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já a jenom já :D Já po třech letech pořád nejsem schopná křičet to do světa :D Já právě vím, že bych nikoho na toho společné téma nedostala :D Občas něco hučím do kamarádky, která to statečně nese, i když ji to asi taky nezajímá, jinak raději mlčím. Hlavně přítel by to asi jen tak nepochopil :D

      Vymazat
  2. Tyje dej si pozor. Instagram se propojuje s FB. Já taky nechci aby někdo ze známých věděl, že píšu o svém osobním životě na blogu a instagram mě pěkně podrazil. Měla jsem založený účet na DeníkTřicítky. vše bylo ok až do chvíle, kdy se mi appka v mobilu aktualizovala. Instagram mě odhlásil a i když jsem se pak přihlašovala mimo svuj soukromí fb, účty se mi propojily a všem mým přátelům z mého osobního FB příšla zpráva, že jsem na instagramu jako DeníkTřicítky. Během pár minut mi napsalo asi 5 lidí "jééé, ty mááš blooog" ... no TRAPAS :D tak pozor na to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za varování. Já fakt podezírala tu jedinou kamarádku, kterou na Instagramu mám, že mě daná osoba našla přes ní, ale kdo ví, jak to nakonec bylo. Dá se tomu teda nějak zabránit? Z toho, co jsi napsala, jsem pochopila, že to tak prostě je a nedá se nic dělat. Na něco se mě to dneska při zakládání ptalo s Facebookem, ale odmítla jsem, tak snad to pomohlo :D

      Vymazat
  3. Hodně štěstí s novým začátkem na insta :)

    Monča / KOSMETIKA PŘÍRODNĚ /

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě celkem štve, že se mi na instagramu neustále objevují lidi, co znám osobně.. Nevím, jestli to je nějak propojené třeba s facebookem, nebo jestli se mi objevují na základě lidí, co sleduju, každopádně ale vím, že moc nechci, aby mě sledovali na instagramu, nebo aby četli můj blog, což je celkem paradox, když si kdokoliv může můj instagram i blog najít.. Každopádně se mi zatím líbí tahle moje "anonymita", kdy netajím, kdo jsem, jen nemám potřebu to vytrubovat do světa, myslím, že mě chápeš :D Každopádně ti držím palce s novým instagramem, snad se ti brzo tvoje sledovatelé/sledovatelky vrátí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za milý komentář :) Ano, naprosto chápu, jak to myslíš, něco takového je i můj cíl :) Ale myslím, že není moc velká šance, aby blog našel někdo, kdo o něm neví. I když na ten můj už narazil pár měsíců zpátky spolužák z gymplu, ale to podle mě bylo přes spolužačku, co mě sleduje... Spíš je to o tom, že pokud o tom ví jeden, ten zná dalšího a podobně, tak je jen otázkou času, kdy se někdo známý objeví mezi sledovateli. Ale na tom s tím IG a FB asi vážně něco bude...Budu to sledovat a musím vymyslet záložní plán, protože pořád něco rušit mě nebude bavit :D

      Vymazat
  5. To je zajímavý, já fakt do teď neslyšela, že by se nějak instagram sám propojoval s facebookem, ale co tak čtu komentáře, tak to asi možný je. Jinak já se za blog nestydím ani mi nevadí, když by na něj nebo na instagram přišli někteří známí. Neroztrubuju, že bloguju, ale nemám ani problém to někomu říct.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo, aspoň mi ty komentáře daly důkaz, že nejsem paranoidní a technice se nedá věřit :D

      Vymazat