úterý 20. října 2015

Fotokoktejl

Ahoj :) Jak se máte? Já jen žasnu, jaká je venku zima a tma, letos jsem nějaký podzim ani nezaznamenala. Už pomalu vytahuji zimní věci a uvažuji, co budu nosit v zimě, když už nyní hledám kulicha :D

V rámci vzpomínání na léto jsem vyhrabala pár fotek a přijde mi, že něco jsem fotila nedávno :D



Nejsem vůbec kreativní, ale překonala jsem se a vytvořila dárek pro přítele, Na obyčejný bílý hrnek jsem akrylovými barvami napsala všechna důležitá data z našeho vztahu. Tím má kreativita skončila a na Vánoce už budou jenom ponožky :D





Na chalupě jsem nebyla už měsíc, protože víkendy trávím nad školními povinnostmi. Ale vážně mi chybí ten čistý vzduch a klid :)



Ještě před měsícem bylo takhle nádherně.


Už je třeba se trochu zahřát svíčkou :) Tuhle jsem koupila už dávno, ale pak mi nějak přestala vonět a nyní po roce nebo dvou se mi zas líbí. Ale jedná se o docela výraznou vůni a věřím, že ne každému sedne.


Opravdu nejsem blázen do klíčků a semínek, ale mungo jsem chtěla dlouho vyzkoušet. Chutnaly mi ale ta cena je dost plus balení mi přijde zbytečně velké, asi se dám na domácí pěstování :D


Ještě v půlce září jsem chytala bronz. A mám fakt tlustá stehna, když se na tu fotku dívám :D


Moc světla, ale jedná se o jogurt s polevou z horkých borůvek.


Letos jsme s mamkou uvařily asi 20 sklenic povidel a řeknu vám, asi změním názor na ta kupovaná, protože práce to byla hrozná :D


O víkendu jsem si koupila zimní boty, které jsem sháněla dost dlouho. Jsou kožené z CCC a doufám, že za cenu 2300 Kč nějakou chvíli vydrží.


Letos to bylo s houbami slabé, díky bohu za sousedy a jejich tajné fondy žampionů :D


A o tuhle fotku jsem vás nemohla ochudit :D Takhle vypadá blogerka na praxi :D

Příště už bude zas něco z kosmetiky :) Ale upřímně moc nestíhám fotit ani psát, protože sice do školy tak často nechodím, ale je toho na doma hodně a pořád něco dělám.

Co je nového u vás? :)

8 komentářů:

  1. Mungo klíčky mi chutnají, ale jak říkáš, to balení je fakt velký, a skoro vždycky, než jsem je spotřebovala, se mi zkazily. Jinak super fotky jako vždycky, Fotokoktejl mě baví ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky ho dělám hlavně kvůli tobě :p :D Mně ty klíčky naštěstí snědla máma, takže přebytky nebyly, ale sama bych dala tak polovinu. Když jsem byla malá, tak jsme pěstovali na okně jen tak na vlhké vatě čočku a řeřichu, takže to asi zas zkusím, klidně s obyč čočkou :)

      Vymazat
    2. Jééé :-D To jsem ráda :-D
      U nás to právě nikdo nejí, no. A sníst celý balení během dvou dnů se mi nikdy nepodařilo :-D Sypala jsem je do polívky většinou.
      My jsme taky pěstovali čočku, ale už nevím, co se s ní pa stalo :-D A jestli to někdo vůbec jedl.

      Vymazat
    3. Do polívky mě to nenapadlo, ale je to naprosto geniální, to by možná přežil i táta :D U nás byla ta naklíčená čočka dost populární, klidně i jenom na chleba s nějakou pomazánkou :) Hlavně to bylo v podstatě zadarmo a množství libovolné.

      Vymazat
  2. Zrovna dneska jsem na kozačky v CCC koukala a dost se mi jich z kolekce Lasocki taky líbilo, možná si pro nějaké nakonec ještě zajdu. A to sbírání brambor ti tedy nezávidím, to mě nikdy nebavilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se jich taky líbilo víc, ale velikosti už byly dost přebrané. Navíc mám silná lýtka, tak se mi nakupuje těžko, když to nemá podpatek :D Ale určitě si nějaké kup, bot není nikdy dost a kozačky koupit je umění, ne každý rok je použitelná nabídka. Já sbírala brambory poprvé a taky naposledy :D

      Vymazat
  3. Cena kozaček je fakt vysoká, tak to jsem zvědavá, jak dlouho Ti vydrží :) Mmm borůvky bych si dala, tento rok jsme žádné nenašly

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám aspoň tři roky, jinak budu vážně naštvaná. Mám jedny ne úplně zimní už asi 4 roky, nekožené za pár korun a furt drží, tak snad tyhle nebudou horší :D Já byla na borůvkách 2x, ale ztráta času. Malé, přischlé a chuťově taky nic extra. Nasbírala jsem jen na koktejl a pak tu trošku do mrazáku na rozvaření s medem na jogurt.

      Vymazat