úterý 17. července 2018

Spotřebováno za květen a červen II.

Ahoj :) Jak se máte takhle při úterku? Já byla včera v práci a teď mám zas pár dnů volna. Mám tu pro vás slibované pokračování mixu obalů dodělaných v květnu a červnu, tak bez okecávek jdeme na to :)


DM dětský šampon 2v1 s broskvovou vůní: už jsem ho na blogu zmínila a můj názor se nezměnil ani po spotřebování. Tvoří krásně jemnou pěnu, vlasy umyje a nezatíží. Voní krásně, i když to je poměrně umělá vůně. Bohužel ve vlasech se moc nedrží. Neobsahuje silikony. S šamponem jsem byla spokojená a ani není drahý. Balea je ale levnější a efekt má stejný, takže si ho znovu nekoupím.

Kondicionér Yves Rocher na poškozené vlasy: super balzám. Mám vlasy jemné a rychle se mastící, ale konce mám sušší a vlivem barvení v horším stavu. Tenhle byl na balzám dost výživný, takže konce krásně vyhladil a vyživil, ale vlasy nezatížil. Neobsahoval silikony a měla jsem pocit, že dělá i něco zevnitř. Vlastně když si vezmu, jaké masky jsem měla v poslední době, tento balzám by je strčil do kapsy :) Klidně bych si ho zas někdy koupila :)


Kokosový sprchový olej Yves Rocher: nebyl to olej v pravém slova smyslu, jako má třeba Saloos, ale spíše výživnější sprchový gel. Tedy domnívám se, protože moje pokožka přežije bez vysušování většinu sprcháčů, takže jsem zásadní rozdíl neviděla a soudím tak podle konzistence. Já se pak mazat nemusela (ale jak už jsem psala, nemám problém s většinou produktů a nic se nestane, když se týden nenamažu), pro hodně suchou pokožku to ale určitě stačit nebude. Kokosová vůně byla super, YR umí :) Za mě je to ale nadstandard a sama bych si olej nekoupila. Na mytí mi stačí Balea a YR je pro mě spíš něco, když se chci víc rozmazlit a spíš než do mycí péče bych pro tu vůni investovala do tělových mlék. Dárek je to ale super a jsem ráda, že mám kolem sebe lidi, co mě tímto zásobují :D

Krém na ruce Avon s glycerinem: nejvíc mě bavila ta vůně. Základ krémový jako třeba Nivea, ale cítila jsem i trochu květin. Složení je u Avonu špatné vždycky, takže i tohle byl chemický silikonový koktejl. Ale krém byl příjemný, dobře se vstřebával a na běžné přemáznutí stačil. Já používám krémy na ruce i na chodidla, protože jsem líná se mazat na dvakrát a taky stačil. Za mě jo, doma se takové mazání hodí za tu cenu.

Sprchový olej Rituals Ritual Of Dao: dostala jsem jako dárek celou sadu a byla to moje první zkušenost s touhle kosmetikou. Byl to hrozně zvláštní produkt. Hodně řídký při dávkování do dlaně, ale když jsem ho aplikovala z ruky na pokožku, byl vlastně dost hutný. Zároveň nebyl mastný jako klasický olej a pěnil, i když ne jako klasický sprcháč. Já se po aplikaci samozřejmě mazat nemusela. Vůni nedokážu popsat. Byla trochu sladká, trochu rostlinná, taková uklidňující "zenová" a při tom silná. Musím se přiznat, že ke konci už to možná bylo až moc. Jako jo, bylo to příjemné, ale nemusela bych to mít znova za tu cenu.


Krém Balea s kyselinou hyalurunovou: mělo se jednat o jakýsi lokální přípravek na vyhlazení vrásek. Zkoušela jsem ho párkrát na celý obličej, ale jinak na nosoretní "vrásky" a chtěla jsem jej používat kolem očí. Po vícerém použití mi trochu ucpával póry, takže na pleť to nepřicházelo v úvahu. A byl hodně převoněný, takže kolem očí mi taky nedělal dobře. Jinak mi ale za docela dlouhou dobu zkoušení samozřejmě s vráskami nic neudělal. Navíc obsahoval drobné třpytky, což prostě u pečující kosmetiky nesnesu a na obličeji to vypadalo na sluníčku fakt blbě. Dodělala jsem ho na ruce a chodidla. Aplikovala jsem docela velkou vrstvu, která pak dělala hrudky. Žádná extra výživa ani hydratace se nekonala. Tohle nepotřebujete.

Měsíčková mast: běžně ji nepoužívám, až když se vyskytne nějaký problém. Hodně jsem si zničila rty a pokožku v jejich blízkosti prošlým balzámem, na který jsem měla dost silnou reakci, kdy mě rty svědily, jejich okolí bylo červené a tvořily se mi pak obrovské suché šupinky. Mazala jsem touhle mastí a rty se rychle daly do pořádku. To samé, když si koupím nové boty a dřou mě, mažu si mastí krvavé paty. A že mně se to stává často. Asi mám divné nohy, ale většina bot mě prostě dře, takže mám celou polici nových kousků, které jsem měla na noze právě jednou. Každopádně tohle doporučuju mít doma pro všechny případy :)



Čokoláda Villars: mamka ji dostala, nevím, zda se u nás dá koupit. Byla skvělá. Jemná, netrnuly mě z ní zuby, takže čokoláda snů. I když se přiznám, že co jsem vysadila HA, už takové chutě na sladké nemám.

Holítko Gillette: pánské, kupované v sadě, kde jich bylo možná i víc jak 10. Nemůžu si pomoct, ale ta pánská mi přijdou lepší. Je fakt, že žádné dražší dámské jsem nezkoušela, ale ty nejlevnější jednorázový mi moc nesedí. Tohle jsem měla dost dlouho, takže koupě se určitě vyplatila :)


Máte zkušenost s nějakým z produktů? :)

4 komentáře:

  1. Že jsou pánská holítka lepší jsem slyšela už z více stran, už dlouho si chci nějaké koupit, ale zatím si vždycky koupím nějaká dámská, protože mně naláká růžový obal:-D Dětské šampony si kupuji jen na štětce, taky už jsem si několikrát říkala, že si s tím musím zkusit umýt i vlasy, ale nikdy se k tomu nedostanu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já se přiznám, že obal na mě v tomhle případě nijak nepůsobí :D Ale jak jsem psala, nemůžu porovnávat ta dražší dámská, s těmi zkušenost nemám. Tenhle šampon ve mně popravdě neevokoval nic moc dětského. Přišel mi hodně voňavý, takže kdybych jej měla kupovat pro dítě, asi až pro starší. Zajímalo by mě, jaká je třeba taková dětská Nivea nebo tak, možná ještě zkusím :)

      Vymazat
  2. Zaujala mě ta měsíčková mast, něco podobného se určitě hodí mít doma. Jak jsi psala o tom, že po vysazení HA už nemáš takovou chuť na sladké, tak můžu jedině souhlasit. V minulosti jsem se snažila x-krát jíst zdravě, držet diety, ale stejně mě vždycky přemohly chutě. Od té doby co jsem bez prášků tak mi nedělá problém se hlídat a jíst relativně zdravě a vyváženě. A hlavně jsem zaznamenala, že se cítím lépe, nemám zažívací problémy a pocit nafouklého břicha :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mamka dělá měsíčkovou mast většinou i domácí. Ale je třeba si dávat pozor na složení u kupované, není nad staré dobré sádlo, žádná ropná vazelína :) Já občas i tu chuť mám, ale dám si kousek a nijak mě neuspokojí. Dneska jsem dělala brownies z červené řepy. Chuť super, ale nemusela bych to mít. Já naopak nafouklá byla a to hodně. Hlavně cca 14 dnů před menstruací, takže jsem myslela, že každou chvíli to dostanu a nic. Celkově mi přijde, že bez prášků moje tělo reaguje víc na to, co sním. A to v dobrém i špatném.

      Vymazat