neděle 19. dubna 2015

Testování záhadného vlasového balíčku

Jak asi většina z vás zaznamenala, nedávno probíhala jedna zajímavá akce. Pointa byla, aby si všichni mohli vyzkoušet blogerskou práci. Stačilo se zaregistrovat zde a během pár dnů měl přijít balíček, který obsahoval mini balení šamponu a kondicionéru neznámé značky. Já akci objevila pomocí tohohle videa u Péti.

A jaké jsou moje zkušenosti s akcí a produkty celkově? Video u Péti jsem viděla jen pár minut po zveřejnění a hned po zhlédnutí jsem se do akce zapojila. Už si ani nevybavuji, jestli mi přišel nějaký potvrzovací mail, nebo ne. Každopádně na stránkách psali, že ještě zbývá nějakých 250 balíčků, tak jsem žila v tom, že na mě řada vyjde. Jenom jsem pak sledovala, jak během pár dnů šly zásoby balíčků dokonce k -2000. Jenže uběhl cca týden a balíček stále nikde. Na YT pod nějakým videem slečny řešily, že prý byly pro velký zájem nějaké balíčky přidány, tak jsem se zkusila registrovat zas. Dala jsem jim jeden z emailů, ani nevím, jestli stejný nebo jiný, než předtím. Pak už mi mail určitě přišel, ale psali v něm, že na mě nevyšla řada. Další den psali zas, že se omlouvají za chybu, že balíček už je na cestě ke mně, a hned v ten den skutečně dorazil.




Obsahoval, jak už jsem psala, šampon a okamžitou péči (říkám tomu prostě kondicionér). Chválím, že nezapomněli na složení, takže pokud je na to někdo hodně vysazený, bude vědět, co si dává na hlavu.

A teď už k samotným výrobkům. Obaly tady nemá cenu vzhledově hodnotit, ale musím zkritizovat funkčnost. Obaly jsou hodně tuhé, takže produktům se nechce ven. Musela jsem lahvičky odšroubovat. Šampon tekl dobrovolně, kondicionér byl méně ochotný a musela jsem ho ven vyklepat.



Šampon má bílou barvu a je spíše tekutější. Voní jemně a čistě, ale necítím nic konkrétního. Nádech je rozhodně spíš sladký než mega svěží. Mám pocit, že ho spotřebuji na jedno umytí hodně. Vytváří takovou tu měkkou krémovou pěnu. Dva dny nemyté vlasy už jsem měla nutkání šamponovat 2x, ale to by mi lahvička na moc dlouho nevystačila, tak jsem to riskla a i po jednom napěnění vlasy umyl.



Okamžitá péče je hutnější, gelovo krémová a voní sladce ovocně, cítím nejspíš mango. Barva je do oranžovorůžova. Při nanášení do vlasů není příliš slizká a pořád mám pocit, že nemám pokryté všechny vlasy. Ale při oplachování už je to v pořádku a já cítím, že vlasy půjdou rozčesat v pohodě.



Hodnocení provedu pro oba produkty současně, protože tak jsem je i používala (i když kondicionér mi ještě zbyl). Vzhledem k tomu, co hlásí úvodní stránka při registraci, bude to něco na poškozené vlasy. S tím mohu u šamponu rozhodně souhlasit, protože na mé mastné a jemné vlasy je až moc výživný. Umyje, ale trochu zatěžuje a objem není nic extra (ok, objemový stejně asi není, takže tohle mu budiž odpuštěno). Plus 24 hodin po mytí už nemám tak super pocit, ale na mé standardní mytí obden to dotáhnu. Okamžitá péče mě zaujala víc. Jde z vlasů dobře vypláchnout, usnadní rozčesávání, přesto nijak nezatěžuje. A ač vím, že roztřepené konečky nic nezachrání, nejsou po použití tolik vidět. Nemám je ještě v tak strašném stavu, ale díky tomu, že péče vlasy vyživí (ale zas nic zázračného), nejsou tak suché a roztřepení nevynikne. Ani nemám potřebu dávat si na ně olej. Vůně se ve vlasech moc dlouho nedrží, ráno už jsem ji skoro necítila.

Jako první mě při přičichnutí napadl Garnier Fructis, ale to spíš jen proto, že ten má v oblibě ovocné vůně. Ale jak jsem znovu najela na odkaz, abych ho hodila do článku, všimla jsem si, že mají v http napsáno na konci Garnier, takže můj tip vyšel (a jestli to nakonec bude jinak, bude to fakt divné) :D Celkově jsem s výrobky spokojená, ale úplně odvařená ve stylu jo, to musím mít v plném balení, nejsem. Ale za cenu právě toho Garnieru bych do toho klidně šla. Jen doufám, že se jedná o novou řadu a ne o něco, co už je ke koupi několik let. Podle barvy péče by to mohla být ta oranžová řada, tu jsem ještě nezkoušela, ale zrovna novinka to není. Ještě mě napadla růžová řada, ale tu jsem nijak nezkoumala, jen vím, že v DM na kuponku byla ve slevě maska.

Mimochodem zpátky k testování jako takovému. Pak všichni "blogeři" musí vyplnit mini dotazníček, který jsem tak úplně nepochopila. Hodnotit, jestli jsou vlasy méně poškozené, bych si po pár umytí nedovolila. Navíc každý může vyplnit dotazníků kolik chce, což mi nepřijde ideální.

Každopádně jinak nápad je to super a mohli by takových testovacích akcí dělat více. Je to zábavné a pro ně určitě i skvělá reklama :)

A málem bych zapomněla, odhalení značky bude už v pondělí, 20.dubna. Původně psali 16., ale očividně si to rozmysleli. Já tedy moc času na testování vzhledem k době doručení balíčku neměla, ale myslím, že nic víc bych už stejně nevykoumala.

Zapojily jste se taky? Co na tenhle nápad říkáte?

2 komentáře:

  1. Uvádět složení mi přijde jako samozřejmost :-) Minule to byl docela průšvih, když to tam nebylo.
    Také tipuji Garnier :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude sranda, až to Garnier nebude :D Minule jsem tuhle akci zaznamenala až hodně s odstupem :(

      Vymazat