pondělí 11. května 2015

Toni and Guy šampon na poškozené vlasy

Hezký pondělní večer :) Omlouvám se opět za delší pauzu, ale učila jsem se na zkoušku a během prodlouženého víkendu jsem byla pryč.

Dneska se podíváme na šampon, který aktuálně používám. Mám ho doma už asi rok a kupovala jsem ho ve slevě v DM, protože plná cena je přes dvě stovky a to je na můj vkus za šampon hodně a nejsem zvyklá takhle drahé šampony používat, když mi vlasy umyje i něco mnohem levnějšího a raději si ušetřím peníze na dražší následnou péči jako je třeba maska. Koupila jsem si z této řady ještě balzám a masku, ale o těch až jindy.

Jak se dozvíte ve velkém článku o mé aktuální péči o vlasech, který chystám, střídám vždycky něco výživnějšího a něco lehčího. Tohle je samozřejmě z té kategorie výživnější.

Začnu tradičně obalem. Ten se mi fakt líbí, protože je jednoduchý a vypadá elegantně a působí na mě luxusním salonovým dojmem. Klikací zavírání je praktické a funkční. Šampon vytéká ven dobře a myslím, že až se budu blížit ke dnu, prostě lahev nechám postavenou na víčku a vydoluju veškeré zbytky. Jednu výtku ale přece jen mám Kondicionér vypadá až na nápis stejně, takže není tak těžké si lahvičky poplést (na to je expert mamka).


Samotný šampon je bílý a středně hutný. Vůni nedokážu moc popsat, protože nic určitého necítím, ale aspoň to zkusím. Řekla bych, že je to luxusní kadeřnická vůně, ne příliš výrazná a věřím, že nikomu nemůže vadit. Cítím malinko svěžesti s kapkou květin, to celé sráží "máslové aroma" (prostě to cosi, co nedělá vůni úplně lehoučkou). Na vlasech je malinko cítit, ale nevoní moc dlouho.

A teď už k tomu, co u tak drahého šamponu zajímá všechny, a to jsou účinky. Na šampon jsem se hrozně těšila, ale zároveň jsem měla strach, že na mé jemné, rychle se mastící vlasy, bude až moc výživný. Ale naštěstí jsem se spletla!

Samozřejmě pokud bych měla vlasy nemyté déle, bylo by třeba šamponovat dvakrát. Ale to mi přijde škoda, takže v takových případech sahám po levnějších značkách. Každopádně na mytí obden stačí. hezky pění, takže spotřeba není tak obrovská a vlasy umyje důkladně.

Co mě ale totálně dostalo je, jak jsou po jeho použití vlasy krásně uhlazené a vůbec ne rozlítané, jako po těch hodně čistících šamponech typu šampuk od Lush. Za tohle dávám šamponu plný počet bodů, protože takové hladké a jemné vlasy jsem po žádném šamponu dlouho neměla. Samozřejmě vlasy nevysušuje a nedráždí mi pokožku hlavy.

Objem po umytí je normální, nic světoborného, ale to jsem stejně nečekala. Ani se mi po něm vlasy nemastí nijak rychle. Bohužel objem po dvou dnech už není nic moc, ale to mi nevadí, protože to už si stejně většinou musím vlasy umýt.

Že by nějak zázračně uzdravil vlasy, to asi fakt ne. Ostatně to bych od šamponu ani nečekala.



Jak vidíte, je to velký chemický koktejl. Nejsem nějaký šílenec do přírodních věcí, i když příroda vždycky potěší. Ale šampon je fakticky moc fajn, takže mu všechno odpouštím.

Nakonec by mělo přijít zhodnocení, jestli je šampon vážně tak super nebo ne. Já jsem s ním opravdu spokojená a mamka taky. Ale když přihlédnu k ceně, nejsem si jistá, jestli bych to něj šla zas. Za plnou cenu rozhodně ne, ve slevě dejme tomu. Pokud vám není líto dát za šampon tolik, jděte do něj. Já jsem ale v tomhle ohledu trochu škrt a na mytí mi stačí i levnější přípravky a pokusím se vypátrat něco z nižší cenové relace se stejným efektem. Ale rozhodně by mi nevadilo mít tenhle exemplář na poličce zas a třeba si ho jednou pořídím, až budu mít nadbytek peněz.

V blízké době se můžete těšit na souhrnný vlasový článek a někdy v budoucnu i na rozsáhlejší recenze na zbytek řady :)

Zkoušely jste něco od téhle značky?

8 komentářů:

  1. Zrovna je v DM akce za body -40% na tuto značku, tak jsem právě přemýšlela, že bych vyzkoušela nějaký produkt, šampon nebo masku, tak ještě uvidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedávno byla tahle akce v Tetě, tak jsem nákup docela zvažovala, ale zrovna jsem ve fázi šetření a chci zkusit i další věci, co mám napsané na seznamu :D

      Vymazat
  2. Teda, ten musím vyzkoušet, pěkný článek...díky za něj.
    Zvu Tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. momentálně mám vlasy celkem zničené, takže díky za tip, podívám se po něm :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co :) Já si do dneška nadávám, že jsem ho nezačala používat, když jsem měla vlasy zničené po melíru.

      Vymazat
  4. určitě si na tento článek vzpomenu, až moje vlasy budou zničené!:)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vzpomeň, na zničené by mohl být super už jen tím, že fakt nevysušuje :)

      Vymazat